Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

ninja: ik vind het echt heel erg gemeen. mijn moeder geeft ook aan dat het bijzonder is vanwege haar eigen dochter. dichterbij zegd ze. maar dat zegd ze alleen tegen mij en je houd net zo veel van haar stiefkleinkinderen (wel van mijn vader, niet van haar) als van de kleine van mijn broertje. daar mag gewoon geen verschil in zitten.

knuf!

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@dames die vandaag intake of een echo hebben: Veel succes en veel plezier!

@bientjuhh: Ik heb afgelopen week ook steeds wat buikpijn. 's Middags op het werk oa. Als ik dan thuis kom, gaat het beter. Of dat door ontspanning komt, of omdat ik dan mn broek los gooi, ik weet het niet..
    Het zorgt in ieder geval toch wel voor wat onzekerheid.

@melek: Jij kent dat dus, onzekerheid naar de 2e echo toe?

Pff.. Heb al 2 nachten slecht geslapen. Loop zo te piekeren!
    1e echo was goed, hopelijk de 2e echo ook. Wil niet weer teleurgesteld worden!
    Nog 5 nachten tot D-Day....

@werken: Kort dagje vandaag, maar tot 15u. Lekker! Want heb weinig zin..
    Jullie allemaal een fijne dag!!

3. mamastarlight

meiden met een echo veel plezier vandaag!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Vandaag is mijn kereltje jarig! Cadeautjes waren leuk maar voor 1 minuutje hahahahaha! Zondag vieren we feest dus heb vandaag "vrij".

Voel me nogal beroerd, pijn in mijn maag... Hoe dat kan weet ik niet!

Ik ga nu ff terug lezen!

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    sassa, gefeliciteerd met marcus zijn 1e verjaardag!!!!

6. mamastarlight

sassa: van harte gefeliciteerd met je kleine man!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee geen vroege weeën, geen vroeggeboortes!
    Mijn dochter lag in stuit dus heb keizersnede gehad, mijn zoontje lag goed en ik was normaal aan het bevallen, maar mijn litteken stond op scheuren waardoor ik weer een keizersnede moest. Nu heb ik dus 2 littekens in mijn baarmoeder en mag ik niet meer normaal bevallen, ik mag dus absoluut geen weeën krijgen door de complicaties van de vorige keer!

8. Sassa gefeliciteerd met je zoontje!

Naomi hoe is het nou? Heb je veel pijn gehad?

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ze voelt zich aangevallen, en wat mensen dan doen is terug aanvallen! Jammer hoor!
    Vind het jammer voor je dat jij je hart lucht en jij vervolgens een nog grotere lading terug krijgt!
    Zou het inderdaad even laten zo, en als ze echt een vriendin is dan komt dat wel weer goed. Weet ze al dat je zwanger bent? Misschien is dit ook wel een reactie daarop?

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    das ook erg! ik heb ook een ks gehad bij britt omdat ze in een stuit lag. en bij nina gewoon bevallen. maar gelukkig geen problemen. ze mochten alleen niet inleiden omdat dat dus het inscheuren kan vergroten.hoelang heeft er tussen gezeten???

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

sassa gefeliciteerd met marcus zijn eerst verjaardag!!! erg leuk.

mama25: slim dat je ff rustiger aan doet!!!

die documentaire over annerexia vondt ik zo heftig.
    ik vindt het knap voor de meiden hier dat ze het hebben weten over winnen. toch zwanger zijn geraakt!! bewondering voor.

mootje

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Vervelend meid! Misschien ook wel logisch als je erover nadenkt, tis toch je zoveelste zwangerschap en je baarmoeder is misschien "moe"! Ik merk ook (en dit is mijn 3e) dat ik veel minder kan hebben dan bij de vorige 2!

Doe lekker rustig aan en denk aan jezelf! Ziek door zwangerschap is normaal hoor en je werk kan je mooi vervangend werk aanbieden!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jammer genoeg is het herkenbaar meid!
    Sinds mijn schoonzusje bevallen is merk ik ook dan mijn schoonmoeder anders is naar mijn kinderen. Haar andere kleindochter staat ook als foto op haar mobiel, op haar laptop, kind krijgt nieuwe kleding, nieuw wiegje en weet ik veel wat ze allemaal betaald heeft.
    En mijn dochter (haar eerste kleinkind) kreeg alles 2e hands! Nu ben ik geen zeur hoor, maar dit viel mij zo op.
    Mijn zoontje is 4 maanden ouder dan zijn nichtje, en die kreeg helemaal niks vanuit waar ze woont want 'het is allemaal zomerspul' en ik kom bij mijn schoonzusje en ik zie dat zij zo ontzettend veel heeft gehad vanuit daar!
    Bah!

Maar meid 1 tip, laat het niet verpesten hoor door haar! Als zij het zo ziet is dat haar gemis hoor en niet die van jou! Jij hebt straks het leukste kind van de wereld en daar mist zij een hoop van!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat een domper zeg! Dat wil je toch ook niet horen als vrouw die net haar kindje verloren heeft, hoe klein het ook nog was!
    Succes met vertellen, zou het erg moeilijk vinden!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :( Meid heel veel sterkte!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dank je lieverd! Ja hij is niet groter dan gisteren hoor ;) Maar het idee dat hij nu 1 jaar is is wel even gek!
    Hij heeft trouwens een cubus gehad met allemaal draaiballetjes en geluidjes erin, vond ie erg leuk! Een badring met allemaal speeltjes erop. En van zijn zusje een autootje met donald duck erin die geluidjes maakt!
    En dat is wel weer genoeg speelgoed ;)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Respect voor jou hoor meid!
    En blij dat je zwanger geworden bent, want je hoort toch vaak dat meiden dat niet meer lukt!
    Ben heel blij voor je!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee ik mocht ook geen pijnstilling, en ik had ontzettend veel pijn maar dat was dus dat heel erg oprekken (en dus bijna scheuren) van de baarmoeder.

D'r heeft 3,5 jaar tussen gezeten. Lang genoeg zou je zeggen. Kans is ook heel klein dat dat gebeuren kan hoor, alleen ik was weer die kleine percentage die het wel had...

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Evenstar, Duster, Bientje, BSB, Bloempje en mootje ook bedankt voor de felicitaties!

En ik ben klaar met bijlezen!
    Waar is Angelfire?

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

goeie morgen dames! ben super chagrijnig! mn buurjongetje stond al vroeg met de container te klapperen! omdat de container auto zo langs komt... GRRRR daar kan ik niet tegen he! als ik wakker gemaakt word... bah
    ik zal zo naar de winkel..
    tot later!

Deel Deze Pagina