Heeft iemand van jullie het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gelezen? echt lache.. mijn mannetje is er nu mee bezig. Enne.. een hele goedkoop campingbedje gezien, 2 straten verderop te koop toevallig. ships... nog niet bieden... niemand weet t nog in het dorp!!... familie wel al hoor.. nog even wachten. Draagt er iemand al zwangerschapskleding?
@ Laidie, ik leek even 1 kilo te izjn aangekomen... maar die was er zondag weer vanaf. Dus eh...eigenlijk ben ik nog niet aangekomen. Zo zie ik er wel uit... en als ik zo met mijn herontdektte liefde voor chocolade door ga... dan... Nou, eigenlijk moet ik zeggen dat het lijkt alsof mijn buik vandaag iets dunner is... Pruimen! GOED!! Ik voel mij minder vatsig.. en opgeblazen...hihi
@ Melek, KNUF terug! @ Laidie...eh... ja ik draag al zwangerschapskleding. Ik geloof dat ik de eerste hier was... Met 5 of 6 weken... Had zo;n last van mijn darmen en ik was zo opgeblazen... En het zit zooooo lekker.... ben er erg blij mee.
laidie: ik hoop woensdag te merken wat ik ben aangekomen. en brood was niet super maar had niets anders bij me.
@ Blondedeerne, uw vakantie staat op de site erbij... Waar gaat de vakantie heen? @ hier, wel vrolijk... net op de weegschaal gestaan... enne eh.... die vind ik niet meer lief! maar ja het is al middag en ik heb 2 maaltijden achter de rug... ik heb 1,5 kilo er bij gehapt... En ik moet weg. Later!
he meiden.. ik heb gisteren ook een angelsound besteld. vriendlief vond het wat over dreven en zei dat we beetje voorzichtig moeten zijn met ons geld.. hihi maar zei dat hij het vast ook bijzonder vind, en toen vond ie het ook wel weer leuk. hahaha
@Salapio; 2 paracetamols helpen wel, maar voor even. En aangezien ik echt constant hoofdpijn heb, slik ik me dan gek En ik wil liever geen (niet te veel) medicijnen innemen. Daarom probeer ik het zonder. @Alina; Ik denk ook dat het aan het drinken ligt. Dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken. Probeer wel meer te drinken, maar krijg het op de een of andere manier niet meer weg @Buddy; Ik lees net wanneer je vakantie hebt Waarschijnlijk ga ik de week daarna, maar dat is nog niet zeker. De 13e is Matthijs jarig en ik de 17e en daarna willen we eigenlijk nog wel een weekje ertussenuit. Waar gaan jullie naar toe? Het gaat wel, nog steeds hoofdpijn, maar niet meer zo heel erg. Hoe gaat 't met jou? @Laidie; Ik draag meestal al zwangerschapskleding
@Blondsteenbokje; Zie dat ik elke keer te laat ben met vragen. Ik heb ondertussen ook al gelezen waar je naar toe gaat
@ muurtje wat lief dank je wel. Was zelf ook heel blij Had je mijn pb nog gehad om de echo op de site te zetten??
duster: maakt niet uit hahaha. als je daarna weg gaat hoor ik het wel en smsje ik jouw gewoon bij beterschap! ik ben zo moe bah...moete cht iets gaan doen heir hoor!
Voor de hoofdpijners onder ons, veel echt veel water drinken maar wat ook heel goed helpt is een soort pepermunt olie die je op je slapen en in je nek masseert. Bij de etos te koop, heeft een Japanse naam en de verpakking is wit met rode letters erop, soort wonderolie noemen ze het. Werkt erg goed bij de beginnende hoofdpijn en geeft anders verlichting. Hier ook veel hoofdpijn maar wil niet steeds pijnstillers in nemen.
hey meiden angelfire en de kids zijn net weer terug naar huis. het was reuze gezellig!! ook even naar haar hartje geluisterd en was ook al goed hoorbaar!!! leuk is dat he! verder ben ik nog goed verkouden. alles zit potdicht.