@dames met een echo vandaag: Succes! @hoofdpijn: Duster, hoe is het nou? Ik heb ook af en toe een dag ertussen zitten met hoofdpijn. Vandaag ook zeurend. Ik denk dan steeds dat ik te weinig gedronken heb, dus fles water bij de hand.. Vaak helpt het niet, maar toch. Haha! @uitje: Aan de ene kant lijkt me dat zo leuk! Om jullie allemaal in levende lijve te zien! Maar toch.. Wat ik juist het fijne aan een forum vind, is dat het anoniem is. Ik heb niks geks en ook niks te verbergen, maar is meer het idee, denk ik. Weet niet, mn gevoel.. Wie weet verandert dat nog en meld ik me straks alsnog aan! @melek: Morgen is het zover... Spannend! Ik moet ook. Zit het nog goed of niet?! Pff.. Vorige week, net voor het weekend, was ik het vertrouwen even kwijt. Regelmatig wat buikpijnen die ik niet kon plaatsten, minder moe/misselijk en zere borsten. Maar nu heb ik weer zoiets van: Kom op, dit gaat gewoon goed! Morgen kun je je kleintje weer zien!
thanks, heb nog niet gekeken namelijk. pfff voel me niet lekker. vanmorgen al weer ineens misselijk, slecht geslapen, mijn nek zit vast en heb daarom dus hoofdpijn. bah. lekker uurtje slapen straks. heb ik nu al zin in hahaha
Goede morgen! Hoe is het hier? Hier een razend druk weekeind gehad. Leuk, gezellig, intens en heel vermoeiend. Familie manlief over de vloer met 2 kleintjes... de oudste 2 jr en de jongste 8 mnd. SCHEETJES gewoon! Update please... Ik ga even de site aanpassen heb verzoeken binnen. Eh, uitje... wat willen jullie dan nog weten ivm uitje? Duurt nog wel ff tegen die tijd maken we nadere afspraken. Ok? Liefs Muur!
@ blondje! Ik wilde je even laten weten dat ik je avatar zooooo scheeetiiiig vind! Echt super lief! Hoop dat je je snel wat beter voelt. En natuurlijk ook de andere dames die zich niet lekker voelen!
Hallo! Aantal paginas bijgelezen... maar denk niet dat ik alles heb onthouden waar ik op wilde reageren... @puck. slijm uit je achterste... Ik heb dat ook een aantal keer gehad. Ik heb het idee, dat dat komt doordat je stoelgang langzamer gaat. @2 foto's kids. Ahh... wat een scheetjes! @moe, vertel mij maar niets. 2 vermoeiende (werk) weekenden gehad, waarin ik veel moest werken en weinig heb geslapen. De dag erna is de bank mijn grote vriend en slaap ik zo 12 uur achter elkaar. HEERLIJK! @misselijk. Vervelend voor diegene. Ik heb mijn ding wel onder controle. Ik moet binnen 5 minuten eten als ik wakker wordt. Kan niet meer zoals eerst een uur wachten (douchen.. aankleden..etc). nee, eerst eten. Dan gaat het prima. 1 keer per week nog een dipje, even spugen en dan is het ook weg. Te doendus. @buik. Ik heb rond 8-9 weken ook echt het gevoel gehad dat mijn buik al wat dikker was. Nu bijna 11. Is mijn buik minder. Lijkt toch eerst te komen door mijn darmen. Eet nu meer pruimen etc. Waardoor mijn stoelgang weer iets beter is. Dus ook strakkere buik. (voor zover dat kan dan...haha) @echo. Gave fotos zijn erbij gekomen op de site. Ik mag donderdag! Voor het eerst onze puk zien en hopelijk horen?!?! Heb er wel vertrouwen in, maar denk wel dat ik er zenuw ben vooraf. dat was het wel. Iedereen veel succes met echo, misselijkheid, depressie gevoel, drukte, etc... WAVE!!!
Ben er weer! Echo geplaatst van Aecaz. Nog meer verzoeken ivm veranderingen via pb. Werkt prima. Merk ik.... @ Laidie! leuk om je ook weer te zien! Heerlijk om snel je puckje te mogen zien he? Veel plezier er mee!
Hallo Allemaal, ik kan het niet meer bijhouden, dus jammer dat ik jullie zo niet beter leer kennen en andersom, maar het is leuk om af en toe mee te lezen. Woensdag krijgen wij onze echo, heb er heel veel zin in. Klachten heb ik genoeg, dus ik neem aan dat alle hormonen hun werk goed doen en alles in orde is, maar je weet maar nooit, het fijn om even je kindje even te mogen zien. Als jullie googlen op: 3d annimatie foetus , dan zie je een prachtige annimatiefilm van het ontstaan van een baby, wel in het frans, maar dat klinkt bijna lachwekkend die stem. Hebben jullie al een vakantie geboekt? Waar gaan jullie zoal heen? Groetjes van Jeanne uit Helmond
Hey muurtje, ja ook leuk om jou weer te zien. zag ook geen berichtjes van jou in de laatste paginas... alles goed met jou? Hoe bevalt het werken? (je was toch weer gestart voor een aantal dgn?) vermoeiend? Of voelt het wel weer goed? Ja heerlijk om donderdag eindelijk onze puk te zien!
weet iemand hoe vaak het voorkomt dat je bij 11 weken toch nog een foute echo krijgt, terwijl de rest v d symptomen allemaal goed voelen?
Ninja: gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne vakantie! @ dames met een afspraak/echo: heel veel plezier en succes vandaag! @ hier: het gaat hier iets beter, al voel ik me nog lang niet top. Heb me dus maar ziekgemeld. Gelukkig bijna vakantie! Ik duik mijn bed weer even in... Even goed uitrusten..
Symptomen lijken niks te zeggen al is het natuurlijk beter ze wel te hebben dan niet. En onthoud dat de meeste zwangerschappen goed verlopen. Maak je niet teveel zorgen. De echo zal vast en zeker gewoon goed zijn!
@ Laidie, ik zou het niet weten. En ik wil het ook niet weten. Dan ga ik mij druk lopen maken om niets... Zonde van mijn energie... (en die van jou?) @ Jeanne, tja er wordt idd wat af geklept hier. En misschien als je iemand beter zou willen leren kennen dat je dan via pb contact kan opnemen en zo iemand wat beter kan leren kennen... en je kan natuurlijk mee met het uitje in okt... Zie site @ Heb de 30e weer een echo... vind het zooo spannend. Net als jij laidie... KNUFF!!!
@ Future mama! Ik vind het zo tof dat je een geweldige echo hebt gehad op de 14e... heb ik al waarschijnlijk gezegt... maar toch nog ff een keer! JOEPIEEEEE!!!
@ Leeuwtje, had een gedichtje voor mij geschreven... moest m ff laten zien. Zo lief. hihi Een kiezeltje is een prachtcadeau Een stevig kind, dat zie je zo Als die zichzelf een keertje stoot Dan gaat-ie verder, houdt zich groot Daar hoef je niet teveel op te letten En kun je stappen voor de 2e zetten
@laidie: hey, ik denk dat je alleen vaak een echo met 11 weken zie dat b.v geen hart actie meer is. en dat de groei eerder gestopt is. maar dat na 8 weken meestal de zwangerschap met 97% goed gaat. al begin ik hier met febr. mamas toch wel echt te twijfelen of dat wel 97% procent is. @Jeanne: hey, ja het is lastig bij te houden! er wordt veel geschreven! vooral op doordeweeks dag. in het weekend is het meestal hier rustiger. en veel plezier met de echo woensdag. hier met vlagen misselijk lijkt iets minder te worden, ik heb ook zo iets blijf maar want dan weetje wel dat het goed zit. joppe ligt alweer lekker op bed, ga zo even wassen. ik heb weinig zin om het te doen :S pffff ik krijg nu pas een echo met 18 weken... pfff duurt nog zo lang voor me gevoel. pas in september :S stel nou dat ik 12 weken niet haal dan merken ze het niet, lijkt me zo erg als je dna pas met 18 weken erg achter kom. maarja moet me er niet te druk om maken. maalt zo door mijn hoofd. ze zullen het ook werl merken bij de verloskundige denk. ik had mooie duo wagen gezien (marktplaats) durfde hem niet te kopen en nu is hij weg :S spijt spijt spijt.. naja ik ga weer wat nuttigs doen, voor me man thuis komt mootje
@futuremama en muurtje... ja ik weet het . Zonde van mijn energie. Tot nu toe ging het ook wel goed met mijn zorgen en genieten doe ik ook echt wel. Maar toch opeens zijn ze daar... 'wat als...' het toch niet goed is, het hartje niet klopt, er niets zit.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh! KNUFF terug!