Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bientje; Heb je speciale geslachtsbepalingsecho's dan? Ik dacht eigenlijk dat ze het met de 20 weken pas konden zien :( Waar doe je die en wat kosten die ong.?

2. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    FIJN! SUPER joh, geniet ervan! Hoelang heb je dat ding om te luisteren?

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Willen jullie trouwens ophouden met die vette happen! Daar wordt ik nou juist misselijk van haha.
    Zit er ook de hele dag al tegenaan te hikken dat we vanavond het overgebleven vlees van de gourmet van gisteren gaan opeten, totaal geen zin in.. pff.

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

bientje: moet je dat apart aanvragen? gaat niet automatisch met de 20 weken echo?

heb twee verlaten koekjes gevonden :D

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laidie, thanks... Helaas kunnen mijn moeder niet oppassen ivm 1,5 uur reistijd en trouwens ze zou het ook niet willen... wij hebben gekozen voor dit kind. dus... Serieus ik heb een lieve moeder en ik vind dat ze het recht heeft om dit de mogen zeggen. Ik vind het heerlijk als zij lekker oma kan uithangen...
    Schoonmoeder had wel gezegd dit te willen .... Maar er is onlangs geconstateerd dat mijn schoonpapa... Alzheimer heeft in een vroeg stadium... Daar gaat ze het al moeilijk genoeg mee krijgen... Dat kan en ga ik haar niet aan doen.
    Dus ik ga eens kijken bij gastoudes... of dat wat is... vind het wel spannend.
    Ik had gehoopt minimaal 1 dag in de week thuis te kunnen werken en dan 1 dag ouderschapsverlof.... maar die wens is mij al door mijn neus geboord door mijn werkgever... En ik ben manlief aan het puchen om 2 dagen in de week thuis te gaan werken... Zou moeten kunnen... Maar of dat gaat lukken... Ik zou het niet weten. Anders word het bij hem ook 1 dag in iedergeval ouderschapsverlof... Maar zoals ik zijn werk.... ken wordt dat ook gewoon werken op zijn dag thuis... Omdat ze hem telefonisch blijven lastig vallen...
    Zucht... ik ga kijken wat het gaat worden. Minder dan 3 dagen werken kan helaas niet...

OEH!!! Aardappeltjes klaar!!! Zo terug!!!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bwtje; Heb je berichtje helemaal gemist :) Super dat je zo van de hartslag hebt kunnen genieten

7. mamastarlight

ja ik ook :(

8. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Sla, met feta, zongedroogde tomaatjes, spekjes, uitjes, augurkjes, verse ananas .....

zo beter? :)

9. mamastarlight

ik ga opruimen en afsluiten. kan nu toch niet meer aan iets nieuws beginnen dus. tot morgen ffijne avond!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier ook met pate...ik laat het ook al weet ik dat ik zoveel mg mag..maar ja als ik pate eet gaat dit vrijwel niet in mg'en haha!
    dus probeer ik het te laten maar als ik het zie oeeehhh dan krijg ik zo'n zin!!

11. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0

mmm..lekker. bij mij zijn de pakken allemaal dicht, dat weerhoudt me wel..... nog even.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Haha, daar wordt ik inderdaad helemaal blij van! Laat die feta maar zitten maar de rest klinkt heerlijk! :D

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    als alles ok gaat doe ik hem ergens in de zwangerschap weer verkopen!
    Maar soms is het toch fijn om hem nog achter de hand te hebben!
    Bij Eva had ik ver in de zwangerschap ineens bloedverlies of bijvoorbeeld van de trap afvallen is iets wat ik standaard doe tijdens de zwangerschap haha ook met leuning nu :p LOL

En dan komt de VK uiteindelijk wel..maar dan kun je ff dat ding erop zetten en hoor je gelijk dat het goed zit ;)

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zit hier ook aan de nectarine nu hoor :D!!

Normaal is je volgende echo rond de 18-20 weken en idd mag je het geslacht dan ook weten maar kan op zich eerder..maar ik kies voor later voor een leuke 3d echo ;)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bleeegh! aardappetjes iets te lang.... in de oven gegooid... Jammer de bammer...
    En de onhandigheid is hier heel erg ingeslagen... wederom... ik heb het meeste van de aardappelen naast mijn bord gegooid... ZUCHT!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik wil het geslacht weten! Manlief ook. gelukkig...

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    o o o :D

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nog iets heel ergs... zijn er meer meiden die ATWT kijken? Ik zo nu en dan. Heerlijk....

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hehe hier ook manlief vroeg al vanaf hoe vroeg het kon wil het nu alwel weten :p

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee hoor nooit :)

17h begint het he? :D

Deel Deze Pagina