Dat is vervelend, zeker met die hormonsters in je lijf! Snap wat je bedoeld hoor, wij hebben ook net een behoorlijk vervelende periode achter ons met veel drukte en spanningen daardoor! Komt goed, dat weet ik wel! Knuffel!
en ik durf nu niets in te nemen van paracetamol weet niet of dit mag net ook al verdoving gehad ben zo bang dat het straks misgaat met de baby zit echt te janken van de pijn gewoon!!
ladytiger, gefeliciteerd met je goeie echo!!! bwtje, erg he tandpijn... dan zal er wel een kanaalbehandlingen gedaan moeten worden als het nog zo n pijn doet. dan zit er toch nog iets in je wortels... niet prettig... ga weer naar de bank
paracetamol mag je gewoon pakken. alleen geen ibrufen of dat soort dingen. paracetamol mag je er wel 6 op een dag hebben
@ Sassa ik word ook extra gecontroleerd op suiker en ijzer, en krijg ook een extra echo aan het eind, een groei en liggingsecho. Ook omdat ik te zwaar ben en mijn bmi ook hoog is. Mijn vk adviseerde me langs een dieetist te gaan voor advies.
Meiden met goede echo: Gefeliciteerd!! @ hier lig lekker op de bank, kleine meid lekker aan t spelen. Lekker rustdagje!! Heerlijk
BWtje, je mag gewoon paracetamol nemen hoor! Hoop dat je snel iemand te pakken hebt, en desnoods een andere tandarts ofzo? Roep ook maar wat!
ik voel nu ook heel erg warm aan...ik heb 2 paracetamols ingenomen..VK zegt ook dat ik gewoon de dosis mag innemen van een niet zwangere vrouw...nou hopelijk is dit zo..en gaat dit helpen!! Maar ik wil toch wel ff zeker weten dat alles goed is met mijn kindje...ben normaal niet zo maar als ik straks ook nog terug moet..ik vind het niet leuk zo
Ok... ik zie onze kleine hier al voor de televisie staan met zijn/ haar papa... hihi YouTube - Wee Wii Mii - 22-month old video gamer
Hoger als 30 Ik had al van een vriendinnetje begrepen dat ik extra geprikt word op suiker(zei heeft ook overgewicht) dat vind ik geen probleem want ik heb liever dat ze er op tijd bij zijn mocht het zo zijn. Maar daarom probeer ik nu wel extra goed te letten op wat ik eet want ik ben het liever voor. Ik vind het wel terecht als ze me wijst op de risico,s enz daarvoor is ze ook. Maar ik heb ook wel eens verhalen gehoord van mensen dat sommige VK heel negatief doen over iemand met zwaar overgewicht en zwanger zijn. Maar ja dat maak je in het dagelijks leven ook wel mee. Sommige mensen doen of dat dikke mensen vies zijn nou daar kan ik niet tegen hoor. Ik heb er gelukkig niet zoveel last van want ik sta wel me mannetje haha en probeer me altijd vlot te kleden enz. Maar als je soms bv in de telegraaf een reactie leest op een artikel wat gart over dikke mensen dan denk ik echt van jezusss respecteer iedereen gewoon hoe die is. Dik,dun noem maar op... Zo me frustratie kwijt haha.. Maar ik ging net me badpak passen heb ik er een met voorgevorde cubs zijn me bosten een stuk gegroeit:x zitten de cubs niet meer lekker grrrrr en aangezien ik weinig tijd heb om een nieuwe te gaan kopen en we maandag op vakantie. Nou ja dan maar zo hhaha. @bwtje *knuf meis* e
Ja ik kan vandaag terug en hoop dat de para gaat aanslaan! Anders was het niet te houden ik ben ook bang dat het een wortelkanaal behandeling gaat worden nog nooit gehad :S help... Nou Sem is terug en Eva wakker dus we gaan er weer voor...de pijn zakt al af gelukkig!!!
@ Hier ook een met overgewicht... ik geloof dat ik een bmi had van 30 of 31... En ik was al 18 kilo kwijt... tja, en ik wordt idd ook extra gecontroleerd. Wel goed idd. En ik probeer ook op te letten op wat ik eet. Wil t nl liever niet. Suiker wel te verstaan...