hoi hoi zo, nou ik heb hem erbij gevoegd de link dus!! voor nog meer zwangere... mei was dus erg vruchtbaar vroeg me af of elke maand zoveel zwangeren zijn? dit is de eerste keer dat ik met een forum mee typ! ik heb net met iemand van het zh VU gesproken van het sprinabifida team hoe en wat... ( we zitten in alkmaar bij de gyncoloog) nou ze zouden volgende week dinsdag weer een bespreking hebben alle dokters bij elkaar. over nu ik zwanger ben.. of er nog onderzoeken moeten worden gedaan enz... en of er misschien toch niet eerder een echo moeten worden gedaan.. ivm met afwijkingen... man vond het raar de mca zo raar deed, niet gewoon ff de tijd nam om gesprek gewoon aftemaken. (wel zo netjes) Ik ben benieuwd en hoop dat dit keer een goede zwangerschap zal zijn. nou jongetje is weer wakker... dus nog ff boterhammetje eten.. gr. mootje
OH! Dank je wel Bloempje! (ik blijk nog af en toe boos te worden op de site... Ik vond het toch wel stoer om als eerste een topic te openen en zeker ivm zwanger zijn.. en dan is alles maar dan ook alles weg. Erg jammer dat al die felicitaties en zo weg zijn gegooid) Zal wel zwanger zijn.. hihi Normaliter zou ik mij echt niet zo gekwetst voelen. hihi Stom he? Nou ja...
Welkom jade! Kun je wat meer gegevens door geven? we zijn een website aan het bouwen en daar zetten we je natuurlijk ook bij! Februari 2010 mama's Hoe oud ben je, Waar woon je? hoeveelste kindje borstvoeding/ flesvoeding thuis bevalling of ziekenhuis.. Groetjes Minimouse!
Ik zie op mijn ticker staan: my heart began beating this week.. en ik krijg het me toch ineens een potje benauwd! Word er toch wel bang van, in verband met mijn missed abortion 16 maart. Het is alsof het nu pas tot me doordringt...
via www.everyoneweb.com Het is voor mij ook pas de eerste keer dat ik zo'n site maak, maar het is erg leuk en best makkelijk.
ik zeg niet eens meer dat ik weer moe ben maar dat ik nog steeds moe ben. dat vind ik ook niet zo erg maarw el dat ik hoofdpijn heb heel de dag!
Hallo bokkig hoofdje... Lastig die hoofdpijn he? Ik heb m met vlagen... gelukkig niet de hele dag door. Tjeetje. Succes er mee! Je mag paramol slikken tegen de pijn.
hahaha nog andere alternatieven op mijn naam? hahaha ik ben niet zo van de pijnstillers dus zal wel weer over gaan.
o echt helemaal Vic! bedacht het vanmorgen ook en moest spontaan huilen! Bloempje, thanks, bel ook bezig
Hoi Debbie, Kun je wat meer gegevens door geven? we zijn een website aan het bouwen en daar zetten we je natuurlijk ook bij! Februari 2010 mama's Hoe oud ben je, Waar woon je? hoeveelste kindje borstvoeding/ flesvoeding thuis bevalling of ziekenhuis..