Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    #7061 bwtje, Jul 21, 2009
    Last edited: Jul 21, 2009
    Zo weer bijgelezen sinds gister!!

Hier ben ik eigenlijk nog op zoek naar een dabgboek..dussuh hoe heet die roze nu?
    hahaha
    Bij Sem had ik die van de Hema lekker klein compact en leuke vragen dus niet dat je echt een dagboek moet bijhouden heel fijn..maar die is al eeuwen niet meer in de collectie :(

Qua eten hier ook alleen eten waar ik zin in heb, en soms wil niets! en snel vol! dit was tot nu toe iedere keer..en deze keer is het af en toe overgeven Gister ook 2 x blegh

Ik ga na deze zwangerschap ook echt iets aan de kilootjes doen hehe :D!
    Het valt nog redelijk mee (nu dan) 1.80 en 86 op moment..

Ennuh buddy grrrr van zo'n pa kun je toch de sik krijgen daar kan ik echt kwaad om worden het is je kleindkind kom op zeg!!!
    Leuke foto

Hier moet ik nog steeds de foto's van de camera halen, waar ook Eva dr eerste verjaardag op staat schaam hehe

Nog 7 daagjes en dan de echo!!!!

2. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo het is een mondvol :p

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    bah ik heb vandaag weer zo'n negatieve dag. Bang dat het hartje gestopt is met kloppen enzo :( echt vervelend dit. Zou blij zijn als ik eerst eens de 12 weken voorbij ben. Vind het allemaal veel te spannend..

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    @ Evenstar, thanx vind mijn ventjes ook echt leuk!

@ BWtje, het erge is het was mijn eigen vader die niet kwam! Mijn schoonvader is een schat! De liefste die ik ken, en vind het stiekum ook wel liever dan mijn eigen vader *schaam*.

5. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ooops dacht te lezen schoonpa :)
    ff aangepast ;)

Maaruh dat is idd nog erger :S!!! mijn ouders lusten hem ook wel, maar poeh als dat ook nu als excuus moet komen nou dan....!@#$%^%$#@ etc
    maarruh hier ook hele lieve schoonfamilie waarvan ik hun eigenlijk ook leuker vind haha en ook liever omgaan met de kids..en ook hun merken dit en hebben hun voorkeur hierin dus probeer dit wel neutraal te houden ;)

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    meid niet zo druk maken komt allemaal goed *knuf*!
    ik denk dat we straks allemaal kunnen genieten als we idd die grens over zijn..maar mijn grens is 16 weken...ik vind 12 ook nog best pril eigenlijk!

had jij nu ook een angelsound aangeschaft of nog niet?
    misschien anders toch wel fijn om te hebben je mag hier ook wel langskomen :D Eindhoven ;)

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahaha wel grappig om te lezen.

@ BWtje, tja mijn vader is een aparte man die alleen en enkel aan zichzelf denkt. Jammer. Mijn moeder (ouders zijn gescheiden) is echt ontzettend lief en staat in principe altijd voor me klaar.
    Schoonmoeder kan best moeilijk zijn maar staat ook altijd voor ons klaar, en ze is ook erg lief ondanks ik af en toe me rot erger aan d'r.
    Mijn schoonvader (zijn ook gescheiden) is gewoon een ontzettend lieve man! Zoals een vader hoort te zijn!
    En zwager en schoonzusjes zijn ook heel erg lief, vooral mijn schoonzusje met kindje kan ik ontzettend goed mee overweg, andere schoonzusje ook maar die heeft soms ook wel eens d'r nukken maar daar kijk ik doorheen. Zwager heeft een bepaalde humor waar ik wel eens aan moet wennen, hahaha maar hij is wel lief! En hij is met mijn beste vriendin samen dus dat is ook wel weer leuk!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    FM, hoe komt het dat je zo onzeker bent? Wanneer heb je ook weer echo?

9. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    btw iedereen zit me echt te plagen dat het er 2 zijn grrrr...zelfs mijn dochtertje zegt 2 babies hahaha
    dus ik ben blij dat ik snel een echo krijg kunnen we dat ook weer uit de wereld helpen :D
    Luca heb jij het idee dat je je anders voelt omdat het er 2 zijn en sneller groeit?

Wie tenminste die nog geen echo hebben gehad denkt dat er misschien meer dan 1 in zit?

Ow ja moeders voor moeders ik wordt er onderhand een beetje moe van!!!!
    Vorige week vergat hij 1 volle en zette er gewoon een lege bij...en nu deze week helemaal niet geweest ZUCHT!
    ben blij als het klaar is zo doe ik het nog voor niets heb ik het gevoel :S

10. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    hmm dus niet echt meer bij elkaar allemaal haha ik dacht vroeger ook dat mijn ouders uit elkaar zouden gaan...
    Ze hebben ook niet echt een sociaal netwerk, ons mam met pieken en dalen en ons pap gewoon niet....

Mijn schoonzus is ook heel relaxed en kan er zeker goed mee overweg ook Sem vind haar dus bovenaanstaan tegenover mijn broers maar dat is niet verwonderlijk hoor hihi :D
    Die zijn gewoon kei leuk met haar!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik breng mijn flessen weg omdat hij hier niet bij komt met de auto en ik word er ook een beetje mal van nu! Kost me geld en tijd die ik eigenlijk niet heb!
    Denk dat ik van de week maar ga bellen voor een andere oplossing!

12. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ja dan zou ik ook echt extra moeten nadenken hoor..
    ik ga er hier eentje ff in bed leggen

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Mijn broertje is ook heel erg lief met mijn kindjes, vind ik echt leuk om te zien! Ben wel echt gek op mijn broertje, helaas is hij niet zo'n grote prater dus een vloeiend telefoongesprek hebben we nooit, maar als ik hem zie dan kunnen we wel lekker kletsen met elkaar!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Buddy ik ben ook weg hier! Ze krijgen ruzie samen!

15. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja zo is mijn middelste ook..alleen na de vakantie is het contact weer even verbroken maar dit is vaker zo..zit toch ingewikkeld in mekaar :S

16. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    haha hier ligt er eentje al in:D

17. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    Linka76: Thuishulp A
    Arri: Leerkracht basisonderwijs (groep 5)
    Duster: WW, werkzoekende

Muurtje: Docent, MBO
    BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils
    Sassa: Eigen ondernemer

sabine: kraamverzorgster

18. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    sass, wat een knappe mannen :) hihihih

19. bhappy

bhappy Actief lid

May 19, 2009
    286
    0
    0
    hey meiden,

Sorry niet alles terug gelezen van 4 dagen. Degene met een goede echo: gefeliciteerd.
    En ik doe ook mee met de 10 weken wave.
    Jammer dat je vader zo doet, zou leuk zijn als hij wel gewoon uit zichzelf was gekomen.

Gisteren de 2e echo gehad. Alles zag er super goed uit. Hij lag eerst met de rug naar ons toe en zwaaide een keer hahahaha. Daarna had ze even de 3d echo erop gezet en toe liet het hummeltje zichzelf wel zien.
    Nu weet ik eindelijk wanneer ik precies uit ben geteld, nml 14 februari!!! Mooie datum!
    Wil iemand dat veranderen in de agenda, ik stond geloof ik op 12 febr.

20. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Oww nog even voor de site...ik zie dat ik nog niet overal sta :p
    Bij moeders voor moeders mag ik dus erbij intake was 24 Juni tot volledig aantal weken..

Bij 28 Juli op de agenda eerste echo om 15.30.

En bij geslachtsbepaling ik denk een meisje vriend denkt een jongetje en bij 20 weken weten we wat we krijgen dus geen verrassing ;)

en koosnaampje is mini krakertje...

En voor het uitje ik ga met de trein!

Zo wie wil dit er ff inzetten hihi :D!
    bedankt alvast!

en buikfoto's komen wel als ik ze er eens vanaf haal :D

Share This Page