Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laidie, ik ken het zo goed... ik heb het zelf ook hoor... met vlagen. Heel veel sterkte en laat het niet overheersen, dan maak je jezelf gek. En dat is zonde. En jij hebt gewoon een schitterende echo donderdag!!!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Volgens mij is het zo dat als je met 8-9 weken een goede echo hebt gehad, dat DAN de kans dat het nog mis gaat heel klein is. Ik vind het percentage meiden waarvan we afscheid hebben moeten nemen ook heel hoog hier... :( Maar veel daarvan is in een vroeg stadium gebeurd. Ik lees ook wel eens dat miskramen vaak al veel vroeger 'ontstaan' dan dat ze echt gebeuren, de eerste 10 weken moet het embryo ontwikkelen tot een foetus en als dat goed gaat, heb je een grote kans dat het niet alsnog misgaat. Volgens mij ligt het gemiddelde dat in de eerste drie maanden op de een of andere manier misgaat, tussen 10-15%. Ik probeer niet meer te veel te letten op die statistieken, maar vond het zelf heel naar om het bij anderen mis te zien gaan. Je kan zo weinig zeggen, en het kan je erg bang maken.

Laidie, ik weet hoe onzeker die weken zijn voor de echo en prijs me gelukkig dat ik hem al met 9.5 wk had. Maar zolang je geen krampen en bloedverlies hebt, is er geen reden om aan te nemen dat het niet goed zit. Ik heb me in de week voorafgaand van alles in mijn hoofd gehaald... bbz... MA... lege vruchtzak... het is zo onwerkelijk dat je echt nieuw leven in je hebt! Maar dan komt die echo, en die zal heus goed zijn bij jou... en dan zie je een mooi boontje (bij jou dan al meer dan dat!) met armpjes en beentjes en dan val je bijna om van verbazing dat het in jouw lijf zit!

3. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    @evenstar en muurtje... snif.. lief hoor...voel me meteen beter!!

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames ben zoo beroerd dat ik me ziek heb gemeld,ben nu thuis en ben nu niet echt meer misselijk! heb net gegeten....

Ow maak me ook zorgen zoals iedereen hier, je denkt zit het allemaal goed enzooo??? hopelijk hebbben we allemaal goeie echo's deze week! ik ga zo effe liggen denk ik...

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laidie, niet huilen! *snifff* ik doe zooooo mee! *knuffel!!!*

@ Evenstar, wat heb je dat mooi omschreven boven. Het heeft mij ook bang gemaakt de hoeveelheid aan dames die we hier hebben verloren... Maar als je kijkt met z'n hoeveel we op de lijst staan. Dat is ook bizar hoog... Kijk in andere maanden.. Mei en ei enzow... hihi.
    En ik heb ook trouwens gezien dat veel van de dames al weer zwanger zijn die hier afscheid hebben genomen. hoop dat dat zo door gaat! Succes dames!!

En de dames hier! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!!!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Melek! jij mag morgen weer! COOOLLLL!!!!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

laidie: knuf! je bent uit de grootste kritieke periode. maar dat neemt niet eg dat ik het niet begrijp hoor ;)

8. mamastarlight

melek: lekker slapen daar knap je ook van op. beterschap!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ga ff brood maken. Moet eten... hier knort mijn steentje... hihi. Heb alleen geen zin... wat moet ik eten? Arg... Zucht.
    Meot ook over half uur weg. Ik ga brood eten en kom nog ff hier lunchen...

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Muurtjeeee :) klopt meid! Ben echt zenuwachtig voor morgen, ik heb het om 10,30 uur

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Komt helemaal goed! Kuffel!! En jij lekker terug je bedje in... rusten en bij komen. hihi

12. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Wat te eten!? vanille vla met aardbeien!! goed tegen maagzuur en meteen wat fruit binnen... mjammie

13. mamastarlight

komt zeker helemaal goed melek!

Muurtje: mag ik websiet beroep op je doen? 22ste mag ik weer naar de verloskundige en ik heb vakantie van 25 juli tot 17 aug :D

14. mamastarlight

houd op, schei uit! ik ga boterhammen met smeerkaar en sambal eten!

15. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    hey blondsteenbokje.. ik zie dat jij ook 10 weken en 6 dgn bent.. maar bij de bevallingslijst sta jij elders...dan ik. mmm.. hoe kan dat?

16. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    hahahaha.. is dat lekker?

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ HOI! het is brood geworden... 1 met Ardenner boterhamworst en 1 met vlokken...

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ scherpew dingen kan ik nu echt niet tegen... knoflook en uien... helaas ook niet. BUMMER! is zo lekker... Heb dan last van mijn maag en dan heeft mijn man er op een gegeven moment ook last van... en dan mag ik niet mee in zijn buurt zitten... hihi arme ik. hihi

19. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Is er iemand eigenlijk al kilo's aangekomen? Ik bij 8 weken 2 kilo, maar zit nu bij bijna 11 weer op oude gewicht. Leve de pruimen... mijn darmen werken weer. :)

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0

Deel Deze Pagina