Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hoezo belachelijk??
    ik vind het leuke foto's hoor ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    druk druk druk dus hihi
    ja niet altijd handig als je op de boot moet wachten hihi
    thanx voor het aanpassen!!

ja die link ik weet ook niet waarom die erbij staat..
    maar de tekst van de VK staat er al onder in mijn berichie..
    we wachten het maar even af...

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

4. mamastarlight

bwtje: die buikfoto is een beetje raar genomen maar dat krijg je als je het zelf moet doen he :D

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haha Blondsteenbokje, ik zeg NIKS meer over mijn buik! Lekker bol bij jou dus ook :D

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier allemaal?

Een vraagje?? we komen steeds dichter bij de 12 weken maar hoe groot is de kans dat het vanaf nu goed gaat??? :)

En dames laten jullie wel een combinatietest maken voor 12 weken?? Ik moet er een week over nadenken en moet mijn VK volgende week hierover terugbellen!

En waarom zou je het wel doen en weer niet?

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge!

Hoe is het met de dames? Ik heb me toch een beroerde avond en nacht achter de rug. Bleeegh! Niet leuk. Manlief was verbaasd over de hoeveelheid die ik aan het klagen was... Zo kent hij mij niet... Volgens hem had ik last van 2 hormonen... de zw hormo(o)nsters en het klaaghormoon... hihi.

wiens zoontje is nou gister jarig geweest? Oh, ik ben erg... Maar wel nog van harte gefeliciteerd!!!

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Evenstar: bij mij zag je bij de eerste tot 14 weken weinig. Zelf merkte ik het wel, maar anderen zagen het pas vanaf 14 weken. Bij de 2e en nu bij de 3e heb ik nu ongeveer echt een zichtbaar buikje voor anderen.

@Minimouse: succes aan wal :D

@Blondsteenbokje: bloeddruk van 95/55 is heel laag, dat is niet erg alleen een beetje lastig omdat je soms duizelig kunt worden. Volgens mij is gezond 100/60 tot 120/80, maar dat kun je misschien beter aan de zorgdames hier vragen! Ijzer van 6.7 (moet boven de 7,5 zijn) is aan de lage kant, maar niet zorgwekkend. Dus daar kun je ook moe/duizelig van worden. Maar duizelig ben ik niet, moe wel....

@Bwt-je: had je die buikpijn onderin je buik of bovenin?

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Schatje: gefeliciteerd met je zoontje!

11. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen

schatje, gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!! hij is goed verwent!

bsbokje, zie nu pas staan wat voor traject jullie hebben moeten afleggen om zwanger te worden. poehee... gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.

wij willen wel de combinatie test laten doen. wilde eerst een vlokkentest doen, maar hoeft helemaal niet als de combinatie test goed is. wij willen die doen, omdat wij al 3 kinderen hebben, waarvan er 1 een hartafwijking heeft en 1 met een gedragstoornis. hebben ons handen vol. om nu nog een gehandicapt kind te krijgen zien wij niet zitten. het is voor de rest van de kinderen ook niet leuk. en voor het kind zelf al helemaal niet. vandaar dat wij hebben besloten om de test wel te doen.

lig nog steeds ziek te zijn:( koorts zakt ook niet :( heb er echt genoeg van. zou eigenlijk morgen op kantoor gaan werken. heb ze nu al 3 x af moeten bellen. gaat lekker zo. en wil wel graag weer aan het werk.

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Jullie buikjes zijn allebei supermooi!

13. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh bien nog steeds ziek. Getver de getver... ik wou je nog wel bellen vandaag. Precies over die gedragsstoornis die die oudsten van ons delen. Wat is hij moeilijk de afgelopen dagen grrrr

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Blondje, helaas zijn de foto's van je echo slecht zichtbaar. Misschien handig om buiten de foto's proberen te nemen of met de lichten in huis allemaal aan.. zodat de flits uit kan...
    Je buik foto is schitterend! Die ga ik er nu opzetten.

EDIT: Je buikje staat op de site!

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

komt wel goed dames:) tot vanavond!!

16. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik vind bij weersveranderingen de kindjes toch altijd al drukker. en bo is de laatste tijd helemaal dwars. ja =nee nu=straks. om gek van te worden. helaas voor haar blijf ik altijd winnen :)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nog steeds zo onzeker dus?
    het kan altijd fout gaan heel simpel zelfs tm week 40 maar hier stel ik je niet mee gerust ;)
    wij doen wel aan de combi test de 3e keer nu ;)

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

melek, ik ga geen combinatie test doen de gyn gaf ook aan dat dit niet nodig was. we hebben geen fam met het syndroom van down en onze leeftijd is ook geen reden om het te laten doen.
    de kans op en afwijking is dan zeer klein. wel laat ik met de 20 weken echo alles goed nakijken op eventuele afwijkingen.
    maar dat doen ze standaard tenzij je anders aangeeft.

muurtje, bedankt voor het plaatsen van mijn gegevens op de site. mijn man begon gister er over op ik zeurtje op mijn pizza had. haha. blijkbaar vond ie mij zeuren. vind je het gek als je kots misselijk ben geweest.

hebben trouwens hier meer meiden waarvan de darmen van de rel zijn. ik blijf darm krampen houden de laatste dagen kan ik wel 4 keer naar de wc op 1 dag.:(

duster, betekenen puistjes een meisje? ben benieuwd of je gelijk heb.:)

veel liefs linda

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    midden dus uhm schiet op het eerder boven dan beneden..

20. mamastarlight

evenstra: :D

Melek: je kans is natuurlijk van een heleboel dingen verschillend maar de aller grootste gevaar is nu weg. precentages weet ik niet.

Deel Deze Pagina