hey meiden even snel een berichtje van mij. de echo was super en ons kleintje was druk aan het bewegen met zijn armpjes en beentjes. ik ben uitgerekend op 4februari en ben nu 11 weken zwanger. dus zal later mijn banner even veranderen. veel liefs linda
Het loopt thuis effe niet zo lekker :x Ik ben zo moe en heb erg veel hoofdpijn, waardoor ik bijna niks kan doen. Mijn man heeft het verschrikkelijk druk op zijn werk en we zitten midden in een verbouwing De vermoeidheid en de rotzooi zorgen ervoor dat er nogal wat spanningen zijn tussen ons en dat is niet zo heel gezellig......... @Ladytiger; Gefeliciteerd met je goede echo!
Dirk heeft het bed in gebruik ivm nachtdienst en ik heb Matthijs natuurlijk ook nog rondkruipen. We gaan zo maar even wandelen naar de markt in het dorp. Effe onder de mensen
wat vervelend voor je duster... mijn vriend en ik hebben zo ook wel eens onze momentjes.. hij moest laatst 2 weken elke dag werken omdat zn collega op vakantie was. ik was steeds heel moe en lag vaak even op de bank te slapen. hij zei elke keer van de afwas doe(n) we/ik vanavond wel even. maar uit eindelijk bedoelde hij te zeggen of ik het even kon doen, omdat hij het al zo druk had. nou zei ik dan moet je dat zeggen ipv dat je het vanavond wel doet.. dus ik was ook helemaal in tranen. maar gelukkig is alles nu weer normaal en is hij ook wer wat te genieten
Het gaat steeds over katten, dus ik drop Indi nog maar even. Hier zie je hoe LEKKER hij het vindt om geknuffelt te worden (hihi)
Oh dat ken ik zooo goed... heb ik ook! voel me vandaag eindelijk weer een beetje instaat om iets te doen... ken je deze trouwens dan? YouTube - granny airbag (hoop dat ie t doet!)
@ Ninja, misschien een brutale vraag maar hoeveel is je overgewicht? Wat is je BMI bv? Ik ben vlak voor de zwangerschap 10 kilo afgevallen waardoor mijn BMI wat naar beneden is gezakt maar net niet onder de 30 Nu moet ik in de zwangerschap extra geprikt worden op suiker. Denk niet dat je je zo druk moet maken om de reactie hoor, denk namelijk dat de verloskundige er niet veel over zal zeggen alleen dat je misschien een extra controle moet net als ik! Als jij goed oplet wat je eet is er in principe niks aan de hand!
gvd ik ga echt kapot van de pijn en krijg niemand te pakken kan om 16.45 terug komen gelukkig duurt wel te lang maar ja!! dokter is er niet op donderdag VK staat nog op voicemail en vriend krijg ik ook niet te pakken aaahhhhhh!!!
HE! Ladytiger! GEfelie! zet je je foto van de echo in je album en laat je het dan aan een van ons 3 beheerders van de site weten? DAn zetten we m er ook bij! JOEHOE!! En een 11 weken wave voor jou!!!
Nou gelukkig zijn er leuke filmpjes die je weer ff op kunnen beuren! Is er iets aan de hand meid? Als je het niet wil zeggen is dat niet erg hoor!