Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

Niet alles bijgelzen, vergeef me maar ik ben zo verschrikkelijk moe...

iemand een weekendupdateje voor mij?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind het ook heel eng, pfff, zal blij zijn als het voorbij is. We hebben expres lang geslapen en de ochtend maar vrij genomen. Ik vind hyven leuk, maar ik wacht liever met toevoegen tot de echo goed is, en we het ook aan de vrienden en familie hebben verteld. Dus mijn hyve volgt nog ;)

Duimen voor me he!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Evenstar ik duim voor je hoor!!

4. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Veel succes allemaal die een echo krijgen. Hoop dat er een mooi plaatje te zien is

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    We gaan vertrekken....... Tot straks

6. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben zelf nog niet zo heel lang actief op dit forum maar wil toch ook meepraten, lijkt me wel leuk.
    Wij komen net terug van de echo, de 1e. En het was duidelijk zichtbaar, het hartje goed zien en horen kloppen, wat is dat bijzonder zeg. Ik dacht zelf dat ik 7+6 was maar de echo liet 8+1 zien. Ook goed, haha.
    In ieder geval ben ik blij het nu een keer gezien te hebben. Ik moet eigenlijk nu gaan slapen, ik heb nachtdienst gehad, maar ik ben nog te blij van de echo. Haha.
    Succes iedereen die nog voor een echo gaat vandaag of op korte termijn!!

xx

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    he meid hoe komt het dat je toch zo onzeker bent?...
    probeer ee beetje te genieten en positief te denken!
    Het zit zeker goed joh wanneer heb jeje echo?

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    9 weken WAVE voor schatje1... ! :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi ja idd het begint eng te worden, 1 september krijgen wij ook de sleutel..echter hoeven wij er nog niet veel aan te doen..we gaan het in de jaren nog wel aanpassen!

En wat een mooie echo zeg zo duidelijk!
    echt een mini mensje..

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Gewoon daar aangeven daar hebben ze de apparatuur dus gewoon gebruik van maken ;)!!

Nou succes en we horen het wel :)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    komt goed meid! gewoon genieten van dat wondertje in je buik daar!!!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    veel plezier!!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    kijk dat is nog een meevallerte ;)
    fijn dat alles goed is lekker genieten nu!
    Ik mag vanaaf weer werken tot 02:00

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Buddy jij ook veel plezier vandaag!
    En Bientuh succes met je examens en mocht ik nog dames vergeten zijn veel plezier bij de echo's en intakes!

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

goeie morgen dames!

meiden me t echo intake oid veel plezier en succes!!!!!!!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden ... ben al heeeeeeel lang hier niet meer geweest. Maar ik kan het geschrijf hier gewoon niet bijbenen ... helaas. Was toch anders bij zwangerschap van Mirre :D, maar nu loopt er een aandachttrekkertje rond op mn vrije dagen ;).

Hier gaat alles prima. Mn buik is echt al ENORM (zie album), vooral savonds. Ben af en toe misselijk, snel moe, maar verder zijn de kwaaltjes te overzien. Wel redelijk veel last van bandenpijn, maar dat had ik bij Mirre ook.

Ik zal proberen wat meer mee te lezen ... :D

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen!
    Hoe is het hier?!?
    Ben gister op verjaardagsvisite geweest bij mijn nichtje met 3 achter-nichtje. Was heel gezellig. Wat een leuke meiden. Mooie blauwe kijkers en blonde krullenbolletjes. En temperament. hihi. Hoopjes!
    We waren pas laat thuis... vandaar dat ik niet meer de puf had om hier te komen. Ben in slaap gevallen in de auto op weg naar huis en ben gelijk door in bed gerold thuis... Moe... hihi

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Salapio, bijna niemand kan het hier goed bijhouden. Daarom geven we elkaar korte samenvattingen. Gelukkig. *knipoog*
    Leuk je weer te zien en fijn om te horen dat het goed gaat! Morgen ECHO! spannend! is het je eerste?

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Muurtje, ooo gelukkig maar :D ... morgen is idd eerste echo. Ik vind het enorm spannend! Heb wel een goed gevoel er over, maar ook dat vind ik juist weer heel eng ;) (lekker suf :D).

Gisteren voelde ik in mn onderbuik heeeeeeel zacht gekriebel. Deed me heel erg denken aan de eerste keer dat ik Mirre voelde (ook vroeg: rond 15 weken). Maar kan me niet voorstellen dat dat nu al kan?! Zullen wel mn darmen zijn zeker ... al was het echt vlinderachtig gekriebel (en dat doen mn darmen nooit :D)

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Salapio, wat bijzonder! Maak toch niet uit wat je nu precies voelt. Het is bijzonder! Het heeft met je baby te maken! JOEHOE!! (15 wk heb ik ook al meer gehoord..)
    (ik heb ook wel eens het gevoel dat ik iets in mij voel fladderen. heel bijzonder...) Ik koester het, of het mijn darmen zijn of niet. hihi

Wil je trouwens ook je buikfoto's op de site erbij hebben? best leuk om je groei te zien.
    Ik zal zo ook weer eens een foto van mijn buik maken. Vergeet het steeds. hihi Ik ben mentaal een vergiet nl....

Deel Deze Pagina