Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Duster, snap het wel hoor dat je er geen werk van wil maken. Maakt mij alleen boos dat werkgevers zo met mensen omgaan, als dit nou wel een goede baan voor je was geweest...
    Hoop in ieder geval dat je snel een goede baan vind waar ze geen onderscheid maken!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ga hier ff 2 smurfen in bad doen, vinden ze misschien wel ff lekker.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb er ook een dubbel gevoel bij, maar ja, 't is niet anders. Blijf idd gewoon zoeken en hoop dat ik een andere leuke baan tegen kom :)

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

duster: wel aanschrijven zal ik zeggen, doe je het niet voor jezelf dan wel voor een ander. en die andere baan?

Ninja: goed van je!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Meiden!!

Even ego hoor...
    We hebben vandaag de echo gehad en.....alles was goed!!! Ik ben precies 11 weken en 1 dag. Beeb groeit precies volgens schema!! De armpjes en beentjes gezien, het deed een dansje voor ons :) en we konden de hersentjes ook al zien! En het hartje natuurlijk gehoord! Zo prachtig allemaal!! De echo's zet ik vanavond er even op.
    En meteen ook al positiekleding gekocht: 2 broeken en 4 shirtjes :) Wat zitten die broeken toch lekker :D

@ duster, wat balen meid zeg! Idd mogen ze je niet afwijzen om de zw-schap. Eerlijkheid wordt dus niet altijd gewaardeerd. Maar er komt zeker wel weer iets moois op je pad!!

Liefs Jewel

6. mamastarlight

jewel: ja! gefeliciteerd!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gefeliciteerd jewel. Fijn dat alles goed is.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Jewel, fijn meid dat je een goede echo hebt gehad!

En Naomi zie dat je online staat, hoe gaat het? Dacht gelezen te hebben dat je alsnog een echo moest?

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jewel; Gefeliciteerd!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeeeeeeeeee Jewel!! Fijn zeg meid... heerlijk, nu begint toch echt het genieten een beetje he! De klachten gaan hopelijk afnemen... de buikjes groeien, de kans op miskramen wordt heel miniem na al die goede echo's... fijn :) :)

11. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    jewel, gefelciteerd met je echo!!!

duster, wat belachelijk zeg!!! zou het er ook niet bij laten zitten!maar wel de eer aan jezelf blijven houden :)

heb net het hartje gehoord met de bellytalk!!! toen ik het wilde opnemen, moest ik hem effe los maken en toen kon ik hem niet meer vinden :( maar heb hem gehoord! wat een mooi geluid is het toch he :)

12. mamastarlight

bah ik verveel me en de tijd schiet ook niet op!

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    goedemiddag meiden!!!

zozo wat is er veel geschreven de afgelopen 2 dagen zeg!
    ik had aardig wat leeswerk, gisteren geen puf om te reageren, ben zo ontzettend moe, haast niet leuk meer.

ik zag wel een aantal meiden met een goede echo voorbij komen, wat zal dat heerlijk zijn zeg! ik moet nog 1,5 week wachten, maar dat kom ik nog wel door.

@duster: over je sollicitatie, wat ontzettend knullig van ze zeg. in principe zou je dus de functie krijgen maar omdat je vertelde zwanger te zijn krijg je em niet.... ook raar hoor. aan de ene kant zou ik er ook werk van maken maar aan de andere kant zou ik denken, stik er maar in en ik vind wel weer wat anders waar ze wel blij met mij zijn, toch?

verder las ik over een paar kindjes die niet lekker zijn en dat ze onrustig zijn? er is idd storm op komst. hopelijk word het weer wel beter hoor, ook voor jullie! zo niet? dan heel veel sterkte.

even een tip trouwens: eet geen bietjes in de eerste 12 weken van je zwangerschap want je kan je rotschrikken...... gisteren bietjes gegeten, ga ik 's avonds naar de wc en wil doorspoelen, zie ik daar toch een roze/ roze plas liggen! ik schok me wezenloos! nooit meer aan de bietjes gedacht!
    even later drong het pas door dat het daarvan kwam en dat het geen bloed was........... hoe ongelofelijk stom he!

daarbij had ik toch wat kleine krampjes in mijn onderbuik dus maakte me een beetje zorgen erover, gelukkig is het gewoon waarschijnlijk bandenpijn, het is allemaal flink aan het rekken en strekken daarbinnen, wel een goed teken, lijkt me!
    over 1,5 week weten we het gelukkig, of ik mij voor niks zorgen heb gemaakt.

was weer een flinke ego.

hier verder alles goed met de zwangeren?

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Owwww duimen jullie dat ik dinsdag ook een goeie echo heb?

Dames met een goeie echo, Gefeliciteerd!

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoi hoi meiden,

Ik heb geprobeerd een stuk bij te lezen, maar 70 pagina's zijn eigenlijk niet te doen. ;)

In ieder geval hartstikke bedankt voor alle reacties op mijn laatste post over de echo. Heel lief van jullie.
    We zitten dus al vanaf maandag op onze nagels te bijten en het is bijna niet uit te houden.
    Het stomme is, is dat ik me ook ineens totaal niet meer zwanger voel. Een bepaald gevoel, ik kan het niet uitleggen. Dat we er misschien rekening mee moeten houden dat het écht niet goed zit.

Om dan andere verhalen te lezen (die je stiekem toch zelf opzoekt) waarin het niet goed ging na een slechte eerste echo of meiden die wel een kloppend hartje hadden gehoord/gezien met mijn termijn, is gewoon zwaar...

Zodra wij zekerheid hebben, kom ik het hier vertellen. Tot dan hou ik me even afzijdig. Ik voel me zo'n pessimistisch mens tussen jullie, blije zwangere meisjes.

Allemaal heel veel succes en plezier dus met de zwangerschap. Ook met alle nog te komen echo's en afspraken. Geniet en ik denk aan jullie!

En hopelijk tot gauw met goed nieuws! :)

16. mamastarlight

laura: knuf! gelukkig dus bietjes.

17. mamastarlight

ik vind dat je nog lang moet wachten Jenna. knuf en ik denk aan je

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Tuurlijk duimen we voor je!!!! Je hebt gewoon een mooi kindje in je buik die goed groeit haha

19. mamastarlight

melke: tuurlijk duimen we maar je hoeft je helemaal geen zorgen meer te maken lieverd.

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

hihihi, vriendinnen van me vroegen of ik eind januari mee ga naar de vrienden van amstel.. nou ik heb maar gezegd dat ik in november naar nick en simon toe ga en beetje om mn geld moet denken verder.. oh over 2 weken mag iedereen het weten.. daar verlang ik echt naar!

Deel Deze Pagina