buddy: daarom buddy sms he All:binnen andere topic wordt buddynieuws zo aangegeven. misschien een tip: ***buddynieuws*** bla bla bla *** einde buddynieuws*** dat valt net iets meer op
@Buddy; Ja maar als ik in het weekend beval en ik sms jou dan kan jij het niet op het forum melden, ha, ha
Ehm... ik heb iets gemist. Wat is buddy dinges? Oh ja, hallo ben er weer. Heb de aanvragen in mijn mailbox op de site verwerkt! En ik heb ff de foto's van onze kinderkamer spulletjes in mijn album gezet... @ Hanneke! joepie goede echo! Zet je een foto in je album? En laat je het dan aan 1 van ons 3 sitebeheerders weten? Dan zetten we m er bij!
Hahahaha wij hebben zondag het verjaardagsfeestje van half 11 tot half 1 gezet, dit omdat Marcus om half 1 naar bed gaat en wij na zijn slaapje weg willen om ergens wat lekkers te gaan eten. En wat een klachten er opaf komen zeg! ZondagOCHTEND! Tandenstokers meenemen. Mijn vader die ook al vroeg of hij 's middags mocht komen. Dan denk ik, snappen mensen niet dat kinderen zo jong nog slapen overdag? Of ben ik nou een vreselijke zeur dat ik het zo vroeg wil organiseren?
buddy: je wel hoor want voor dat ik met zwangerschapsverlof ga (na de kerstdagen) heb ik internet thuis. dan ben ik namelijk al verhuisd. en anders komt het ook goed want ik regel het gewoon. internetalarm noem ik het dan hahaha
het was wel weer heel spannend buiten! buurman was aan het gras maaien, en dat is EEEEENNNNNGGGGGGG!!!!! maar gaan zo weer lekker buiten zitten hihi. ik ben geboren op een boerderij. we hadden ook katten, en die zijn echte boerderij katten. dit poesje wat wij hebben komt bij mn ouders vandaan, en moet natuurlijk ook in de buitenlucht zijn. we hebben hier een weiland achter ons huis dus kan ie lekker roven! haha komt ie van het winter met konijnen of hazen thuis ben ik bang hahaah..... het word een echte rover. als je m nu al ziet lopen met mijn sokken in zn bek nou dan kunnen we nog wat gaan beleven!!
Ohh dat doe ik wel hoor, maar word een beetje mal van de mensen die erover zeuren! Vanmorgen was ik echt ff pissed off, dan denk ik voor wie kom je nou? Voor jezelf of voor je kleinzoon/neefje? Oke misschien is half 11 wat vroeg voor mensen zonder kinderen, maar ja hij slaapt nou eenmaal vanaf half 1/1 uur. Gelijk al geen zin meer om een feestje te geven! Moet altijd maar zoals anderen het graag willen, mijn vader ook toch nog ff vragen tot hoelaat hij slaapt dan 's middags. Gezegd dat wij dan meteen weg gaan als hij wakker is, wat eigenlijk niet echt in de planning lag maar heb gewoon geen zin in de hele dag mensen over de vloer. En Marcus kan er ook niet tegen!
@ Sassa, laat ze maar zeuren... altijd het zelfde... @ Mini, klinkt zo super schattig met zo;n sok in zijn waffeltje.. hihi. Die oudste van ons... (staat in mijn album kinderkamer in de tumitub...) dat is een plasticzakken fetesjist... hihi. Brengt allemaal maten platiczakken mee naar huis. ruimt de buurt op he? hihi
Hahahaha over katten gesproken. Bij mijn moeder hadden we een kat met een scheve ruggewervel, dus hij kon niet klimmen en heel hard rennen e.d. zijn zusje daarintegen was een echte jager en kwam met duiven van de duivenmelker op de hoek terug hahahaha. En dan kwam dat lulletje (zo noemden we hem) heel trots met een broodzakje met broodjes aanzetten, whahahahahaha! En de kat van mijn vriend had ook een plastic zakken fetish, want hij likte er alleen maar aan, hahahahaha! Gekke beesten!
hahaha wat lief sassa. wij hebben twee katten en een hond. omdat het zo warm is mag de hond boven slapen 's avonds. dus die ligt nu toevallig op een matras. de katten waren binnen. vanmorgen werd ik wakker, lag de jongste kat helemaal uitgerekt op de matras, hond op de logeerbed en oudste kat op de stapelkleren voor de was hahaha. dus wel bij elkaar maar wel op afstand.
Ik ga er ook vandoor. Heb nog steeds last van mijn maag, maar ga toch ff wandelen met de kids ofzo...
@Muurtje; Buddy's wisselen telnr uit en sms-en elkaar als er iets aan de hand is en ze hebben zelf geen tijd om dit hier te melden (controle, ziekte, bevalling) Je Buddy zet dit dan voor je op het forum. We hebben op de febr. site ook een buddylijstje. Blondsteenbokje en ik staan daar trouwens nog niet op. Wil je ons als buddy's erbij zetten? @BSB; Internetalarm Komt dus helemaal goed. Kan ik straks met een gerust hart bevallen
@ sassa en angelfire gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kindjes!!!! @naomi heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @schoonouders ik vind het wel fijn dat iedereen het een beetje herkent van de schoonouders. Soms gaat het eigenlijk best goed maar op dit moment kan ik d,r wel schieten en dan gaan we maandag ook nog 2 weken weg met hun. Ik heb al gezegt tegen me vriend als ze lelijk doet dat ik naar huis ga. Gelukkig staat me vriend 100% achter me dat ik wel fijn. Ik heb wel een fijne schoonvader. Gelukkig kan mijn vriend het wel heel goed met mijn ouders vinden. Mijn ouders zijn echt super gek op hem en zien hem gewoon echt als familie. Hij gaat vaak zat als ik ben werken naar hun toe om te kletsen heel de avond of iets met me broertjes doen. Daar heb ik het maar mee getroffen haha. Ik heb gisteren tegen de oom en tante en nichtjes van me vriend verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerde zo leuk!!! Haha dat is zo mooi iedere keer als ik het vertel aan iemand dan krijg ik gewoon tranen in me ogen. Ferry zijn nichtje is ook zwanger nu 20 weken en het is heerlijk om met haar over de zwangerschap te kletsen. @ anorexia ik vind het heel knap dat je het overwonnen hebt evenstar. Lijkt me een erg moeilijke ziekte. Ik ben zelf zwaar overgewicht en ik heb heel veel moeite met afvallen. Mijn plan was eigenlijk om te stoppen met de pil te gaan lijnen voor de zwangerschap zodat ik lichter was. Want ik dacht dat ik niet zwanger kon worden met overgwicht aangezien je dat overal leest. Maar ik was de 2de maand al zwanger. Dus ben niet veel afgevallen. Ja nu door de zwangerschap 6 kilo. Ik let nu wel echt goed op wat ik eet. Veel groente,fruit,vezels enz ook drink ik alleen maar water,ranja en thee. Ik moet morgen naar de VK en ben als de dood dat ze me een preek gaan geven over me gewicht. Ik snap natuurlijk dat er extra risico,s kleven aan een zwangerschap met overgewicht. Ik ben benieuwd morgen. Maar vandaag me echo!!!!! om half 7 pas haha nog zolang wachten begin steeds nerveuser te worden
sorry dames ik kan niet helemaal bijlezen... net terug van de tandarts :S en de verdoving begint uit te werken, maar nu doet het ineens zo'n pijn dus iets is niet goed BALEN!! ik hoopte dat het nu ff opgelost zou zijn.. Ik kom snel weer kletsen hoor!!!