Ik woon in Amsterdam, en dat is echt een crime (zeggen ze) met kdv en scholen. Nou ik zal je zeggen door een afwijzing heb ik op het laatste moment (december) Lisette pas ingeschreven op een andere school en zij kon met GEMAK in februari terecht! Wat ik bedoel te zeggen is, no stress, alles komt goed! Je kindje word echt niet tot zijn of haar 6e van een school gehouden hoor! Er is altijd een oplossing!
Zo, beter laat dan nooit.... Kom even melden dat ik gisteren een goede echo heb gehad..... Onze kleine frummel is nu 1,5 centimeter lang en ik zag het hartje heftig tekeer gaan!!! De verloskundige denkt wel dat ik een week korter zwanger ben, dus nu 8 weken ipv de 9 weken dat ik denk!!!..... Mmmmm, 14 augustus termijnecho, dan zullen we het zeker weten! Spannend........ Tot zover mijn ego-berichie!!!
bien ik kan maandag wel hoor! Zeg maar met of zonder de jongens. Met is wel leuk voor de meiden ook, toch? Enne... kunnen we ff samen onze buiken op de foto zetten LOL Mootje, sorry ik begrijp je berichtje niet helemaal?
angel, nou dat is dan afgesproken. ja voor de kindjes is het wel leuk. Bo laat ik meestal overblijven. maar britt en nina zullen het wel leuk vinden.
okay... ik heb net gelijk ff de auto geregeld, maar ik bel je morgen wel! Want je bent natuurlijk verhuisd
Bientjuh, wat een PRACHTkindjes heb jij!!! Wow!! En een superbelly... dat is het voordeel van al meerdere kinderen hebben hihi, kan je al vroeg laten zien dat er nog eentje op komst is! Mootje, heb ik iets gemist? Er is toch niks mis? Heb je een lage ijzer en weet je niet waarom of? Want je lichaam moet zich aanpassen qua bloed, en dat gaat niet altijd soepeltjes- je baby heeft veel nodig en dat kan tot bloedarmoede leiden- heeft niks met bloedverlies te maken. Maar goed, ik interpreteer het misschien helemaal verkeerd Knorretje, gefeliciteerd! Als de meting correct is, dan is die op zich betrouwbaarder dan je cyclus zei mijn vk. Want de groei in het eerste stadium gaat volgens een vast patroon. Pas later gaat de ene baby harder dan de andere. Maar ja, je krijgt gewoon een echo over een paar weken, en dat geeft dan uitsluitsel! Wij moeten morgen om 6 uur op (aargh!), maar alles is geregeld en gepakt. Ik zie jullie zondag avond weer, niet teveel kletsen he!
ja zijn idd verhuisd bel morgen maar even. dan spreken we alles af. dank je voor de complimentjes evenstare. zijn ook meiden om trots op te zijn. al zijn het in het echt allemaal katjes meiden he vertelde toch dat de echo van mijn vriendin goed was vanmorgen? zit ook raar in elkaar. zij is elke maand op de 25e ongi. nou is ze vandaag 12.2 dagen. terug gerekend naar de conceptie kwam dat uit op de 24e. maar wel de 25e gewoon ongi geworden... das ook raar toch???dus seks gehad, dag later ongi, en 4 weken later zwanger
Geweldig filmpje van Evian met de skatende baby's! Kende hem al wel maar blijft leuk. Duster dikke knuf voor jou! Vervelend van je sollicitatie! En wauw, wat een buikje! bwtje, ook dikke knuf voor jou! Gaat het al beter met de tandpijn? Loontje4, welkom! Gezellig nog een mama! Bien, bah wat een bericht over Bo's school. Kwam nog meer goede echo's tegen, joepie! Hier vanmorgen echt met bakken uit de lucht. Ben wat langer blijven hangen op het kdv, zo hard kwam het naar beneden. Mama25, leuke foto van je dochtertje! Haha, wacht maar tot ze onder het verschonen ook haar voetjes vindt, erg lastig! Bien, mooie foto van je meisjes! Mootje, wat is er precies aan de hand?
was een reactie op berichtje, niet verder bij nagedacht. rare hersenspinsel. van mij ik bedoelde: na de vorige bevalling was ik namelijk weinig bloedverloren maar wel laag hb dat bedoelde ik. sorrie had het berichtje maar weer weg gehaald. niks aan de hand knorretje nog gefeliciteerd met je goede echo.. hopelijk met termijn echo duidelijk te zien. mootje
hallo allemaal, even kort een berichtje. Ik sta op het punt om te gaan werken.Weinig zin en erg misselijk. Maandag heb ik een termijn echo. ben erg benieuwd. knorretje: wel een gek idee dat je "pas" 8 weken bent ipv 9. Verder hebben een aantal een goede echo gehad de afgelopen dagen.Gefeliciteerd. De eerste gaan al richting de 12 weken.Een mijlpaal. groetjes jo
@Knorretje; Gefeliciteerd met de goede echo @Angelfire@Mootje; Bedankt voor jullie lieve berichtjes mbt m'n sollicitatie. @Bientje; Mooie meiden! Ik ben blij dat ik niet de enige febr.mama ben die al 20 weken zwanger lijkt @Jo; Werk ze!