zo hehe ik heb het meeste bijgelezen... Naomi, sterkte meid... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het is gewoon enorm klote. Bientjuh: doe je wel een beetje rustig aan nu? Evenstar en Duster: ik wil ff zeggen dat ik het knap vind dat jullie die anorexia hebben overwonnen én er hier zo over praten! Gelukkig konden jullie gewoon nog zwanger worden. Sassa: gefeliciteerd met Marcus! Meiden met een mooie echo: gefeliciteerd Meiden met een afspraak vandaag: succes!! Hier ook een paar drukke dagen gehad. Gisteren was mijn oudste jarig. Hij werd 4! Ook een hele mijlpaal!! We zijn naar de Apenheul geweest. Het grote feest is pas de 25e omdat mijn jongste de 31e jarig is. We vieren het tegelijk. Dinsdag lekker geshopt. Mooie jurk gekocht van Mamalicous. En... vandaag 11 weken!!
Heee jij ook gefeliciteerd met je grote man! Ik stuur je net een berichtje via hyves, maar je was al aan het bijlezen
Goedemorgen dames, Naomie sterkte meid! Ik ben weer misselijk! ik ga vanmiddag lekker vis eten... En heb nog 4 dagen voor de echo!
@ Sassa hahaha weer lekker actief vandaag hahah, ff weg en meteen 2 pagina's bijlezen. Leuk en gezellie dat je er weer bent!! Heb net ff uurtje geslapen met me dochtertje, pfffff wat waren we moe zeg!! Misselijkheid gelukkig minder, maar wel buikpijn... Das minder, maar ja gewoon lekker rustig aan vandaag!
Ja mama, ik wil toch niet wat mensen vergeten he! Sommige dingen zijn wel waard om op te reageren vind ik!
Oeh, ik krijg zo de kriebels als het om schoonouders gaat.. De mijne zijn oppervlakkig "aardig", maar daar kijk ik tegenwoordig doorheen. Ik heb nooit veel contact met ze gehad, maar toen ik begin dit jaar zwanger was, met de miskraam en nu, zoeken ze ineens veel meer contact, en ik zit daar eigenlijk niet op te wachten. M'n schoonmoeder komt onverwachts langs, knuffelt me terwijl ik me daar helemaal niet goed bij voel, en belde met na mijn miskraam iedere dag! Dan wilde ze weten wat ik gedaan had, met wie, hoe lang en wanneer, en wat ik de volgende dagen ging doen. Volgens mijn vriend bezorgdheid, naar mijn mening bemoeizucht. (want die eigenschap laat ze wel vaker zien!) Ook merk ik dat ze erg op hem gericht zijn, kijken naar wat goed is voor hem, wat hij wil. Er wordt niet gekeken naar mijn situatie daarin en wat ik wil en leuk vind, wat goed is voor mij. Het steekt extra omdat mijn ouders ons juist als samen zien, Frank is voor hun even belangrijk als hun eigen dochter, en wanneer het ergens over gaat, vragen ze ook naar wat hij wil en hoe hij erover denkt. Ik probeer maar zo veel mogelijk afstand van m'n schoonouders te houden..
Ja inderdaad, soms moet je wel eens nadenken van: wat had ik dan ook weer geschreven, en nu kan je het weer ff terug lezen
angel, gefeliciteerd nog met zijn 4e verjaardag!!!! een mijlpaal!!! na de vakantie voor het eggie naar school!!!
Hahah ja pcies, heel erg makkelijk, vooral als het van die lange verhalen zijn, dan ben je het vaak alweer kwijt. heel herkenbaar
Vicious, vervelend ook dat je zo'n gevoel hebt naar je schoonouders! Hoop dat je de gevoelens een beetje bespaard blijven als de baby er eenmaal is, meestal zie je wel dat ze dan nog meer veranderen!
Vicous, irritant zo'n relatie met je schoonouders. Heel moeilijk is dat he? Ik las ook het verhaal van Ninja, ook zo... bah... Helaas is het hier ook herkenbaar hoor. Mijn schoonouders zijn altijd al redelijk annoying, maar hoe ze reageerden op mijn ongeplande zwangerschap sloeg alles. Letterlijk zeiden ze te hopen dat het fout zou gaan en dat ik het leven van hun zoon verpest. Gisteren waren ze er voor Levi's verjaardag en dan zit mijn schoonmoeder over mijn buik te aaien en te zeggen dat ze het toch zo leuk vindt en blah blah blah... Ik ben gek op mijn eigen ouders (ook al hebben die ook wel 's wat natuurlijk haha) maar mijn schoonouders besteed ik zo min mogelijk energie aan. Kom d'r toch niet vanaf.
angelfire gefeliciteerd! Vici: pfff schoonoudershe... all: ik lees wel bij hoor maar vergeet de helft en werk he...
Angel, ook onbeschoft zeg hoe jou moeder haar mening verkondigd heeft zeg! Bah, zou er meteen mee klaar zijn ook! En dan ook niet ineens lief komen aaien over me buik! Maar ja je wil ze ook weer hun kleinkinderen niet ontnemen he...
Goede morgen dames! @ Dames met kinderen die gister jarig zijn geweest, vandaag jarig zijn of morgen jarig zullen zijn... VAN HARTE GEFELICITEERD! @ Schoonfamilie? Nou, eh... ze zijn wel lief. Maar idd ze willen nog wel eens hun jongste dochter voor trekken... En hun oudste zoon eigenlijk (letterlijk) vergeten. Al 2 keer zijn verjaardag vergeten... Vind ik toch wel erg... Heb goede aanvaring gehad met schoonmama. En ze weet dat ik geen blad (meer) voor mijn mond neem. En zij heeft gehuild ik was alleen maar pis link. (trots op mijzelf..) En ze heeft zich heel erg aan gepast en nu gaat het heel goed. Ze doet echt d'r best. Ze is nu echt een schat. Met d'r nukken, natuurlijk. Maar dat heeft iedereen