haha is niet erg juist heel handig nu kan ik het nog kopen ! Afgelopen weekend bij ik hou van holland kwam er haring op tv en ja dan heb ik er ineens ZOOOOO zin in haha en kan ik het niet meer halen dat is veeeeel erger hehehe! Ennuh ik loop soms ook ergens en of het nu 8.00 of 20.00 is als ik dan friet ruik heb ik er gelijk trek in...en is het een vet ontbijtje hahaha
@ Whahaha! bwt... echt niet! Die kleine van mij is een schrokop... die laat niets over. hihi... @ Yoga, lijkt mij ook zo leuk! Ik ga dat met een zwangere vriendin van mij doen als het goed is. Ze loopt 2 dagen op mij voor. Leuk he? hihi
friet!!!!!!!!!!!!!! met veel zout en extra klodder mayo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doe die mij maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ VETTE HAP.... heerlijk.. maarja om nou om 16 uur vette hap te gaan eten. t erge is dat ik nog naar de winkel moet. Niet zo slim met vette hap behoeftes... @buik minder. Ja heb ik dus ook. Bij 8-9 weken echt een buikje, nu weer gewoon. Ligt denk ik aan de darmen die op gang zijn gekomen. Gelukkig! @gesprek op t werk. Ja.. hoort er helaas bij. Komt helaas nog veel te veel voor. Werk met jonge kinderen in de jeugdzorg.... dus tja. Scheelt dat ik het altijd wel van me af kan zetten en het als werk kan blijven zien. Maar weet niet hoe ik me voel na een goede (of erger slechte) echo donderdag. Als ik (en daar ga ik vanuit) een goede echo zie, onze kleine puk voor het eerst zie en dan een gesprek met een ouder waarvan je weet......... bah... Nog maar 3 dagen!!! joehoe! schiet inderdaad op. Ik weet dat ik nog dacht. poeh nog 3 weken........ en nu.. 3 dagen.
@ Blondie, je bent niet laat. Je hebt nog de tijd. Ruim de tijd... Ik ben weer eens als de kippe erbij.. hihi. Yoga start hier nu ook nog niet... @ ik heb ook niets in huis... ARG!!! Ja, vlokken... maar daar heb ik echt geeen zin in. Word misselijk van het idee...
raar heb een tik met die unox kant en klaar maaltijden. die zomerse zuurkoolstamp!!!!!!! die gaan er zo goed in!!!! vanavond weer de kindjes en bas krijgen macaroni,wat ik niet kan luchten en dan kan ik mijzelf trakteren op zuurkool
Whahahah! Zuurkool. Bleeegh! Da's toch niet lekker... hihi... sorry Angels...wilde je niet misselijk maken...
haha nee hoor..dat duurt nog ff voordat we aan de cursus kunnen gaan! ik heb bij de eerste aan de gratis cursus gedaan van zuidzorg echt een aanfluiting en 2e keer yoga gedaan maar ook dit vond ik te duur voor hetgeen wat je krijgt.. dus nee deze keer nietus..en samen is toch anders.. ik was toen met iemand anders van dit forum naar de yoga! misschien ga ik af en toe ook wel zwemmen dat deed ik eigenlijk ook al...
ik ga natuurlijk kraamzorg aanvragen bij mijn eigen werkgever mag kiezen uit de leukste kraamverzorgsters hahahahaahahaha al lijkt het mij wel moeilijk om wat je zelf aan een ander leert, nu een ander jou wil leren? hahahahah zal wel een lekker ontspannen week worden. mag ook wel na die 3 rot kraambedden. deze keer doe ik het goed!!