ik heb er eigenlijk geen last van hoor, maar hij groeid scheef.. dus hij moet er wel uit. maar hij zit er ook al even, dus laat hem dan nog maar even zitten! hihi ik probeer me maar niet druk te maken op de angelsound. zal vrijdag nog wel ff proberen ofzo. ze verzenden ze op maandag en vrijdag volgens mij.. dus was nog net optijd!
hier ook pas laten vullen VEEL napijn haha wel met verdoving.. en ook foto dit moest..wel met loodshort om hoor en de baby is nog helemaal ok want het hartje doet het nog hihi
ja als het noodzaak is kan het niet anders..je kan ook kiezen na 20 weken..maar ook gewoon erna je hebt er toch geen last van
Dames wil ook op het lijstje, werk tot 1 augustus bij de bank en vanaf 1 augustus werk ik als Schuldhulpverlener Bedankt voor de felis
@ Bientje, heel veel sterkte met jullie achternichtje, ik hoop dat alles goed komt met haar! Hier net mijn schoonvader op de koffie! Was gezellig! Nu zit ik lekker naar Michael Jackson te luisteren (Liberian Girl *zwijmel*) en Marcus is lekker aan het spelen, heerlijk als kinderen dat lekker zelfstandig kunnen! Lisette is met m'n vriend mee, ff een lekker papa dochter momentje Meiden met de goede echo, gefeliciteerd!
ik moest ook wel 30 min zoeken om hem te vinden hoor. en bij angel zat ie precies in het midden, en bij mij aan de zijkant. de dag erna zat ie ineens aan de andere kant :S hhahahahaha je moet geduld hebben en goed luisteren. ik heb ook verstandskiezen laten trekken in mijn zwangerschap. kon geen kwaad. ha heeft nog niet gebeld grrrrr kindjes zijn bij mijn zus. komen dadelijk thuis en mijn moeder komt koken. dat is het nadeel als je ziek bent en je hebt 3 kindjes... heel de fam wordt ingeschakeld
Grrrrr... GRRRR. Toen ik net zwanger was, heeft mijn HA gezegd dat ze bij de eerste zw schap altijd even een afspraak wou. Dat vind ik heel goed, maar ze gaf me ook meteen een bloedprik brief mee. Dit heeft alleen maar tot verwarring geleid! 1. bij het lab waren ze verbaasd dat ik alleen op hiv, lues, rubella en rhesus werd getest. En niet op suiker en ijzer. Dus gebeld: en ze zouden OOK op die laatste twee testen. 2. bij het bellen voor de uitslag waren die eerst 2 weken kwijt 3. toen ze gevonden waren, kreeg ik telefonisch te horen dat alles (incl. suiker en hb) prima was. Ik kon de uitslagen meekrijgen voor de vk. 4. bij de vk waren ze helemaal verbaasd, want ze vragen ZELF om een bloedtest. En in mijn uitslagen... ontbrak ijzer en suiker. Grrr. Ik moest dus bellen voor die uitslagen. Ik hoefde dan maar niet van hun nog een keer, maar moet wel die uitslagen achterhalen. 5. dat heb ik vandaag gedaan, wordt me doodleuk verteld dat zij nooit op suiker en hb testen. Eh, hoe komt het dan dat ik een uitslag gehoord heb? Dusss... grote grote kans dat ik een oude uitslag gehoord heb en dat ik er dus niet op getest ben. Kan ik alsnog weer een uur op de prikpoli gaan zitten. Lekker he, die samenwerking tussen zorgverleners? Zo. Nu ga ik naar een vriendin en naar... capoeira! Voor het eerst in weken, hopen dat ik niet omval
@ Evenstar, wat vervelend zeg dat je 'van kassie naar de muur' gestuurd word! Ik zit nu bij een verloskundige die zelf prikt en het naar het lab stuurt, scheelt inderdaad uren op de prikpoli, bah!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie een liedje zo mooi vind dat je er bijna of helemaal van moet huilen? Of eerder tranen laten? Poeh ik ben weer helemaal emotioneel onder die hormonen zeg... Heb het normaal ook wel eens maar ben nu wel extra gevoelig bij mooie liedjes!
evenstra: kasje naar de muur systeem...en is onzin ze prikken altijd overal op. Melek: dan durf ik niet et zeggen dat ik tijdens de ICSI mee deed aan een onderzoek en om de dag 5 buisjes moest geven en ik wordt al zo blauw. moet morgen weer.
BSB, ik heb het bij hele puur gezongen liedjes. Zo heb ik het bij een liedje van George Michael Unplugged: I can't make you love me. En ik zat daarstraks Liberian Girl van Michael Jackson te luisteren en de tranen liepen over me wangen, zo mooi! Maar ik heb het altijd al gehad bij het liedje van Beyonce - Listen, en dat terwijl ik helemaal niet o op haar muziek ben! Maar hiermee raakt ze echt een snaar! En het liedje van Trijntje, nu dat jij er bent, dan jank ik ipv een traan! Beyonce George Michael Michael Jackson Trijntje Oosterhuis Voor de nieuwsgieren en/of liefhebbers!
hoi hoi ja, vooral het nummer nu dat jij er bent heb ik zelf gezongen bij de doop zo speciaal.... zo weer werken...pfff ben op. geen energie meer! gaat goed! voor vanavond. :S mootje
hey meiden, ik kreeg een berichtja van Muurtje dak mijn gezicht ook weer eens moest laten zien .. helaas heb ik echt niet de tijd om hier alles bij te houden. jullie zijn ook met zooooo veeel hihi. plus ik kklets nog op een andere site voor mama's .. ik hoop dat alles goed gaat bij iedereen en dat bij iedereen vrijwel alle kwaaltjes weg zijn!! ik ben alleen heel erg moe en als ik niet oppe tijd eet word ik misselijk. beter als bij de vorige zwangerschap daar was ik echt tot de 16e week dikke maatjes met de wcpot ... gr Zwelgje