@BWtje: B6 ga ik ook eens navragen! Als tweelingzwangerschap loop ik nu automatisch bij de gyn., dus heb geen vk meer.
ow ja duh natuurlijk! dat lijkt me ook raar stel dat het er twee zijn dan zit ik niet meer in de praktijk..nou dan hoop ik toch stiekem gewoon op eentje hihi
bwtje: o ik dacht dat deze eitjes dan ook ingevroren werden? hoe dan ook een beetje apart zullen we maar zeggen hahaha
nee sorry kwam denk ik verkeerd over haha ik heb echt geen verstand van ingevroren eitjes of zaadjes oid haha na dit kindje voor mij dus de laatste is bart aan de beurt voor knip knip En hij wil ze dan voor de zekerheid laten invriezen..hij is dan 31 maar dan bewaren ze die dus tot 50? terwijl jij zegt dat het iedere 2 jaar bekeken moet worden? of hoe zit dat..dan weten we gelijk voor straks hoe en wat...
Ahhh moooi ViciousM... en we lopen gelijk op nu! Oh, ik zal muurtje es even pb-en met mijn aangepaste data...
bwtje: cryo's worden 2 jaar ingevroren, daarna krijg je op nieuw de mogelijkheid ze in te vriezen maar hoe langer je dat doet hoe minder de kwaliteit. cryso bevruchtingen hebben toch minder kans van slaegn meestal dan normaal (nou ja nu dus niet bij ons maar goed) voor alleen eitjes weet ik het niet maar ik gok hetzelfde
hoi luca, ik ben vorige keer bevallen van een tweeling, dus als je vragen hebt dan mag je ze altijd stellen. vicious mooie plaatjes.
heb ik weer ga ik vanmorgen naar ziekenhuis toe voor de echo daarna afspraak met gyn kom ik daar staan er geen afsrpaken in maar op mijn afspraken kaartje dus wel achterlijk gedoe maar een geluk ze hadden vanmiddag nog een plekje kwart over 3 en half 4 dus op naar vanmiddag
Thanks Jo7! Was het een-of twee-eiig voor jou? En jongetje(s) of meisje(s)? Ben benieuwd hoe verschillend de zwangerschap voor je gaat zijn, nu met een eenling ipv tweeling.
He bah wat baaalen, maar had je een echo moeten hebben nu? Gelukkig nog wel vandaag dus, maar wel slordig hoor.
slecht zeg! en duidelijk hun fout .... en dan nog wegsturen ook zeg! gelukkig mag je vandaag nog terug komen hoor!