Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Goedemiddag!!

Meiden met echo vandaag; succes!!

Jenna, wat een onzekerheid zeg! Je hoort het wel vaker hoor dat ze het hartje met deze termijn nog niet horen. Ik ga iig voor je duimen dat je over 2 weken een mooi hartje ziet en hoort!!!

Angelsfire, wat erg van je kat....15 jr is idd oud, maar je wilt eigenlijk nooit afscheid van een huisdier nemen. Sterkte!

Mama25, van de week verhuizen toch? Heerlijk een nieuwe start in een nieuw huisje! Gaat het momenteel goed met je vriend en jou?

Bloempje, herkenbaar van de broeken....Mijn buik is echt opgezet. Heb van de week ook een positie korte broek gekocht, moet nog even wat lange broeken kopen want mijn broeken zitten echt niet meer lekker! Al ben ik nog helemaal niets aangekomen...
    Uitje in oktober gaat mij helaas niet lukken.

Wij willen niet weten wat het wordt. Vind het heel speciaal om pas bij de bevalling erachter te komen. En anders kan ik mij toch niet stilhouden ;)

Vernoemen; niet als eerste naam iig, misschien als 2e naam. Ik ben 4 feb utgerekend en mijn broertje is op 1 feb jarig, dus misschien dat hij vernoemt wordt...;)

Fijne dag nog allemaal!!

Liefs Jewel

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wat betreft echo: de eerste bij mij was uitwendig, de tweede inwendig, en je ziet echt heel erg veel verschil he, ondanks dat er maar 1 week tussen zat

3. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi allemaal,

Vanmorgen intake gehad. stelde niet veel voor natuurlijk. Had gehoopt dat ze nog even hartje ging luisteren, maar heeft ze niet gedaan. Nu wachten tot donderdag 12.00 uur dan hebben we de echo. Wil zo graag zien dat alles goed zit beneden en dat het hartje klopt. Heb op mijn werk aan de collega's ook maar verteld dat ik zwanger ben. Moest wel want we hebben u een paar agressieve/psychotische kinderen op de groep. Als er eentje knalt kan ik er moeilijk bovenop springen. Collega's vonden het erg leuk en snapte mij helemaal dat ik het vertelde in een vroeg stadium. Geeft nu wel een goed gevoel. Vandaag lekker vrij en morgen de slaapdienst in vanaf 16.00 uur tot donderdag 11.00 uur.

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoe zit het nu trouwens; moet je bij een uitwendige echo nu wel of niet een volle blaas hebben??

5. minimouse

minimouse Niet meer actief

waarom was jou eerste uitwendig??:S

6. minimouse

bij een inwendige echo lege blaas,
    bij een uitwendige echo volle blaas

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    bij een uitwendige echo moet je baarmoeder omhoog komen, omdat je blaas onder je baarmoeder zit,moet je blaas dus vol zitten wil hij je baarmoeder omhoog gaan.

advies is dan 2 uur van te voren leeg plassen en dan 1 tot 1,5 liter water drinken. geen koolzuur houdende dranken.

8. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoe vindt de uitwendige echo plaats?

Bij een uitwendige echo lig je op een onderzoeksbank en hoef je alleen je buik te ontbloten. Op je buik wordt een gel aangebracht die de geluidsgolven beter geleiden. Zeker de eerste 3 maanden is het noodzakelijk om met een volle blaas de uitwendige echo te ondergaan.

Dit vond ik op internet: www.tipswerkendeouders.nl

9. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Nog 1.5 uur en ik word steeds banger!!!!!!!!!!!!!
    Word helemaal gek van mezelf :p

10. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    minimouse; Doen ze altijd bij deze praktijk, gebeurt ook in de praktijk en niet in het ziekenhuis. Deze eerst echo (vroege echo) is ook op eigen verzoek omdat ik erg onzeker ben aangezien ik de vorige keer een miskraam heb gehad wil ik niet wachten tot 12 weken

11. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Futuremama81kan me het helemaal voorstellen. Veel succes vanmiddag.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi!
    @ Futuremama! Succes vanmiddag! Hou je ons op de hoogte? KNUFF!!

@ Zit weer op mijn werk en ik moet eigenlijk eten. Stort bijna in van de honger... collega krijgt nog 15 minuten en dan ga ik...

13. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik laat het vanavond weten.. Eet smakelijk :p

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jammer dat die echo pas donderdag is, maar een hartje kunnen ze nu nog niet horen hoor. Dat is op zijn vroegst met 11 weken zei mijn vk. Bij mij gaan ze hartje luisteren bij 13,5 weken, maar ik heb het al wel op de echo gezien gisteren. Dat krijg jij ook over twee dagen ;) Is heel bijzonder!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Futuremama, ik kom zsm weer online om te kijken hoe het gegaan is meid! Duimen! :)

16. minimouse

@ dennismartine, ik heb de vorige ronde ook een miskraam gehad.. was 6,5 week. en nu was het gelijk raak! wel heel bijzonder he dat het zo snel weer is gelukt! Hoe ver was jij als ik vragen mag?

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ga weer afsluiten! Dag lieverds!

18. minimouse

ik lees trouwens net bij de maart mama's dat het embryo van marsab te klein is (zelfs kleiner geworden), maar nog wel een hartje.. veel sterkte meid!! duim voor je dat volgende week er goed uit ziet met de echo

19. minimouse

gisteren echt weer een dag wat mij over komt he.. ik moest om 16 uur werken. mn baas, een jongen van 26, stond ik even mee te praten over mn uren enzo, en dat ik de afgelopen 2 weken steeds min uren draai ipv plus. en toen zei hij dat ik nog veel vakantie dagen heb staan en met die over uren die ik nog over heb, kan ik er straks mooi even op vakantie zei ik! ja zei hij.. dat word vast in januari/februari of niet...?? ik zo uhhh hoezo dan?? nou dan ben je toch uitgerekend? whaaaaa ik een knal rood hoofd! nou ja zei ik.. je hebt gelijk.. tjah als je niet naar mij toe komt, kom ik wel naar jou hoor zei hij! een collega van me vroeg laatst wanneer ik ben uitgerekend. en op dat moment kwam hij binnen. ik liep de andere kant op en die collega had ook zo iets van shit.. had ik beter niet kunnen vragen.. en toen wist mn baas het dus zeker! maar hij vind het erg leuk voor ons. het is ook een vriend van mijn vriend, dus dat zit zowiezo wel goed, maar het gaat wel beetje lullig allemaal hoe ze er op het werk achter komen.. ik wil het gewoon liever zelf vertellen! maarja.. dit is ook wel weer grappig:p

20. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hahahah wel grappig, al is het natuurlijk leuker om het zelf te vertellen ipv zo :) maar hij reageerde wel leuk iig.

pff blijf buikpijn houden, of mijn maag dan...

al iets van sassa gehoord bwtje???

Deel Deze Pagina