@ luca Ja alleen op recept. Het is wel wonder spul maar je moet er niet van uit gaan dat het helemaal over is. @ geslacht weten Wij willen het wel weten. Bij Britt wilde we het ook weten. We vinden het niks om het pas te weten als het er uit komt
Meiden met goeie echo's gefeliciteerd! Morgen ook FutureMama! Ik heb alleen bericht van Sassa gemist?? Hier even een rotdag, ik heb vanmiddag een van mijn katten moeten laten inslapen. Ze was wel 15 jr. en erg zwak, maar toch. Ben er helemaal blegh van.
Hier ook vreselijk misselijk. Heb de hele middag lekker bij een vriendin gezeten die al 29 wk is en zij had een heel pakket met babydingetjes gemaakt voor mij, zooo lief! Ik heb voor mijn vriend een 'Papa is the best' speentje gekocht En ik zit de hele dag te turen naar de echo Duster, wat een stress he! Ik was ook best bang hoor. Waarom krijg je nou nog een keer een echo? Wel heeeel fijn Gefeliciteerd! Over een meeting, zonder mannen... mijne krijg ik niet eens mee joh Gezellig!! Heb jaren in Utrecht gewoond en zoek altijd een reden om er terug te gaan. Het blijft mijn stadsie.
ach angelsfire, sterkte met het verlies van je kat, zoiets is echt heel erg naar! @futuremama: ik ga heel hard duimen morgen voor je! het zit gewoon goed, als het niet zo was dan waren je kwalen veel minder, ik spreek uit ervaring! @raar eten: nee tot nog toe geen rare dingen waar ik zin in heb, kan wel de hele dag door eten. gelukkig tot nog toe niet aangekomen! zelfs een paar ons afgevallen, nou das toch knap.... maar het zal niet lang meer duren voor ik wel ga aankomen. geschat gewicht bij het einde: 93 kilo, nu ongeveer 76. nou ben benieuwd.
Ben jij ook lang, Laura? Ik ben zelf 1.84 en woog voor de zw schap ongeveer 68. Ik kwam van 58 door eetproblemen, dus dat was even doorbijten (dooreten dus) om baby-proof te raken. Nu ben ik ook ietsjes afgevallen, denk ik. Maar mijn buik is dikker en borsten ook, ik zie het aan mijn benen en gezicht. Ik ben niet meer op de weegschaal geweest hihi. Ik schat mijn uiteindelijke gewicht rond de 83. Ben heul benieuwd!
ahhh angel, hebben jullie croky toch moeten laten inslapen. sterkte met het verlies. het is een mooie leeftijd, en ze heeft al veel doorstaan... maar het is toch klote... dikke knufffff... futuremama, succes morgen!! duim voor je mee!!
uhm... tja wat is lang, ik ben ongeveer 1.75m. heb altijd rond de 65 kilo gewogen maar het laatste jaar is het stukje bij beetje meer geworden, na de MA van vorig jaar hing het rond de 73 kilo. tja en dan is het winter en snaai je wat meer.... dan weet je het wel toch? ik vind mijzelf nog wel in proporties, heb ook nooit hoeven lijnen gelukkig, soms iets minder snaaien en snoepen. voordeel van nu is dat ik geen cola meer drink en eigenlijk weinig zin heb in chocola. scheelt weer toch? maar goed, ben bang dat ik dezelfde kant op ga als mijn moeder, die was tonnetje rond, wel mooi maar echt enorm. ach we zullen wel zien, nog een paar maanden en dan weten we genoeg, hahaha
Ahhh ik had dit even gemist... wat erg voor je. Wij zijn ook kattenmensen, we hebben er twee en zijn totaal aan ze verknocht. Heel heel naar om afscheid van een poezeltje te moeten nemen. Veel sterkte meid.
Laura, is allemaal een goed gewicht toch? Met zo'n vaart zal het allemaal niet lopen, gewoon eten waar je behoefte aan hebt. In mijn geval is het meer: wat ik denk dat ik weg kan krijgen. Soms leef ik dagen op broodjes met geitenkaas en sla en wat yoghurt met vers fruit. Bijna alles ruikt vies en ik ben veel te misselijk om echt te genieten van eten
@sassa: Hoe is het met jou? Jij had vandaag toch ook een echo? En volgens mij nog een dame?? Behalve Evenstar en Duster dan... Die hebben ons al verblijd met goed nieuws! @futuremama: Jij morgen succes! Pff, heb je al de zenuwen? Ik duim voor je!! @kilo's: Ben 1 kilo afgevallen. Ik eet niet meer of minder, denk ik. Alleen nu wel (veel) kleine beetjes over de hele dag verspreid.
1e uitje Februari-mamma's In Utrecht op 17 oktober 01. Angelfire (trein/auto?? ??) 02. Bwtje (trein/auto?? Eindhoven) 03. Muurtje (trein/auto?? Rotterdam) 04. Melek42 (fiets? Utrecht) 05. Mama25 (auto Haarlem samen met Laura28) 06. Laura28 (auto Haarlem samen met Mama25) 07. Blondsteenbokje (auto Culemborg) 08. Mootje1983 (auto) 09. Klusser (auto omg. Den Haag/Rotterdam) 10. Hihi, uitje lijkt me grappig! Ik geef de voorkeur aan 't uitje speciaal voor de februari-mamma's. Dus ik laat 12 september even zitten. Persoonlijke voorkeur: zonder partners of kinderen. Ik heb mezelf op 't lijstje toegevoegd. Ik zit tegen die tijd wel in een giga-verbouwing, maar ga er vooralsnog maar even vanuit dat ik kan meedoen met het uitje. Tegen die tijd nog maar even kijken naar carpoolen... Hihi, nemen we etiketten en stift mee om onze (forum)namen (+echte namen) op onze borst te plakken?!?! Groet, Klusser
Hallo, @Evenstar en Duster: gefeli met jullie echo's! Wat heerlijk he, ik had hem 6 juli. Ik zag ook een armpje en beentje bewegen Evenstar, is het niet wonderlijk? Volgende echo was voor mij 4 weken wachten, nu dus nog 3 weken. Vind het best lang. Maar ja, ik moet er nu gewoon maar een beetje in gaan vertrouwen en geloven, vind ik! @Angelfire: jammer van je kat, sterkte ermee. Vandaag drukke dag gehad, net na 't eten direct in de bank in slaap gevallen, raar gedroomd. Mezelf na anderhalf uur met veel moeite weer op de been gekregen, anders ben ik bang dat ik vannacht te laat in slaap val... @Geslacht weten: ja, waarschijnlijk gaan wij het wel vragen met 20 weken. Ik zal over een paar weken iets PB-en naar de site-dames voor de 'Ra ra lijst'. Nog even over denken. Misschien een idee om op die lijst 'verrassing' alleen te gebruiken voor meiden die het tot de bevalling een verrassing laten? @Vernoemen: denk het niet. Verder schrijf ik vandaag niet zoveel. Moet nog wat anders doen vanavond. x Klusser