Oh! Ik moet douchen! ik moet zo weg! Sorry! Ga toch ff werken. Om vriendin te helpen. Anders zit zij straks nog de hele week .Terwijl zij ook vakantie moet hebben vind ik. Dus als ik kan helpen dat zij eerder vrij is. dan doe ik dat. KNUF! TOt veeeel later vandaag!
september kan ik niet ivm familieweekend maar 17 oktober wel, vind het wel zo leuk alleen de februari mama's dan! met buikjes enzo! Dus voor mij alleen 17 oktober!
Als ik die buikjes hier zo zie ga ik me alweer zorgen maken. Mijn spijkerbroeken zitten niet bijster lekker meer en 's avonds na het eten is mijn buik wel wat bol, maar nu is ie echt vrij gewoon. Misschien iets boller dan anders. Zijn er meer meiden die rond deze termijn nog geen buikje hebben? Of heel minimaal? Het is ons 1e kindje dus begreep dat het dan sowieso minder snel gaat?
ja joh dat is heel normaal! De eerste 12 weken zit je kindje nog verstopt onder je schaambeen dus niets meer dan normaal! Bij mijn eerste ging je na 20 weken pas wat zien moet je nagaan.. Want TOEN was mijn buik nog ingevallen haha nu al lang niet meer..en zal het met een derde ook wel anders gaan Muurtje succes met je vriendin helpen, lief van je!
Futuremama, geen zorgen maken. Mijn buik is ook minimaal gegroeit. Bij 7 weken was mijn buik zoals altijd! Dus... Hij ziet er bol uit. Maar dat is omdat hij al zo was... nu iets meer rond ivm darmen die opzetten... En jij zegt dat dat bij jou ook zo is... dus... Alles goed! Knuf!! Moet nu weg helaas!
@ Blondje en Bwt, jullie staan op de lijst voor het uitje erbij! Zie site Ok... ik kom hier niet weg! ARG! ... Moet echt... nu gaan! Doeg!
ow ja muurtje nee geintje gewoon iemand van de lijst kunnen jullie mij op 12 februari uitgerekend zetten ipv 11?
@Muur....het beebje is inderaad flink druk. Ik heb al meer moeite om lekker te liggen 's nachts. Heb nu zo'n voedingskussen gekocht waar je ook lekker mee kunt slapen..echt een aanrader!!
FutureMama: bij mij zag je bij de eerste ook pas met 14 weken iets hoor! En vreemden zien het bij mij nu ook nog niet, heb ook vaak nog gewoon mijn eigen kleren aan.
hey meiden, ook ik wil het geslacht van ons kindje weten. ik denk niet dat ik het geheim kan houden voor iedereen. maar dat zien we tegen die tijd wel weer. nu beginnen hier de zenuwen aardig te komen. donderdag 2 de echo. ik hoop zo dat ons kleintje is gegroeid en nog een mooie hartslag heeft.
in Utrecht op 17 oktober 01. Angelfire, 02. Bwtje 03. Muurtje 04. Melek42 05. 06. 07. Kom gezellig mee Woon in Utrecht
in Utrecht op 17 oktober 01. Angelfire, 02. Bwtje 03. Muurtje 04. Melek42 05. Mama25 06. 07. Ik kom met de auto, en uit Haarlem.
de andere meeting was 12 september he? dan kan ik niet. dan is er Appelpop! 17 oktober zal ik er inprincipe zijn
hai meiden! zag wat staan over 2 verschillende uitjes. de 17e oktober wil ik wel mee! zal het meteen in mijn agenda zetten. @mama25, zullen wij dan samen rijden? is wel zo makkelijk lijtk me. de 12e september moet ik nog even kijken of ik nou wel kan, nee helaas, heb me wel opgegeven maar ik ga dan een wedstrijd doen met de hond, heb ik me al voor opgegeven en betaald, helaas pindakaas. iedereen die een echo heeft of een intake, heel veel succes en veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's! nou ga nu ff eten dus tot straks.......... doei doei
In Utrecht op 17 oktober 01. Angelfire, 02. Bwtje 03. Muurtje 04. Melek42 05. Mama25 06. Laura28 07. ik kom ook met de auto, mama25 zullen wij samen rijden dan?