Ik volg geen ATWT, wel GTST. Vind het eigenlijk te slap voor woorden, maar zet het als ik thuis ben toch op
Volgens mij vanaf zo'n 16 weken toch? Maar dan geven ze geen zekerheid dat ze het kunnen zien. Ze kunnen in ieder geval met de 20 weken echo wel kijken.
een normale pretecho kost tussen de 50 en 100 euro. een geslachtsecho kost meestal 30/35 euro. je krijgt dan het geslacht op een foto mee duurt meestal een 15 minutjes, meestal kijken ze effe of alles goed is ik had geen geduld bij de andere. dus vandaar zo vroeg. ik ben de vorige keer in santepoort geweest. is schijnbaar een goeie.
nee idd daarom kijk ik het ook dan is het niet erg als je het een keer mist ons mam kijkt the bold nou te erg daar kun je 4 jaar niet kijken en ze zijn nog net zover..en echt iedereen heeft het wel een paar keer met elkaar gedaan daar :S
Ik heb ergens gelezen dat je de angelsound (of misschien andere merken ook wel) maar 1 ker per week mag gebruiken. Ik weet niet of het klopt hoor! Maar misschien i.v.m. stralingen enzo?? Ik durf nu niet zo goed meer zo vaak..
ja en bij een jongetje is het vaak overduidelijk maar bij een meisje moet je idd toch oppassen of er toch niet wat tussen bungelt
nog niet gehoord moet ik zeggen maar ja ik luister ook niet iedere keer vind ik ook niet nodig en bij de VK doen ze dit ook maar tis toch fijn als je het kan maar zover ik weet is er geen kwaad hoor..anders ga ik ervan uit dat dit er ook wel bij vermeld moet worden of te horen krijgt bij je VK lijkt mij? Maar er gaan zo vaak verhalen rond
Hier weer naar Helmond voor de 3/4d echt een leuke rustige man heel kundig en maakt mooie echo's ingesproken en al was zeker het geld waar en nu dus ook weer heen!
Klopt, maar ik las het van iemand die dat van haar verloskundige te horen kreeg, ergens hier op het forum. Dat het geen kwaad kon, maar dan gewoon 1 keer per week. Ik kan nog wel eens rondkijken..