Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimouse

minimouse Niet meer actief

zo heb de site weer even aan gepast :) heb er vast een geboortelijst bij gezet:) beetje vroeg nog, maarja dan is ie maar vast klaar he:)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :) Mini, als ik die foto van die pasgeboren baby zie krijg ik helemaal tranen in mijn ogen! Het is toch wel een mooi wonder een baby!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ziet er mooi uit hoor mini!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mini; Mooi hoor!

Net "even" naar het dorp gelopen, maar ben nu echt kapot :x Heb echt helemaal geen conditie meer.......

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

pfff hier ook bijna geen puf om wat te doen.. :(
    De misselijkheid is hier de laatste dagen aardig weg te trekken.. begin me dan meteen weer zorgen te maken.. dit omdat ook mijn buikje niet groeit :(

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi
    ik ga werken

schatje1 ik hoop dat het meevalt!

doei mootje

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hier ook totaal geen puf. vanmorgen van het spaargeld van bo een ds gekocht. daar was ze voor aan het sparen. met de vakantie in zicht was dat nu wel een leuk idee. moesten wel wat bijleggen natuurlijk :) maar daarna was ik gebroken. heel de middag op de bank doorgebracht.

net friet gehaald en daarna ook weer gebroken. dat het maar snel wat meer fit krijg zeg.

werk ze mootje!!!

8. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hier ook heel erg misselijk! ik lig nu op bed en ga zo slapen denk ik!

Mijn ogen vallen dicht!

9. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat is het rustig hier??? waar is iedereen??

bas is naar een feestje, had geen zin dus ben thuis gebleven :)

10. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ben aan het werk!!! grrr en morgenochtend weer vroeg.....

11. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik werk als psychiatrisch verpleegkundige. Werk nu bij de ouderen open opname afdeling. Verwacht geen gekke (nou, ja wel gekke) maar geen gevaarlijke dingen. Wel ga ik niet meer assisteren bij andere afdelingen waar er crisis is en er fysiek geweld kan voorkomen. Alleen de spanning al vind ik niet gezond en zeker niet het fysieke contact.

Ik heb ook nog geen buikgroei, heb van mezelf al een buikje, dus neem aan dat het daarvan is. heb al wel 2 goede echo's dus maak me minder zorgen. ik kan me best voorstellen dat als je nog geen echo hebt gehad, je je wat zorgen maakt. Ik weet even niet meer wie dit was....sorry.
    Ze zeggen wel bij een 2e zwangerschap je eerder groei, maar .......gebeurt bij mij nog niet. misschien omdat er 5 jaar tussen zit????

Liefs hanneke

Ga even thee drinken met de mensen!
    Nog een fijn weekend iedereen

12. puck24

puck24 Niet meer actief

ik heb een vraagje. Ik heb steeds slijm bij mijn grote boodschap *schaam*. Heeft iemand een idee of dit erg is of hoort het erbij? Ik heb tijdens mijn vorige bevalling wel aambeien opgelopen en soms heb ik daar last van. Maar net helemaal niet gehad maar toch slijm. Ik ben eigenlijk best bang ervan want je leest zulke enge dingen op internet.....ben erg snel angstig.

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hanneke,werk ze. hahahah gezellig thee leuten :)

puck geen verstand van, dus kan je helaas niet helpen. maar zolang het slijm is zal het wel goed zijn toch

14. puck24

puck24 Niet meer actief

het is echt slijm uit de darmen zeg maar....dat vind ik zo eng

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Net ging ik wat dansen :)
    En nu heb ik steekjes :(

Ga dit nooit meer doen! yoehoeeeeeeee nog 2 dagen en ehb mijn tweede echooooo :)

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

even showen met onze eerste grote trots! :D

17. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat een schatje!!! mooi mannetje!!

puck en als je googled???

net heerlijk naar het hartje zitten luisteren, je moet wat doen he :) wat gaat ie snel (L) helemaal verliefd. heerlijk dat je het zo thuis kan luisteren hoor.

melek, hoe moet dat met jou als je over de 30 weken bent?? als je nu al zo klaagt, dan krijg je het zwaar de komende maanden :)

18. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    bientjuh klopt meid, maar mijn conditie is ook achteruit gegaan! dat merkte ik net dus! :)

Wat leuk je kan het hartje horen thuis, heb jij ook zo een angelsound thuis?
    Hoe duur was ie en waar heb je hem gehaald??

19. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    nee heb via bellytalk. is zo n zelfde dopler als de vk heeft. zijn te huur, dus je kunt hem terug sturen wanneer jij wil :)

www.bellytalk.nl

20. puck24

puck24 Niet meer actief

Ik heb een angelsound echt geweldig!

Deel Deze Pagina