oh mijn banner klopt niet... ik dacht dat ik hem verandert had .. huh ? ik ben iet wat minder ver,.. ben nl 8 feb uit gerekend..
beide dames zijn uitgeblust hier..eentje ligt op de bank te slapen de ander in de box hihi allebei opgegeven! Ik ga zo maar ff koken en eten.. en de dames weer wakker maken eerst ff foto maken fijne avond dames!
Hallo allemaal, ben weer terug. Ben zooooo moe en misselijk ennnnn niet lekker... zo aan het snotteren op eens en dan niet bij een liedje.. maar gewoon mijn neus die aan de wandel is... *zucht* he! Zwelgje! Hoest? ikke wel hihi. En je moést niet. het zou leuk zijn... hihi. Wel leuk om je ff te zien. *dikke knipoog!*
hoi meisjes! Ik heb snel teruggelezen, want ik moet zo weer weg. Morgen ben ik hier uitgebreid! Maar: mijn echo was super (morgen scannen). Helemaal compleet kindje wat lekker aan het rondbuitelen was. Wel weer een dagje terug gezet naar 5 februari. Dus: weer een nieuwe banner Mijn man zou niet meegaan naar de echo, maar toen ik de wachtkamer binnenkwam zat hij daar toch! Nou blijer kon je mij niet maken. Gezien onze situatie is dat natuurlijk geweldig en dat heb ik hem ook gezegd! Het onderzoek was ook goed. Lage bloeddruk (95/55) en laag ijzer (6.7). Aan de Floradix dus. Ik hoef pas over 6 weken terug te komen en de afspraak voor de 20 weken echo is ook al gemaakt. Die staat op 14 september. Maar nu, zo goed als 12 weken dus en alles is goed. Volgens mij ben ik zo'n beetje uit de gevarenzone. Ik heb vandaag dus ook voor het eerst een pakje voor de baby gekocht en zit de hele dag al op mijn wolkje. Sorry voor dit lange ego-bericht. Morgen ben ik er weer met veel aandacht voor jullie Fijne avond allemaal!
Hey dames, een maart2010mama breekt ff in. Iedereen gefeliciteerd hier!! Ik wilde graag ff weten hoe Lautje dur intake bij de VK is geweest... ? Groetjes, Gwen
Hoi Meiden, Hier weer is een berichtje van mij. Vandaag controles gehad en echo. Kleine groeit goed.. is net als zijn/haar zus.. ligt zo stil haha. Britt bewoog ook nooit op de echo's 8) alleen bij de 20 weken te veel Moet meer rust houden mag bijna niks doen vanwege m'n diabetes. Verder begin ik alweer BI te krijgen :x lekker vroeg pfff. Maja bij Britt begon het ook al met 12 weken. Over 2 weken weer controles. Ben nog steeds beroerd maar merk dat het al wel iets minder word. Probeer weer beetje mee te lezen en te doen. Kussies
hier gaat het redelijk. Veel misselijk en ontzettend moe. Volgende week eindelijk 1e echo, kan niet wachten.
Hoi hoi dames Hier gaat het ook niet echt lekker. Voel me niet zo lekker, moe hoofdpijn. Ook wat spanning denk ik. Ga morgen maar ff die lunchcurve laten prikken, dan heb ik sneller de uitslag. Hoop zo dat me suiker goed is! Maar heb er weinig vertrouwen in.... Alle dames met goede echo's Gefeliciteerd!!! Lekker genieten hoor!! Ik mag vrijdag weer ff gluren naar de kleine. Kan niet wachten hahah.
hoi hoi, heb een drukke dag gehad dus pas laat achter de comp. de intake was goed hoor, wel grappig, aardige VK en goed gesprek gehad. ze heeft nog even mijn buik gevoelt, baarmoeder zit nog onder het schaambotje maar was wel te voelen. hartje wilde ze nog niet luisteren, was toch nog te vroeg, helaas. over 4 weken weer terug komen. volgende week de echo en ik ben zo benieuwd hoe ons "pupje" eruit ziet. ben erna even met chris bij de gardo geweest, was wel even leuk, hebben even kamertjes en kinderwagens gekeken. voor chris wordt het ook een stuk realistischer op deze manier. wilde hem ook perse mee naar de VK, zodat hij er een goed gevoel over krijgt.
ik trouwens wel alles terug gelezen maar waren 14 pagina's, beetje veel om op te reageren. hopelijk komende week wat meer tijd. tot later allemaal.
ha had nog terug gebeld en t mag tot donderdag duren en anders moet ik een kuurtje. en naar mijn longen laten luisteren dat het geen longontsteking wordt mootje, gefeliciteerd met je echo!! duik mijn bed weer in truste alvast
***EGO-bericht*** Echo was goed!!!!! Wow, wat een opluchting weer... Nu: genieten! ***einde EGO-bericht***
Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer Sabine: kraamverzorgster Evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus) Mootje: verzorgende IG (ouderen zorg) Ladytijger: verzorgende IG (ouderen zorg) Minimouse: horeca medewerkster ( voornamelijk in de bediening) Blondsteenbokje: administratief medewerkster / management assistent FutureMama81: administratief medewerkster / receptioniste Melek: tot 1-8 bankmedewerker; na 1-8 schuldhulpverlener boni001: bankmedewerker (assistent accountmanager Private Banking )
Hai hai, was ik weer. Vandaag lekker dagje op het werk. Heerlijk, nu nog maar 2 dagen en dan vakantie! VIER weken lekker genieten... mmmm. Sassa, veel plezier zondag! Mooie foto van Marcus met zn taartje..volgens mij vond hij het wel lekker haha. mama25, veel succes dan bij het prikken. Hoop ook dat het eenmalig is. En geniet van je nieuwe huisje! Bien, beterschap! bhappy: mooie datum inderdaad 14 februari . Wel handig voor toekomstige partner, die kan valentijnsdag nooit vergeten! Boniman weet er alles van want ik ben ook op valentijnsdag jarig.. Mooie echo foto! Bien, wat een rotnieuws over jullie achternichtje. Erg vervelend dat het inderdaad niet eerder ontdekt is. Ik duim met je mee... Joehoe, Melek, een goede echo! Super, kan me voorstellen dat je daar emo van werd. He Melek, bij welke bank werk je? Ik bij de Rabo. Angel, ook al een goeie echo! Super. Fijn dat je man er toch bleek te zijn.