@ Bien Jee wat zul jij geschrokken zijn zeg!! Komt dan ineens erg dichtbij he? Lijkt me erg naar, en geeft je zeker geen prettig gevoel, bah!! @ Hier lekker op de bank gehangen en moet toegeven dat het best lekker is een dagje rust! @ ninja Succes meid, enne veel plezier!! @ meiden met goede echo: Gefeliciteerd!
Ik ben nog niks aangekomen gelukkig! Was natuurlijk ook vol bezig met afvallen toen ik zwanger raakte. Probeer zo weinig mogelijk aan te komen zodat ik na de bevalling weer lekker door kan gaan! Heb je een foto Melek?
Ik was daarnet even een half uurtje in slaap gesukkelt op de bank terwijl de kinderen aan het spelen waren (Marcus in de box natuurlijk). Wat erg!!
Ja ik wou net gaan beginnen met afvallen, toen ik ontdenkte zwanger te zijn. Hier ook een behoorlijk buikje hoor.
Mijn gewicht schommelt nogal (ook als ik niet zwanger ben) Maar vanochtend gaf hij +0,5 aan. Maar ik heb sinds de positest ook al +1,1 en -0,3kg gehad, dus er is eigenlijk niks van te zeggen
Woow wat een buik al Duster! En wat en prachtig haar heb jij Ik heb ook al een aardig bolletje, maar niks in vergelijking haha. Ik kan al wel een buikband om, maar ik doe het nog even niet, ik heb ze gisteren binnengekregen, zo lieefff. Ik ben denk ik niet aangekomen, maar mijn buik was 2 weken (8wk) geleden al 3 cm gegroeid in vergelijking met toen ik 5 weken was.
@Evenstar; Thanks ! Ik heb er helemaal niet aan gedacht om mijn buik te meten. Dat is wel een goed idee. Ik ga er denk ik alsnog mee beginnen. Ik heb ook nog geen buikband om, maar draag al wel m'n zwangerschapskleding van vorig jaar.
Hihi ik zie er naar uit om dat te gaan doen, het zal nu niet lang meer duren. Ik hoor van veel meiden dat het tussen 12 en 15 weken toch echt nodig werd. Ik heb heel fijne dunne broeken met een elastische band van de H en M (15 euri!), maar mijn buik komt steeds onder mijn hempjes vandaan! Echt zo lief, kriel wil nu al naar buiten koekeloeren
melek, foto!! duster, mooie buik ook al zeg! ik heb 2 broeken bij H&M gehaald, en ik ga pas weer echt shoppe als ik over de 12 weken ben. heb een witte en een zwarte 3 kwart broek, dus daar kom ik het wel even mee door
Ik ga ook pas weer shoppen na de 12 weken hoor. Vind het trouwens hoogstens irritant shoppen in positiekleding!
bientjuh, ja ik ga fotos maken en dan laat ik ze ook op het site zetten! denk dat ik dit in het weekend ga doen. Ik heb nog geen positiekleding gekocht maar denk dat ik in het weekend langs h en m ga Het is nu wel nodig!
ja kan het zelf niet geloven maar was voor mijn zwangerschap ook 8 kilo afgevallen! dus dat speelt ook een rol
Hahahah ja ben ook tv aan t kijken en tussendoor ook ff checken of er al nieuws is. Ga zo derek kijken...
Ik kwam ook even kijken of Ninja al terug is, maar helaas. Dan ga ik er maar van uit dat ze idd het goede nieuws aan de familie aan het vertellen is. Ik ga mijn bed opzoeken. Slaap Lekker!