Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    truste!
    hier zometeen ook er vandoor boodschappies halen ;)
    oa vla met aardbeien hahaha
    en fruit en avondeten..lekker pasta met sausie en groenten!
    en jullie?

2. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

@jo: gefeliciteerd met je goeie echo! geniet er maar lekker van! weer een dagje minder :D

ik ga zo aan de kip uit de oven en sperzie bonen en aardappetjes. (toch wel gezond)

ik denk dat ik dit keer geen zwangerschaps gym of zo ga doen.
    zo lang geleden is het ook niet. hier in alkmaar zn suffe gym juf gehad. gezellig meiden clubje aan over gehouden.
    zie wel onwijs op tegen een volgende bevalling..misschien moet ik daar wat voor doen...moet me maar in verdiepen.
    heeft iemand nog tips?
    mootje

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Blondsteenbokje; Slaap lekker!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jo, gefeliciteerd met je goede echo :)

5. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    ik heb wel een echo maar kan hem even niet op de computer zetten. Misschien als mijn man thuis is

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jo gefeliciteerd! Jij ook wachten en groeien haha. Dat zeg ik ook, en het is ondanks de nogsteeds aanwezige misselijkheid toch echt meer genieten na een goede echo he! :D

Op werk hebben twee collega's al opmerkingen over de beginnende buik gemaakt. Dat wordt nog wat, ik draag het erg naar voren blijkbaar!

7. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    het is waar dat je nu meer kunt gaan genieten nu je weet dat het goed gaat. De kan op een miskraam neemt af en dat is wel een lekker idee

ik kan niet wachten totdat ik het voel bewegen. Op de echo was een bewegelijk kind te zien

8. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    ik moet pas 24 augustus weer naar de VK. wil iemand dit in de lijst zetten

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Jootje ik heb je op de 24e aug op de agenda gezet! Is dat trouwens je 2e of 3e echo dan? 3e toch?
    Fijn dat de spanning idd af neemt he? Vin'k ook

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ga weer verder op de bank rondliggen. Heb de hele dag al last van mijn buik... En ik kan je garanderen dat ik geen obstipatie heb vandaag... ben al 4 x gew... sorry misschien iets te veel info. hihi...

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Muurtje, als je toch bezig bent ;) Ik heb je gepb-ed.

Vandaag heb ik trouwens weer klachtjes die ik een tijdje niet zo voelde, veel pijn aan mijn boobs en ook weer echte rekpijnen beneden. Het zal allemaal wel goed zitten :)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo Evenstar! ik heb het aangepast... hihi... lekker suf! hihi...

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ga "even" 2 verjaardagslijstjes verzinnen. 1 voor mezelf en 1 voor Matthijs :)

Misschien tot straks!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goede avond dames!

Hier echt moe, pfff valt niet mee zwanger & verhuizen.
    Verder belde me vk vanmiddag, de uitslag van me bloed was binnen en tja me bloedsuiker is te hoog :( iets maar. Hij mag niet boven 6.6 uitkomen en was 6.7. Nu moet ik dus een lunchcurve laten prikken, dus 3x prikken, 1 x voor lunch en 2 x daarna :( en ben echt huiverig voor naalden!! Niet leuk dus...

Hoest verder met jullie?

15. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Hey JO! super fijn datje een goede echo hebt gehad!
    Ben benieuwd naar je foto!!
    Hartje ook goed gehoord?

16. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    #6976 FutureMama81, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    @ Laidie: ik had van de week enorm veel zin in een glas rode wodka red bull haha.. maar niet genomen uiteraard. Komt geen druppel alcohol naar binnen de komende maanden.

@ Muurtje: thanks :) en ik kijk ook ATWT hoor als ik thuis ben. Lekkere ontspannende tv waarbij je niet hoeft na te denken.

@ Angelsound: ik heb 'm vandaag ook besteld. Lijkt me handig voor onzekere tijden. Wil 'm niet te vaak gebruiken. 1 keer per week ofzo..

@ Jo7: gefeliciteerd meid! Super!

Ik ga op de bank hangen. Vriendlief heeft raketjes voor me gehaald. Lekker koud met die keelpijn. Morgen 10 weken :D Tot morgen!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hihi, ik heb ook net een raketje op, had vriendlief voor de vakantie voor me gehaald, 2 dozen!
    Net een pizza hawai op.. shame on me!!

18. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    @mama25... verhuizen. poeh ik zou er niet aan moeten denken. Krijg mijn huidige huis niet eens opgeruimd :) maar wel fijn als je dadelijk helemaal goed zit daar!

@ oja.. het is geen patat geworden maar bami bangang (of hoe dat ook schrijft. ) en als toetje vanille vla met aardbeien!! jaAAAAH!

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :( Ik ben gewoon jaloers op de trek die jullie blijkbaar hebben. Ik lust nogsteeds bijna niks. Ik ben het echt zo zat, dat ranzige rotgevoel in mijn maag!! Blegh. Sorry ff zeuren.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    wil ook raketje! ... Maar ben zo misselijk... Manlief is nu aan het eten.. en ik hoef echt niets meer...

Deel Deze Pagina