Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hey futuremama,

Hoe laat ben je ook weer aan de beurt? En geeft toch niks, huilen? Pff toen ik buikpijn had (wat later darmen bleken te zijn) heb ik ook gehuild toen ik de vk aan de telefoon had. En met de echo gisteren toen er een armpje zwaaide zat ik ook met tranen. Ze zijn het echt wel gewend hoor, vrouwen met spanning en hormonen ;)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Komt goed meid, vast. :) Hoe laat gaat het gebeuren? Ik heb echt met het hart in de keel gezeten, pfff. Vandaag nog intake vk voor mij.

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Om 11.40u evenstar.. die intake hadden wij vorige week! Vriendlief zat toen al te bibberen in de wachtkamer hihihi.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

goedemorgen dames

@ meiden met echo's en intake heel veel succes en veel plezier!!

@ hier wel redelijk goed geslapen, kleine meid lag al vroeg te spelen, heb haar lekker laten gaan en is weer inslaap gevallen. Werd uiteindelijk 9 uur wakker.
    Verder wat last van bandenpijn.
    Enne moet nog bloed laten prikken... AAaahhhhhhhh ben echt doodbang voor naalden :(

Fijne dag allemaal!!

5. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ach ja maakt op zich ook niet uit, maar toch schaamde ik me een beetje :p Ik mag pas om half 4 :x

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja wel een leuke vakantie, maar slecht gegeten!
    Ik heb een week op rijst met sla geleefd.
    En nu ziek :( eergisteren al m'n eten uitgspuugd en nu ontzettende diarree.
    Maar flink bananen eten nu dus!
    Verder hebben we gewoon een weekje rustig aan gedaan.
    Ik ga alleen nooit meer all-inclusive naar Turkije, wat zijn er ontzettend veel asociale mensen zeg!!
    Volgende keer maar weer lekker in 't appartement van m'n ouders :)

Degenen de naast mij ook een echo hebben vandaag: veel plezier en op naar een mooie echo!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Sterkte meid 15 jaar is niet nix he!
    Die van mij was ook 15 geworden...Het is altijd zo'n raar gevoel dat ze er niet meer zijn :S

8. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    Kijken of ik ook met mijn mobiel kan posten. Ben net ziek thuis gekomen. Het wordt tijd dat ik naar mijn lichaam ga luisteren. Ik was dood moe. En dan krijg je steeds meer klachten. Diaree. Misselijk. En zweet aanvallen . Mijn shirt was door week t. Lig nu lekker in bed. En doe voorlopig rustig aan denk ik.

9. Goedemorgen meiden,

Heb vanmorgen gewoon een half uur voor de kast gestaan en al mijn broeken aangepast, maar krijg ze niet meer dicht of ik krijg ze dicht, maar wordt spontaan misselijk omdat ie zo strak zit!
    Heb nu een rok aan, die kan ik tenminste iets hoger op mijn heupen dragen zodat ie wel past maar wat een ellende zeg! En in de jurkjes die ik heb zie je mijn buik veel te goed! Hoef gelukkig nog maar anderhalve week te werken en dan gaan we na ons trouwen op vakantie. Na de vakantie trek ik echt positiekleding aan hoor! Heb vorige week al een broek gekocht, en die is a.s. woensdag klaar (moest korter gemaakt worden). Dus die gaat fijn mee op vakantie.

@vernoemen, denk het niet. Ik vind het een hele mooie gedachte maar mijn vriend houd niet van dubbele namen.
    @geslacht, ja we willen het weten! En we vertellen het ook aan iedereen wat het word. We kunnen het toch niet geheim houden.

@minimouse, muurtje, Evenstar, Angelsfire en Salapio, bij jullie zie je ook al goed verschil hoor, mooie buikjes!
    @evenstar, wat lief dat je krieltje zwaaide op de echo, succes vandaag bij de VK.
    @mootje, mooie echo!
    @duster fijn dat je een goede echo had, lekker genieten
    @mir5555 wat vervelend dat je zo misselijk bent. Wat bij mij ontzettend geholpen heeft tegen de misselijkheid is gewoon een stapje terug doen, dus gewoon veel rust nemen en veel slapen. Ik merk zelf dat als ik een drukke dag op het werk heb gehad of een druk weekend dat ik meteen weer misselijk ben. Als ik dan weer rust neem zakt het weer af.
    @moon, voor jou ook sterkte meisje met je misselijkheid! Hopelijk krijg je er iets voor.
    @bientjuhhh gefeliciteerd met je behaalde examen!
    @naomi33, ben ook verslaafd aan druiven en de pot augurken staat ook al klaar hahaha
    @knorretje, doe je wel een beetje rustig aan? Denk om jezelf en je beebje.
    @luca79 Emasafene kun je op recept verkrijgen.
    @angelsfire, sterkte meisje. Beestjes laten inslapen is verschikkelijk!
    @futuremama, heeel veel succes bij de echo!
    @jenna85 wat een rotnieuws voor jullie, en dan nog eens twee weken in onzekerheid! Hele dikke knuffel en hopelijk over twee weken een mooie echo!
    @ViciousM fijne vakantie gehad? Fijn dat je er weer bent.Succes met de echo vandaag!
    @angelea en dennismartine, succes bij de VK!
    @Barbabeer en Lala87, veel plezier bij de echo!
    Zo, ik heb m'n best gedaan iedereen een berichtje te sturen, maar sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien.

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm hier denk ik nog wel hoger helaas.de kilootjes van de tweede waren er nog niet helemaal af...en ik ben 1.80 en weeg nu zo'n 87 ofzo...gelukkig val ik in het begin altijd wat kilootjes af hehe...

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Meid niets sorry hoor, je hebt groot gelijk...gewoon heeeel hard duimen dat je minder ver bent..dat is altijd mogelijk!!Ik moet ook 28 Juli dus dan gaan we samen!
    Spannend en niet leuk dat je nog zo lang moet wachten he..hou je taai!!!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Veel plezier met alweer je 2e eho tss ik heb mijn eerste nog niet eens gehad hahaha

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dan neem je hem toch gewoon mee? wat niet anders kan is niet anders en dan heeft hij gewoon heel veel vrouwen om zich heen :p

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    we gaan gewoon van goed nieuws uit!!
    veel succes vanmiddag!!
    en ik kom vanavond nog even lezen naar de uitslag!!

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    geniet ervan komt helemaal goed!

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier weer een beetje misselijk :)
    Mensen met echo's succes!

Ik mag volgende week weer!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    beterschap meis! idd goed luisteren naar je lichaam en rustig aan doen!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou over dat gesproken gisternacht op het werk merkte ik al dat ik het moeilijk kreeg...kokhalzen etc.
    Vanochtend is dan ook de eerste keer boven de pot een feit..echt balen ik heb het zo lang tegen kunnen houden..maar de misselijkheid word steeds erger totdat ik het niet meer kan stoppen :(
    pfff Hopelijk wordt het niet zo vaak en zo lang meer als bij Eva want dan zie ik het niet meer zitten hoor!
    En sinds gister ook tandpijn..pff nu nog dus deze week tandarts geregeld krijg alleen geen oppas rond!
    zucht niet handig..en dan zou ik volgende week pas kunnen!
    En volgende week maandag vergadering en ook daar nog geen oppas voor :S
    Maar ja als ik zo ziek blijf dan zit er toch niets anders op..

Als het goed is komt vandaag de angelsound binnen dus dan gelijk eens proberen het hartje te vinden :)

Pff denk dat ik zo een paracetamol tegen de pijn ga innemen..wie weet helpt dit ook bij misselijkheid ...

19. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Hallo Dames, ben 2 dagen niet op zp geweest, dus heb hee lwat gemist, maar heb geen puf om alles terug te lezen...

@ bloempje83: Ja dat probleem heb ik nu ook al. heb gister een zwangerschapsbroek besteld, is kijken of dat beter zit. De knopen van mijn spijkerbroeken krijg ik niet meer dicht en als ik ze inderdaad dicht krijg doet dat erg pijn, omdat het zo strak zit. Vind het wel erg vroeg.

@echo: nog 2 weken..pfff duurt dat lang zeg..

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hier ook al vanaf het begin de knopen niet meer dicht hoor..tenzij het een zw.broek is :p
    het zit gewoon niet lekker...

Deel Deze Pagina