Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier niet echt lekker geslapen, erg onrustig. Werd wakker door me dochter om half 6 pfffff. Gelukkig viel ze na een tijdje weer in slaap, tot 7 uur. Ben nu ook beetje misselijk en heb last van steekjes richting me benen

Ik heb ook een voorgevoel over het zal zijn, had ik met mijn dochter ook en dat kloptje... dus wie weet heb ik weer gelijk.
    Maar idd als hij of zij maar gezond is, daar gaan we voor!!

Nou voor de meiden die moeten werken, werkse!! Nog 1 dagje dan weekend!!

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    even snel zwaaien ** zwaai **

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen allemaal,

Na weer een beroerde nacht heb ik een drukke dag voor de boeg :( In de ochtend moet ikwerken, en vanmiddag krijgen we visite. Eerst mijn schoonouders en daarna mijn schoonzusje. We gaan hun ook ons blijde nieuws meedelen, dus ik vind het allemaal best spannend. Vanavond is de laatste dag van de avondvierdaagse, dus moeten Matthijs en ik natuurlijk onze neefjes gaan supporteren (ja, tot nu toe alleen nog maar jongetjes....)

Iedereen een fijne dag!

4. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Goede morgen dames,

Hier een aardige nacht, mn dochtertje heeft aardig doorgeslapen vanacht. Nog steeds niet veel last van de zwangerschap behalve beginnende bandenpijn...

Hier ook een voorgevoel, nu alleen afwachten of het klopt. Willen jullie al eerder weten wat het wordt trouwens of blijft het een verrassing tot de bevalling?

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haaaiiii

Wij laten ons verrassen maar ik heb een voorgevoel voor een meiske. Maar ik heb voor ik zwanger werd altijd gedacht dat ik eerst een meisje zou krijgen, weet niet waarom. ;)

Hier word alles steeds vermoeiender, het begint er goed in te hakken. Ik doe dutjes en moest gisteren bij een etentje echt mijn best doen om mijn ogen open te houden. Vanavond MvM! Heb braaf een mooi plasje gespaard vannacht (k word om de haverklap wakker voor miniplasjes, grrmbl). :D

Allemaal fijne dag!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik word steeds misselijk en me borsten begin in ook al goed te voelen nu veel steken. Ik heb zo een afspraak bij de HA om 9.10 ik ben benieuwd nu word het wel al iets echter haha. Ik begin ook al iets meer te genieten hoor. Testje word ook al donkerder.
    Waneer vertellen jullie het aan je ouders?

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ evenstar. bij mijn dochter had ik ook een voorgevoel dat het een meisje werd en had gelijk.Ze liet het duidelijk zien tijdens 20 weken echo!

@ Ninja2 Succes zometeen bij de ha, word idd al wat meer werkelijkheid. Ik ga volgende week vk bellen. Mijn ouders weten get al.

Verder wist ik al voordat ik zwanger was van mijn dochter dat de 1ste een meid was en de 2de een jongen. Ben benieuwd of mijn gevoel klopt! Ik wil het wel weten bij de 20 weken echo.

Dus ben erg benieuwd!!

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    meiden ik heb een vraagje.
    Vandaag is mijn nod.

de 10e dacht de gynaecoloog op de echo wel te zien dat ik zwanger ben maar nog heel pril. die dag had ook een posi test (matcare) je moest de test wel kantelen om hem te zien, maar hij stond er.
    Gisteren met kv getest. Deze was ook licht positief. Je kon hem zo met het blote oog zien, maar op de foto is hij heel slecht te zien.
    Ik ging er dus vandaag van uit een mooie test te zien.
    Maar helaas.
    Gisteren ben ik om 23.30 uur gaan slapen. om 01.30 ging de wekker weer want ik moest mijn ouders naar schiphol brengen. Om 03.01 waren we weer thuis. Ik had nog 2 keer geplast en om 07.00 uur ging de wekker weer om te tempen en om 08.00 uur ben ik eruit gegaan en heb ik weer geplast en hier heb ik mee getest.
    Kan het zijn dat door mijn weinige slaap de testen het niet goed deden?

Kv was vandaag nega en matcare had weer een licht streepje, maar je moest hem wel weer kantelen.

9. #649 Bloempje83, 12 jun 2009
    Laatst bewerkt: 12 jun 2009
    @ Scorpion sommige vrouwen maken gewoon langzaam HCG aan. Wacht het gewoon nog een paar daagjes af en doe dan nog een testje, mijn eerste twee testen (waar twee dagen tussen zat) waren ook nog licht en verschilde niets van elkaar terwijl ik had verwacht dat het lijntje al donkerder zou zijn na twee dagen. Gisterenochtend opnieuw getest en toen was de lijn al een stuk donkerder, dus het komt bij jou ook vast goed.

IK heb trouwens nog geen idee wat het gaat worden, jammer dat je dat pas bij 20 weken kan zien.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bloempje83 Het is idd jammer dat het niet eerder zichtbaar is. Maar voordat je het weet ben je aan het bevallen hahah.

@ Scorpion Er zijn idd vrouwen die heel snel HCG aanmaken en die het in mindere mate aanmaken. Gewoon paar daagjes wachten. Je HCG verdubbelt elke 2 dagen (volgens mij??)

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik moet nog foto's maken van de testen. MvM komt trouwens dinsdagavond

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    maar is het dan niet raar dat kv gisteren wel positief was en vandaag niet?

Ik ben zo kotsmisselijk dat ik echt wel weet dat ik zwanger ben, maar het frustreert je toch ook wel.

13. mamastarlight

leuk he...ik had dat gisteren met de koppijn, fijn hoor, houd dat maar weg.

Knuffel voor all!

14. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hey meiden,

Alles goed?

Bij wie komen en gaan de kwaaltjes ook zo? Ik had al een week last van mn borsten, van de week werd het minder, daarna kwam het weer terug en nu is het weer weg.. ik kan me dr zo zorgen over maken en me onzeker voelen.. ben zo bang dat het fout gaat. :(

15. Nee hoor, het kan best zijn dat je gisteren meer gedronken hebt dan de dag ervoor zodat je urine minder geconcentreerd is. En er zit maar 1 dag tussen. Als je over een een week nog geen duidelijker streepje hebt zou ik het pas vreemd gaan vinden.

16. mamastarlight

Ik had gisteren koppijn en was emo maar nu ben ik weer vrolijk. en mijn borsten zijn voller en aan mijn tepels moet je niet komen.

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dan test ik gewoon van de week nog een keer :D

(zal morgen wel weer zijn hahaha)

18. minimouse

minimouse Niet meer actief

mijn borsten beginnen nu ook steeds iets pijnlijker te worden. en groeien volgens mij ook al! 2 weken geleden was ik zo ziek dat ik 4 kg ben afgevallen! en mn borsten waren dus ook kleiner, maar die komen alweer aardig bij! hahaha

19. mamastarlight

ik heb helemaal geen idee of ik afval of aankom laat staan dat ik weetw at ik weeg. ik heb nog steeds het gevoel opgeblazen te zijn door alle medicijnen dus we zien het wel.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey.

Ik kom net bij de HA vandaan. Ze feliciteerde me en ze vond het fijn dat ik precies kon vertellen waneer ik me ei enz heb gehad.
    Ik moet een afspraak maken bij de VK als ik rond de 10 weken ben. rond 25 juli alleen dat word iets eerder dan want dan ben ik lekker op vakantie!!! Was wel grappig bij de HA want ik kom daar echt nooit wist niet eens wie me HA was van gezicht. Oja me testen zijn nu super duidelijk joepie. Want ik dacht ik maak te weinig HCG aan ofzo ik ben zo blij vandaag eindelijk ga ik het een beetje beseffen dat ik zwanger ben en ik ben pas in februari gestopt met de pil. Eeste 2 rondes nog niet echt voor het echie gegaan. Toen we besloten voor het echt te gaan werd ik ineens niet ongi. Dus veel testen gedaan maar niet zwanger. Op dag 41 voor de gein een ovu test gedaan omdat ze zeggen dat ie ook HCG aantoont en hij was vet posi. Dus dacht ik joehoe ben zwanger. Wel gelust voor de zekerheid. Maar de ovu testen namen af. Dus ik had me ei gegad op dag 41. Nu 13 dagen later ZWANGER!!!!!

Deel Deze Pagina