ben der weer! alles ging goed. ben hier alleen iets minder om een beetje goede indruk te geven. dus beperkt mij tot de vroege ochtend en pauze.
@ Lieve Vicious, ze staan er nu op. En het is idd beter om een van ons een pb te sturen als je iets op de site wilt hebben staan... Er wordt nl behoorlijk wat geschreven en wij zijn ook mensen en... kunnen over dingen heen lezen. hihi Maar het is goed gekomen! Ze staan er en allemachitg wat een prachtige echo's!
gefeliciteerd knorretje!!! Nog 3 uurtjes!!! Ja die pukkels is niet leuk haha ik zit helemaal onder de rode stippen want ik ga er ook gelijk aan krabben. Dat kan ik maar beter niet doen. Ik heb ook heel snel vet haar. Als ik het s,morgens was is het s,avonds alweer vet. Maar ja het hoort erbij he haha
ik heb helemaal geen last van pukkeltjes... vorige keren wel. bas zij gister nog, wat heb je een gaaf gezichtje verder ook geen vet haar. bij de andere keren moest ik elke dag scheren zo snel groeide het. nu ook geen omkijken naar. wat een verschil in zwangerschappen he
pff had een zwangerschapsbroek en shirtje gekocht.. nou dat shirtje is veel te groot.. denk ik doe maar maat 40.. ze vallen toch vaak klein uit bij de wehkamp.. maar deze dus niet.. zakt van mn schouders af.. maar als ik nou een dikke buik heb en dikke (.)(.) miss is het dan beter.. maar vind m toch niet zo mooi als ik dacht denk ik... en die broek!! die zit wel erg lekker, maar dacht da thet een lage band zou zijn, nou ik kan hem over mn borsten heen halen bijna! haahaha terwijl dat maat 38 is.. snap er soms ook niks meer van.. maar verder zit ie wel lekker.. heb nog ff een vraagje.. ik ben eind juli 12 weken.. maar ik heb 5 augustus pas weer een afspraak en echo. maar eigenlijk wil ik zekerheid hebben voor de 12 weken.. zal ik de HA op bellen of ik een week eerder mag? dan ben ik 11week en 5 dagen.. en anders 12 en 5.. ik weet het niet meer.. wil dat het zo ver is eigenlijk.. pfff
hihi nou ik heb toch maar even gebeld.. de assistente heeft me wel vast voor de 29e in de agenda gezet, maar moest het nog even met mn arts overleggen. dus moet morgen even terug bellen. maar ze zei mn arts er vast geen problemen mee heeft.. pff hahaha
Hallo februari mama's, Ik wil me hier alsnog melden. Ik zat al bij de maart mama's maar ik ben nu op 27 februari uitgeteld. Ben vandaag bij de VK geweest dus vandaar. Ik zal niet zo vaak komen kletsen maar ik vind het wel leuk om wat mee te lezen enzo. Alle mama's nog GEFELICITEERD.
bah, er is iets gebeurd op bo dr school. het is volop in het nieuws. iets met zede delicten wat buiten school heeft plaatsgevonden. wij hadden al een brief gehad. maar tis nu ook op het nieuws. dan komt het ineens dichtbij
jakkes bien.. dat is niet leuk!!ga je ook met dubbele gevoelens heen.. jakkie! --- wij hebben een ongepland bbqtje bij mn schoonouders met de hele fam. dus dat word gezellig! kom morgen wel weer koekeloeren!! doeidoeii
nog een paar minuten en dan rij ik aan voor de echo. ik zit netjes aan me water nu haha maar moet nu al naar de wc. ik meld vanavond wel de uitslag
Ophouden hoor ninja!! Het is het waard, want daar krijg je mooi zichtbare echo's van Enneh... veel plezier! Er gaat vast een enorme spanning van je afglijden. Loontje, welkom meid!
@ninja: Succes meid! @loontje: Welkom! @opgezet buikje: Ik heb vandaag maar een stiekje door mn knoopsgat gedaan. En voila, vandaag (toeval?) geen buikpijn gehad. Toch fijn, die extra ruimte!
@Loontje; Welkom en nog gefeliciteerd! @Ninja; Succes Op verzoek heb ik hem bij de mama's 2008 geplaatst, dus ik zal hem jullie ook niet onthouden: Mijn buik met 8w5d Bekijk bijlage 4323
@ Bientje, wat naar dat bericht van je school op het nieuws! @ Duster, poeh jij hebt ook een buik zeg! Mijne is een beetje gestopt met groeien lijkt wel!
@sassa; Hij was bijna weer plat na de bevalling van Matthijs. Ik zat ook weer op mijn oude gewicht. En ondanks m'n buik ben ik pas 0,5kg aangekomen