Ik hoop dat het gelukt is ons kleine hummeltje te laten zien. Deze is van gisteren, 10 weken en 1 dag oud, 3,4 cm groot
ja wij liepen gelijk... maar echt iedereen gaat weg bij 12 februari SNIK!! hier passen ze het niet zo snel aan pas bij 1 week verschil, omdat het dan kan blijven veranderen :S Nou ja na de 28ste weet ik ook of ik nog op de 12e blijf staan hehe
Linka76: Thuishulp A Arri: Leerkracht basisonderwijs (groep 5) Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer sabine: kraamverzorgster evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus)
Hey meiden, kom ook weer eens onder mijn steen vandaan gekropen hahaha Ben zo ontzettend druk met alles regelen voor de trouwerij, de vakantie en de laatste loodjes op mijn werk dat ik totaal geen tijd overhou om hier te komen kletsen. Na de vakantie hopelijk weer wat meer. Lees wel tussendoor jullie verhaaltjes hoor. Ik heb zelf een hele leuke kalender/agendie die ik als dagboek gebruik. Het is een klapper die je kan ophangen en elke week belangrijke informatie kan lezen. Je kunt er ook je echo's en buikfoto's in bewaren. Elke week kun je invullen wat je nu weegt en wat je buikomvang is. Ik vind 'm echt super! Dit is de link: http://www.plankalender.nl/
Linka76: Thuishulp A Arri: Leerkracht basisonderwijs (groep 5) Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer sabine: kraamverzorgster evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus) mootje: verzorgende IG (ouderen zorg) @B-Happy:: mooie echo zie je echtgoed! al zn heel mensje! @bloempje: zo, komt echt dichtbij (trouwdag)!! wens je hele fijne dag. met niet al te veel misselijkheid. (ik weet nog dat ze voor mij een bak vol fruit hadden gemaakt! heerlijk was dat. moest wel voorzichtig zijn met kleding. was toen 7 weken zwanger. ik weet wel dat ik savonds helemaal kapot gebroken was maar het was echt suppper feest! ik hoop dat het voor jouw ook zo mag zijn. mootje
Dankjewel mootje! Lief! De misselijkheid is gelukkig minder, ben alleen ontzettend moe van alles regelen! Gelukkig is vandaag mijn laatste werkdag en kan ik morgen nog op mijn gemakje wat laatste dingen regelen.
Linka76: Thuishulp A Arri: Leerkracht basisonderwijs (groep 5) Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer sabine: kraamverzorgster evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus) blondsteenbokje: administratief medewerkster/management asistent
Linka76: Thuishulp A Arri: Leerkracht basisonderwijs (groep 5) Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer Sabine: kraamverzorgster Evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus) Blondsteenbokje: administratief medewerkster/management asistent Bloempje83: medewerker personeelsadministratie
@bloempje Heel veel plezier donderdag op jullie trouwdag! Maak er een mooie dag van! Het weer zin volgens mij al wel mee voor donderdag. Ik ben donderdag of vrijdag pas online. Erg veel werken en savonds veel dingen te doen. Niet te veel kletsen dus! *ZWAAI*
Heb nog niet terug gelezen, maar zag wel dat ik 'n lijstje vd aug 2008 mama's hier geplaatst heb Ik zag ook al dat Muurtje hem aangevuld had. Weet niet of het er meer hebben gedaan, maar het lijstje hoort dus eigenlijk niet hier thuis, ha, ha
Het hartje klopte heel goed, en alles zag er zooo moooi uit! Ik kreeg een uitwendig echo Baby is nu 3 cm Ennnnn het mooie ervan, zij/hij zwaaide naar ons en jaaaaaaa hoor toen begonnen wij weer te huilen Was zoooo mooi moest daarna 5 flesjes bloed afvegen en dat was niet zooo leuk ik mag weer over 4 weken terugkomen