Hallo, Was ik weer! Had 2 dagen geleden diarree en volop beroerd pfff. Nu gaat het wel weer maar voel me nog niet toppie.
@ Leonie, gefeliciteerd met je verjaardag! @ Ninja, ook een fijne verjaardag vanavond! @ Moon, vervelend dat je zo aan de diarree bent! Hoop dat je je snel weer top voelt! Hier nog steeds hoofdpijn Kids waren erg turbulent vandaag, en ik ook! Vooral Lisette nam zo nu en dan een loopje met me, daarnet was ik het zat want na het zoveelste verzoek om op te ruimen zei ze gewoon: "Ik heb daar geen zin in!" OWWW en dit gaat al dagen zo aan de gang met d'r. Dus heb een vuilniszak gepakt en een boel erin gedonderd (na er 100x mee gedreigd te hebben) en op het balkon gezet. Liset vol in tranen natuurlijk en ik ook bijna, maar na even rustig gepraat te hebben zag ze toch wel dat ze dat niet kan doen. Nu afgesproken dat wanneer ze netjes opruimt als ik het vraag of als ze gespeeld heeft ze steeds 1 dingetje terug verdiend. Pfff wel ff moeilijk hoor, maar na 100x dreigen moet ik het toch maar eens doorzetten!
Naomi, wat moet dat moeilijk zijn om te ervaren... ik vind het heel erg voor je Leonie, gefeliciteerd met je verjaardag en ik weet hoe je je voelt hoor! Wij moeten morgen overleggen met degene die ons huwelijk 'doet' (het informeel kerkelijk gedeelte), en dan op naar huis om het de familie te vertellen en mijn vaders verjaardag te vieren. Dat is een reis van 4 uur en dan zondag weer terug. Vandaag ging het heel redelijk, maar ik ben bang dat ik het niet trek... Verder heb ik net TWEE uur geslapen, echt een record. We waren vandaag alleen even naar de supermarkt gelopen, en ik was alweer gesloopt. Gelukkig is de misselijkheid vandaag vergeten me echt te plagen... het valt mee.
TIP TIP TIP Ik heb bloedarmoede, maar nu blijkt dat zwangere vrouwen dat sowieso krijgen na de 3de of 4de maand. Slik je ijzertabletten, kan je verstopt raken, en de stoelgang is sowieso al zo lastig voor zwangeren! Mijn verloskundige raadde me Floradix aan, een drankje, smaakt een beetje naar bessen, met ijzer, B1, B2 en B6. B6 schijnt overigens ook tegen misseijkheid te werken. ANYWAY!! het vult ijzer 3x zo snel aan als ijzertabletten, en je koopt het bij de gezondheidswinkel. TIP TIP TIP
haha vicious, bedankt voor de tip! Ik kreeg het ook geadviseerd na mijn bevallingen en heb het ook genomen. Alleen, het is zo verschrikkelijk GOOR hahahaha @Evenstar: succes morgen met de lange dag! Gelukkig wel leuke dingen. Proberen ergens een rustmomentje in te bouwen? Fijn dat de misselijkheid vandaag minder was. @Melek: deal, ik moet om 11.45 uur.
Zoo, ben een paar dagen niet geweest en moet 70 pagina's bijlezen. Dat gaat niet meteen lukken, dus als ik niet op iedereen reageer, sorry! Ben woensdagavond en gisteren slecht in orde geweest, last van buikgriep net als mijn man. Gelukkig is het nu weer over. Jasmijn had ook nergens last van gelukkig.
Hoi,hoi, Even kijken hoe het hier is.. Hier een beroerd geval. hihi. ben niet vooruit te branden. ik wil alleen maar slapen en verder niets.... Heb weer wat steekjes gehad onder in mijn buik. Darmen? Mmmm. ik ga er van uit dat het positief is. dikke knuf! Het is hier zoooo druk, ik hou het bijna niet bij vandaag. hihi.. dames ik ga tukkie doen. ben gesloopt! ben van het weekeind denk ik niet tot heel weinig hier. krijg familie van manlief over de vloer...
Ik heb zo'n soort elixer als Floradix gebruikt op aanraden van mijn moeder. Ik was uiteraard een beetje een lichamelijk wrak na de twee griepen en met dat ondergewicht en zij heeft het voor me gekocht. Ik vond het helemaal niet vies! Maar ik hou van rare dingen haha. Ik knapte er erg van op eerlijk gezegd. Wat ik wel echt ranzig vind met de misselijkheid, zijn mijn Etos Zwanger Zijn pillen. Urgggh. Soms zakken ze niet in 1 keer en dan komen ze in poedervorm omhoog met een boer, echt TE ranzig Ik voel helaas wel weer misselijkheid opkomen, maar ik denk dat het niet meer erger ga worden. Heb net een vriendinnetje gehoord die op dezelfde dag is uitgerekend, en die moest aan een infuus!! Die spuugt alles uit wat ze er in probeert te stoppen, zo erg, ik klaag al niet meer!
Je mag best klagen hoor! Het voelt voor jou ook niet prettig, al weet je in je achterhoofd ook erger kan! Dus kan je het voor jezelf even positief bekijken, blij dat jij het niet zo erg hebt! Maar klagen mag altijd, anders kan je straks helemaal niks meer zeggen! Maar inderdaad door dat soort verhalen ben je wel blij dat het jou wat makkelijker afgaat. Had ik ook met mijn schoonzusje, zelfde verhaal als jou vriendin, keek daarna wel anders naar mijn zwangerschap!
helaas zijn de ramen hier nog net zo vies als vanmiddag! hahah had geen puf meer, en ben in gekakt op de bank! haha zie morgen wel wat het word. en of ik er zin in heb.
Zo dames, ik ben er weer. Vanmiddag ff lekker geslapen, en ff naar de bios geweest. Was erg gezellie en heeft ons goed gedaan. Net thuis gekomen en kleine meid had een uurtje geslapen maar vond ze wel genoeg. Dus nu ff aan het spelen... Nou ja hoop alleen dat ze vannacht wel doorslaapt... @ meiden met goede echo Gefeliciteerd!! @ Vicious ik had floradix ook tijdens vorige zwangerschap en ook na de bevalling, helpt wel, maar wel vies
hey hey ik moest ook na de bevalling aan de Floradix en dan nog ook aan de bietensap en ijzertabletten en foliumzuur HB van 5.6 gemeten na 4 dagen na de bevalling, waarscijnlijk was hij nog lager geweest. was zo slap dat ik joppe niet eens kon tillen. ik ben erg benieuwd hoe hoog nu mijn HB is. moet alleen zeggen dat ik makkelijker af ga tijdens de zwangerschappen, normaal altijd verstopt. dan is ijzertrabletten niet zo erg. (kijk er niet naar uit) maar ja als het moet. mama25 ik hoop dat je lekker door slaapt ik word volgens mij gewoon niet wakker :S voel me altijd beetje slechte moeder.. de babyfoon staat maar naast mij bed voor de zekerheid haha gelukkig heeft hij snachts nog niet gespookt!! @evenstar: ik vind ook dat je gewoon mag klagen hoor, het is toch ook altijd erger bij iemand anders. het is wel vervelend als je niet zo lekker voelt.. nu even weg bij mij zal zo wel weer komen. mootje
he dames, ik ga marsab van onze lijst af halen. ze staat op 2 maart ook op de lijst. en heb hetdaar oko in het topic gezet. we weten nog niet hoe het gaat met haar baby..
ik raad ook vrouwen aan die veel bloed hebben verloren om floradix te gebruiken. maar tis idd goor angel, als het goed is hoef ik maandag niks te doen? heb nog niks gehoord van de planning. dus ik denk dat ze mij voor maandag niet nodig hebben. weet niet of jij zo snel al kan plannen??? ik neem nu standaard s morgens 2 pruimen, en 2 pruimen tussen de middag en heb niks te klagen eigenlijk meer. naomi, hoop dat je toch positief nieuws krijgt. en idd future mama en ik hadden in het begin ook geen goeie echo, maar na 2 weken bleek toch alles goed te zijn. hopelijk is dat bij jou ook het geval. bijna 9 weken... nog 3 weken en dan heb ik het ergste gehad.qua zenuwen dan
Ik hoop dat ik idd door kan slapen vannacht want ben echt kapot! Me dochter is echt een kleine dondersteen, klaarwakker Heeft d'r voetje gevonden hahaha
Allereerst: naomi33, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte... Bien, ben je al beter? Hoop het wel voor je! En rustig aan hè! Hier ook over op zwangerschapskleding. Woensdag had ik een gewone broek aan naar het werk, nou die zat 's middags al echt niet meer lekker.. Echo: hier staat op het formulier dat ik anderhalf uur vantevoren leeg moet plassen en daarna twee tot drie glazen water moet drinken. Kom allemaal mooie echo's tegen, super voor iedereen! Heb er nu al zin in, nog een paar dagen wachten tot donderdag! Echo's: kopiëren en inscannen kan, maar niet in plastic insealen (warm). Daar kan ie niet tegen.. gelukkig zelf nooit geprobeerd. Duster, spannend van je sollicitatie. Wanneer heb je het tweede gesprek? Evenstar, doe jij het ook rustig aan! Inderdaad, het bouwen van die baby vergt veel energie! Lekker even een paar dagen bijkomen...dikke knuf. BsB, gelukkig hoef je hier de school nog niet bij de geboorte aan te melden.. scheelt weer iets om over na te moeten denken. bwtje, vervelend van je vriendin! Ninja, vervelend van je schoonmoeder.. Sassa, gefeliciteerd met Marcus! Angelfire, ook gefeliciteerd met je oudste! Zo ben op 635, zal dit alvast plaatsen anders wordt het zo lang haha.