Haai allemaal, Ik zou me nu nog niet zorgen maken over het vinden van een hartje, je hebt er nog geen ervaring in en het is nog vroeg dag. Als mini-minimouse helemaal achter het bot ligt (bij je schaambeen), dan kan het moeilijk te vinden zijn. Wij gaan met 13 wk bij de vk luisteren, en vanaf dan elke week bij een vriendin die een angelsound heeft. Angelsfire, echt super dat de echo goed was Hoe is het met je man? Is hij meegeweest dit keer, en kan hij er een beetje blij om zijn? Bwtje, ik had gisteren bij capoeira ook meer last van een star gevoel in mijn buik, niet echt zoals jij het beschrijft, maar ik denk wel dat het met inspanning te maken heeft gehad. Moet je toevallig veel bukken en opstaan voor werk of met de kids? Heb je bij je eerdere zw-schappen wel eens harde buiken gehad, en lijkt het daar op? Je zou zeggen dat het daar nog te vroeg voor is (wegens ligging baarmoeder op dit ogenblik). Misschien de eerste bandenpijn? Verder... ik kan niet helpen dat ik wel eens denk: eh, hoe kan het dat mijn buik al zo bol is? Is dat alleen darmen en gaat dat dan opeens weg, en ga ik dan opeens plat zijn tot week 20?? Heeft iemand ervaring? Ik ben amper 11 weken en het is niet enorm zichtbaar, maar wel voor mezelf, en ook in vergelijking met veel andere buikfotos die ik heb zitten bekijken. Of verschilt het per persoon?
hehe minder he ik moet ook echt rustig tanden poetsen hoor en er niet teveel bij nadenken dan gaat het gelijk fout !! volgens mij heb ik die ook die had ik er ook bij gekregen van die persoon. ow ja luisteren jullie met de koptelefoon die erbij zit of met aparte oortjes???
Hier bij de eerste tot minimaal week 20 vrijwel niets te zien..mijn buik was toen nog in goede conditie zeg maar hehe en vanaf toen begon het pas te groeien!! Bij week 30 hadden sommige het nog niet eens door Maar nu bij een 3e en meer buik merk ik wel verschil, maar zoals je zelf al aangeeft die eerste 12 weken schuilt het onder je schaambot...dus ook wel al het buik want er nu bovenuit komt is van jezelf/darmen etc en nu hoeven we hem niet meer in te houden haha alleen het is niet allemaal baarmoeder dus
goodmorning Girls! Angeflire: wat fijn dat je man mee was. en een lekker idee dat je al een afspraak voor de 20 weken echo hebt staan! Wat hoort je bloeddruk en ijzer te zijn nu weet je dat? ik moet vanmiddag en heb ook het vermoden dat het niet goed is namelijk. Moon: rustig aan dan! knuf! mama: knuf en succes! laura: goed nieuws he! is de gardo leuk? ik wil ook nog een keertje kijken namelijk. Bientjuh: vbind dat ze lang wachten hoor. echt balen voor je. Ziek goed uti en anders weer bellen hoor. beterschap! Alina: goed zo!!! Werk: jeetje er werken echt veel meiden in de zorg! hoe kan dat? makkelijk te combineren of hebben jullie dit altijd al gedaan. ben ik benieuwd naar. valt echt op namelijk. Muurtje: ik heb gisteren eindelijk foto's gemaakt, zal ze in mijn album zetten zal jij ze dan kunnen plaatsen op de site? Vici: zw yoga? hoe is dat? Bwtje: ja ik ook! wilde al komen vragen of het normaal was dat gevoel heb ook af ent oe steken op een plek. ga vanmiddag toch eens vragen of dat goed is...denk mijn darmen maar gewoon zekerheid.
evenstra: dat herken ik wel hoor. mijn darmen liggen er ook voor dus heb ook elke keer het diee dat mijn buik minder bol gaat worden hahaha. zal eens foto's plaatsen trouwens, heb ze zelf maar gemaakt...
en die pijn ja wie weet het was echt niet fijn...en heel de dag ja druk ben ik altijd haha kids optillen moet nog wel ja.. en verzorgend werk af en toe gelukkig niet meer mijn vaste baan! die is rustiger qua zorg maar vergt meer van mij en is ook tot 2h...maar ja we zien wel hoe we dit volhouden.. Harde buiken had ik pas op het einde..
bsb dan hoor ik het vanmiddag wel van je hihi !!! Ik werk al lang in de zorg was 16 toen ik met meervoudig gehandicapten ging werken.. En toen ik van de eerste zwanger was ben ik zuidzorg gaan doen ivm de avond en weekenddiensten idd ideaal combineren ik hoef verder niets te regelen nu.. En nu dus diensten vanaf 19.45 dus lekker relaxed..
hmmm dit antwoord van de VK vind ik dan weer minder..maarik ben nog niet zo ver :S?? Verloskundige Geregistreerd: 2 december 2005 Berichten: 5.113 hoi Louise, het ligt er een beetje aan welke klachten je nog meer hebt. Als het gevoel boven in je buik zit, alsof er een riem wordt aangesnoerd, en je hebt ook klachten van misselijkheid, duizeligheid, sterretjes zien en tintelende vingers, dan moet je zeker contact opnemen met je verloskundige. In andere gevallen zou ik het even aanzien. Als je twijfelt bel dan je eigen verloskundige, dan kun je overleggen.
Goedemorgen , Er is weer een nieuwe dag aangebroken, dus weer een berichtje van deze kant. Vandaag alleen wat later, want Matthijs heeft me uit laten slapen tot de wekker om 7u30 ging. Heerlijk, want ik had zo beroerd geslapen...... Ik ga er ook weer snel vandoor, want het is babyzwemmen (de laatste keer voor de zomerstop) Iedereen een fijne (werk)dag!
goeiemorgen sorry heb niet bijgelezen want mijn zoontje was gister jarig dus ben even helemaal gebroken haha kusjes
ja hij is erg verwend heeft een groot speelhuis gekregen voor in de tuin een wipwap een glijbaan een zandbak en nog allemaal kleine dingetjes.. Het is zo onwerkelijk.. vorig jaar op 21 juli om 9.10 is hij geboren dus ik zat gister ook rond die tijd echt op de klok te kijken van nu was het zover enz.. heel raar kon het nog niet echt beseffen haha kusjes
ok is goed! maar mocht het vandaag nog terug komen trek ik zelf wel even aan de bel..maar hopelijk was het dat zojuist mijn ochtendritueel er weer opzitten, ff knuffelen met de wc pot bah bah soms doet dat echt pijn!! Nu maar aan de boterham in de hoop dat die er wel in blijft!!..
hier een buikfoto bij 11 weken. zal ze ook in mijn album zetten http://i9.photobucket.com/albums/a74/blondsteenbokje/PICT2643.jpg
bwtje, heb je info op de site gezet! over dat bericht van de vk, ik kon die lnk niet openen die erbij stond, maar het lijkt mij op een te lage bloeddruk ofzo :S? of gaat het daar ook om? bah ik moet zo weg met de boot.. dat heb je als je op zn *stom* eiland woont he.. dan meot je altijd eerst met die ouwe boot om ergens te komen. heb namelijk weer gesprekje met mn psycholoog.maar ik denk dat we de rollen vandaag maar even om draaien! gnagnagna!!hij heeft me vorige keer voor niets laten komen! omdat ie maar ff 2 weken op vakantie was gegaan zonder mij af te bellen! dus zal m ff killen daar! hihi en daarvoor heb ik nog afgesproken met een vriendin. en na de psyg weer naar huis toe.. ben pas om 7 uur weer terug!