aaahhh ga je mij verlaten van de lijst lol Ik ben benieuwd wat mijn echo gaat uitwijzen met de kleine beebs die ik altijd heb.. Maarruh feli met jullie dansende beeb!!
zo vriend is eindelijk thuis.. ik ga zo een poging wagen om weer iets te eten.. de paracetamol is aangeslagen af en toe nog wel pijn maar het ergste is eraf! dames zijn hier lekker klieder nat maar dat mag wel met dit weer he ik vind het minder zo warm ff..maar ja ben nog steeds ziek.. kom vanavond nog wel ff spieken als ik het nog niet opgegeven heb!
@futuremama: joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! gefeliciteerd met je goeie echo!!!!!!!! geniet ervan. @viciousm: voor jou ook joepieeeeee! ook gefeliciteerd en genietze... @barbabeer: ook gefeliciteerd en ook ervan genieten. verder? sassa: waar ben je? we maken ons een beetje zorgen..............
eet smakelijk en een fijne avond heb net de stap gezet en mij aangemeld bij Zinkraamzorg debuut. staat het hoogst aangeschreven bij de zorg instelling en is het dichtsbij. ben benieuwd. hebben ook 1 kraamverzogster voor de hele tijd en eventueel ook huishoudelijk werk. vind ik wel belangrijk.
@Buddy; De 10weken wave voor jou. Wat klinkt dat al ver zeg Fijne avond! @Barbabeer: Ook al kom je hier niet zo vaak. We zijn altijd blij om te horen hoe het is gegaan. Gefeliciteerd met de goede echo @FM; Mooie echo! Van harte gefeliciteerd. We doen de 9 weken wave @Vicious; Gefeliciteerd met de goede echo @Mootje; Ook voor jou de 9weken wave. Alvast veel succes voor morgen @Sassa; Hoe gaat het????????????
iedereen gefeliciteerd met de goede echo's!!!! Geniet ervan meiden en zorg goed voor jezelf!!! Liefs Hanneke
Hoi hoi ik heb morgen helemaal geen echo :s ik heb vergeten het daar weg te halen. las het net pas. Ik heb al twee echos gehad en nu pas weer met 18 weken, op 15 september. dus dat gaat nog wel even duren. en 4 augustus inteek bij de verloskundige, wil ook zeker ff goed bekijken of het me daar wel bevalt. ze hebben weinig tijd ivm vakanties. dat is jammer. pff ik ben moe en nog wel vanmiddag geslapen...
hey dames, Heb weer een beetje bijgelezen. @ iedereen die echo heeft gehad: Mooi dat alles goed is gegaan! Geniet ervan!! Ik moet ook nog kraamzorg regelen.. Denk dat ik dat morgen even doe, dan heb ik mooi alles geregeld, wat op tijd geregeld moet worden. Dagopvang heb ik gister geregeld. Hoef ik me daar in ieder geval niet meer druk om te maken. Morgen naar mijn oude bedrijf waar ik 2 jaar heb gewerkt. ff kijken hoe het met mijn oude collega's gaat, wel zin aan.. Verder lekker vrij, dus rustig dagje Morgen komt mijn zwangerschapsbroek binnen ben benieuwd hoe dat zit. Zit nou met mijn broek open achter de pc haha....
Ik heb morgen mijn termijn echo dames en ohhhhhhhhhhhhhhhh ben echt bang!! De vorige keer (miskraam) heeft zo'n inpact gehad op mij...
ik heb trouwens een lekker rustig weekje! morgen ook nog vrij en donderdag en vrijdag halve dagen werken, heeeeeerrrlijk! ben van plan om morgen even naar de prenatal te rijden om een nieuwe broek erbij te halen. verder heb ik lekker niets in de planning staan, zalig hoor! hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
ook bij jou is het gewoon goed, net als bij de andere meiden die nog moeten! daar gaan we gewoon vanuit! veel succes morgen hoor!
Hoi, Meld me even. Had vandaag weer echo en moest naar de gyn en diabetoloog. Alles was goed. Dus ben opgelucht @ laura We gaan als het zondag beetje mooi weer is bbqen. Verder niet echt iets denk ik. Op zaterdag moeten we ook altijd allebei nog werken dus hebben alleen echt zondags vrij.
@echo's: Wow, 4 goede echo's vandaag! Heerlijk! Gefeliciteerd Lala, Barbabeer, Futuremama en ViciousM! Geniet ervan!! @sassa, volgens mij leeft iedereen hier met je mee. Hoe gaat het met je? Hoe was je echo? @kwaaltjes: Sinds 3 a 4 dagen mn borsten weer gevoeliger. Was eigenlijk wat afgezakt. Hormonen komen en gaan blijkbaar. Nu vandaag een trekkend gevoel links. Blijft een beetje zeuren, zeg maar.. Niet als een steekje.. Herkennen jullie dit misschien?
yeahhh alleen maar goeie echo s!!!! gefeliciteerd!!! goed nieuws zeg! zou ook wel weer graag willen weten of alles goed blijft gaan in t buikkie... dan duurt 3 weken erg lang....