Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Welkom nieuwe moeders!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik wil ook weten wat het gaat worden maar ik heb geen test verslaving. vind ze veel te duur dus had er twee voor 5 euro van de kruitvat. eentje zaterdag gedaan en de ander maandag dus ja...

4. Germpie85

@testen: Ik had er nog 1 en die vandaag gebruikt.
    Nog steeds positief en ook weer donkerder!

5. Ik ga alleen nog eentje met conceptieindicator doen als ik 5 weken ben, om te kijken of hij ook 3+ aangeeft.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!!

Alle nieuwe moeders gefeliciteerd!!!!! (sorry weet de namen al niet meer ;))

Gister is MvM hier geweest. Meteen een dikke vette positieve test! :D Altijd leuk! Ik heb het boek uitgekozen en ook al uitgelezen...haha, nu kan vriendje hem mooi lezen!

Gisteravond dacht ik even dat het gebeurd was, kreeg in een keer een heftige ongikramp! Pffff was echt niet fijn. Ik naar de wc maar gelukkig niets. Oh wat was dat een erg gevoel zeg! Gelukkig nu nergens last van, maar wat wordt je daar onzeker van zeg!

Muurtje, mooie echo hoor! Je ziet echt al wat. Waarom mocht jij zo vroeg ook alweer een echo? (mischien heb je het al eens verteld, maar weet het niet meer)

Mijn klachten zijn:
    - beetje gevoelige borsten, maar de ene keer meer dan de andere keer
    - wat krampjes (baarmoeder die groeit)
    - Iets meer plassen dan normaal, maar niet overdreven vaak
    - En als ik nies of te snel opsta dan een felle steek in mijn buik
    - En ook wel eens steken in mijn vagina naar mijn baarmoedermond. Tenminste is moeilijk uit te leggen...
    -En heel erg moe. Meestal lig ik 'smiddags op de bank te slapen...
    - En een opgeblazen gevoel, als ik mijn buik uitzet lijkt het net of ik 4 maand zwanger ben.

Oh ja en goedkope testen kun je bestellen bij Sensitest, ik had er 3 voor 4 euro. En dan heeft het testvenstertje de vorm van een hartje :)

7. Germpie85

Heb ik ook aan zitten denken, ja.. Met 5 weken zo'n indicatie-test.
    Alleen.. Wat als 'ie dan nog aangeeft, 2-3 weken? Krijg je dan niet de onnodige kriebels/angsten?

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik denk dat ik wel weet waarom mijn test vanmorgen bijna niet zichtbaar was. Ik ben net gaan bloeden. helder rood:x

Kan toch niet nog een keer fout gaan??

9. Germpie85

@scorpion: Kan een innestelingsbloeding zijn natuurlijk. Je zult het even moeten afwachten.
    Of.. Misschien is de innesteling juist niet goed gegaan..
    Hè, bah.. Dit is niet leuk voor je! :(

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ojee wat erg. Ja wel met de innesteling te maken hebben. Effe afwachten dat lijkt me wel zo moeilijk nou. Misschien kun je de VK bellen voor een echo om te kijken of ze iets kunnen zien

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    scorpion.
    Wat erg...
    hopelijk gaat het toch nog goed.

mootje

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb woensdag een echo gehad, en toen was alles nog te vroeg. dus dan zien ze nu ook nog niks.
    Ik had vandaag ook ongi moeten worden.

Wat een kutzooi!

13. Germpie85

Vraagje... Zal het ook kwaad kunnen dat ik bijna dagelijks 1 a 2 uurtjes de laptop op een kussen op m'n schoot heb?

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    denk het niet. ik denk dat iedereen dat doet.
    Hoop voor jou alleen dat de laptop over een paar weken nog op schoot past :D

15. Germpie85

@scorpion: Sterkte meid! Het is gewoon k*t! Je wilt dit zo graag..
    Maar misschien is het niks... Ik duim voor je!

16. Germpie85

@laptop: Haha! Ja, dat hoop ik dan ook maar!
    Maar toch zit het me niet helemaal lekker.. Met die straling..
    Ik ga het even aan een van de verloskundigen hier op de site vragen!

17. mamastarlight

o muurtje ik heb je echo foto gemist!

18. mamastarlight

Scoprion: knuf! zet het door? anders meteen even zk of zo bellen!

Wat betreft de indicatie testen: dat is toch niet nodig, als jullie naar de verloskunidge gaan is het toch al duidelijk. scheelt weer geld lijkt mij.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Scorpion, hè bah wat een onzekerheid! Ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ga je even bij HA of VK langs?
    Veel sterkte!

@ kwaaltjes: toen ik begin dit jaar zwanger was had ik mega veel kwaaltjes, hele dag door misselijk, moe, steeds kleine plasjes doen, sterk reukvermogen, afscheiding, steken in onderbuik, grotere borsten..
    Nu heb ik alleen die steken in de onderbuik, moeheid en gevoelige tepels.
    Ik weet dat iedere zwangerschap andersis, en toch ga ik me een klein beetje zorgen maken.
    Ik voel me zo'n muts!

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik be nop deze site terecht gekomen Bloedverlies - Zwangerschap, bevalling en anticonceptie - Medic Info en dat geeft me wel een beetje rust.

De 1e dag van mijn ongi is nooit veel, dus ik kan er nog niet zo veel over zeggen.
    Het is om 13.00 uur begonnen en het past allemaal qua bloed nog op een theelepeltje denk ik. Op wc papier lijkt het natuurlijk altijd meer.
    Meer dan afwachten kan ik niet doen :(

Deel Deze Pagina