@lala: gefeliciteerd met je goede echo, geniet ervan. @medium: idd erg apart dat ze dat allemaal kunnen vertellen! zou ook wel eens zoiets mee willen maken. hahahaha @vakantie: voorlopig nog niet helaas, pas eind september heb ik een weekje vakantie, tegen die tijd horen jullie het wel. hebben jullie het trouwens ook zo warm? ik heb het bloedheet en dat terwijl ik echt niets doe, ben ook erg moe en heb dus echt geen puf... ik zweet me rot zeg. hoest verder met de meiden hier?
Jeee, lala, jij ook een goede echo. Bij mij werd ook gezegd dat hij opvallend duidelijk was, heel fijn om te horen Gefeliciteerd!
@Lala; Gefeliciteerd met je goede echo. Ik heb ze de vorige keer ook gewoon gekopieerd. Niks mis mee Over mijn sollicitatiegesprek; Voor de functie als gastvrouw ben ik uitgenodigd voor een 2de gesprek. En tijdens het 1ste gesprek zei hij dat je dan eigenlijk al aangenomen bent Nu twijfel ik dus weer of ik het moet vertellen of niet.......... Liefs Silvia
buddy niet vertellen, dat hoeft je nog helemaal niet te vertellen namelijk. het kan zijn en die kans is groot dat echt een contract besproken wordt. neem dat dan eerst mee naar huis dan kan je altijd nog besluiten het aan te laten passen omdat je zwanger bent. van de andere kant. kijk eerst welk type contract je krijgt, dan kan je het altijd nog aanpassen.
Hai meiden, ik ben niet zo vaak online, maar wil jullie toch laten weten dat ik vanmiddag een hele goede echo heb gehad! Het hartje zagen we direct kloppen, dus dat was super!!!! Waarschijnlijk ben ik 3 daagjes minder ver, maar toch wordt de uitgerekende datum niet bijgesteld omdat ik een regelmatige cyclus had. Ook aan de anderen met een goede echo: Gefeliciteerd!!! Voor degenen die nog moeten: nog even geduld..... Liefs! BarbaBeer
Ik ben heeeel benieuwd naar Futuremama! En geschrokken van marsab, die staat bij de maartmama's maar ook nogsteeds op onze lijst... Verder, ik ben trouwens wel bij de vk 'verder gezet' (qua duur, ik ben dus eerder uitgerekend) omdat maar 2 keer een echte cyclus had na Mirena, en die niet gelijk waren. Zij legde uit dat in dit stadium de groei hetzelfde is voor alle 'babies' (het zijn natuurlijk foetussen of zelfs nog embryo's), en dat daarom de echo betrouwbaarder was dan mijn wat late laatste menstruatie. Ik was toen 2 dagen overtijd, ik wijt het aan zw-test-zenuwen!
Lieve dames, ik ben weer terug. Was echt vreselijk gespannen. Ze zag het aan me en ze heeft dus snel een echo gemaakt ennnnnnnnnnnnnn het was goed!! Hartje gezien en gehoord en beentjes ook zien bewegen! Ik ben zooo blij. Ik weet dat het alsnog mis kan gaan, maar de kans is nu toch wel een stuk kleiner. Jullie duimen heeft duidelijk gewerkt! Ben precies 9 weken dus klopte precies Ik ben zooooo blij!!!
YESSSSS FUTURE MAMA!!! Wat een opluchting... die kans dat het misgaat... die is best erg klein hoor, met 9 weken en een mooi hartje... gewoon genieten!
@ barbabeer Gefeli met de goede echo!! @ Futuremama Gefeliciteerd met je goede echo!! Nu genieten hoor!! En natuurlijk de 9 weken wave voor jou!! @ bsb 10 weken wave!!!! Yeeeee Schiet al op he @ hier ben echt moe pffff, als ik ga liggen ben ik weg hhaha. Kleine meid ligt net eindelijk te slapen pfffff. Is niet lekker, maar ontzettend moe. Dus maar weer ff in bed gelegd.
De baby deed een dansje voor ons!! Gelukkig was het een goede echo, 2 armpjes en 2 beentjes zitten eraan, en het beebje bewoog lekker. Ik ben 1 dag teruggezet, dus zometeen even de banner aanpassen. Mag ik dan op de bevallingslijst verplaatst worden naar de 11de? Ik ben zo blij!!!
Dankjewel! Ja super.. echt.. Hij liet ook het hartje horen, nou daar konden ze in de wachtkamer van meegenieten! Toen moest ik huilen
hey meiden futeremama: heb de hele dag lopen hopen gelukkig net als mij is het toch goed gekomen!! fijn om te zien! we zijn ook nog op de zelfde datum uitgerekend ook. dus hier onze 9 weken wave..... barbabeer en viciousm gefeliciteerd met de mooie echos. heerlijk en nu nog meer genieten bsm: 10 weken wave. mootje
doe waar jij je het beste bij voelt...eerlijkheid staat bij mij altijd bovenaan dan kunnen ze je daar niet op pakken. En als ze al aangeven dat ze je willen mag zwangerschap geen reden zijn om niet aan te nemen...maar alleen op andere gronden.. Nou doe wat je wil doen en toi toi toi!!