Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bientjuh beterschap!!!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

angelfire: thanks voor de uitleg!

Bienthje: nee dat zeker niet. heb het vandaag pas weer geplaatst om twee redenen. ten eerste mis ik mijn sterretje ineens veel meer en de verloren kansen dus. en ten tweede omdat binnen een andere topic vergeten wordt hoe en wat. krijg daar het idee dat ik niet emer mag zeuren omdat ik nu heb wat ik wil. zo makkelijk is het zeker niet namelijk!

Muurtje: ik weet niet hoe de flits uit moet namelijk :D zal eens kijken straks heb alles bij me. thanks!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ bientje; BETERSCHAP!!!

@ Blondje, ik heb de beste van de twee echo's op de site gezet. Je zie daar heel goed dat het een schatje is.

@ Larytijger, JIJ ook al?!? Ik kan idd 4 keer op een dag naar het toilet... Terwijl het eerst eh... niet kunnen was... Bizar he? Gelukkig wel veelll minder pijnlijk. (sorry to muts detail...)

@ Mini, succes met de reis! en hopen dat psych er nu wel is. Ggggrrrr. Maar leuk vooruitzicht met je vriendin eten! Leuk! veel plezier!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Whahaha, Blondje, zo leer je je toestel nog kennen ook. hihi. Had ik ook... Bij de tweeling van mijn beste vriendin... Hoe werkt dat ding?!? En toen... uitvogelen. Je kan toch niets mis doen en foute foto's kun je lekker wissen. hihi. En straks maak je alleen maar prachtige fotos van je kleintje.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Combi-test, niet gedaan en gaan we ook niet doen. Reden: ik wil geen miskraam riskeren bij vlokkentest/punctie; ik wil het kindje sowieso niet laten weghalen mocht het hoogstwaarschijnlijk Down hebben; een kennis van mn schoonmoeder zou zeker weten een kindje met Down krijgen, bij geboorte bleek het geen Down te hebben ... brrrr .. moet je voorstellen dat je een gezond kindje laat weghalen :(. Overigens ben ik niet tegen de testen of abortus hoor! Alleen zou ik het zelf niet kunnen ;)

6. mamastarlight

muurtje: de laatste zeker? thanks!!!

7. mamastarlight

muurtje:"mannetej doet het altijd dus had ik hem gevraagd een foto vand e echo te maken. zijn moeder zeurt er tenslotte om maar goed :D

8. mamastarlight

salapio: precies onze reden om het niet te doen!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oei... rare combinaties.... niet misselijk worden... hihi

Wasa cracker, yogonaise, Ardenner boterhamworst, rundvleessalade, yogonaise....

Had ik het nou gister over gezonder eten?!? Hemeltje lief... Maar het is wel lekker!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dat is ook geen combi test he!
    dat is alleen bloed afnemen nekplooimeting in combi met je leeftijd geen vlokken oid..
    dat zijn verdere onderzoeken!
    en het kan meer aanduiden dan alleen down..maar dat zijn dan verdere onderzoeken..maar ik zou het kindje ook nooit zomaar weg laten halen...tenzij het teveel pijn zou hebben en niet levensvatbaar zou zijn...

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Bientje!

Afvallen tijdens de zwangerschap hoeft bij overgewicht niet slecht te zijn voor de mama. Wel is het zo dat in je vet afvalstoffen opgeslagen liggen. De enige manier om die afvalstoffen kwijt te raken is via de placenta of via de moedermelk. Dus je geeft die stoffen wel door aan je kindje. Dit is niet levensbedreigend ofzo hoor ;), maar je kindje begint dus eigenlijk met extra afvalstoffen in zn lijfje ...

12. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    bsbokje, je hebt gelijk hoor. en dan maakt het misschien voor jou net iets specialer dan voor een ander. voor iedereen is het natuurlijk een wonder daar niet van.maar als het bij stelletjes niet zonder hulp wil lukken en het lukt dan uiteindelijk, dan is dat toch net iets bijzonder! vind ik dan. Bas en ik hebben het er ook wel eens over gehad. sommige mensen moeten zoveel moeite doen om zwanger te raken, en wij raken zwanger zonder dat wij het eigelijk wilde. als deze zwangerschap niet was gekomen, had ik nooit een 4e kindje gehad. ik weet ook dat allemaal wondertjes zijn, heb zelf ook 3 mk s gehad,dus dan is de keus snel gemaakt als je onverwachts zwanger bent. weg laten halen komt dan niet eens bij je in je hoofd. maar wel respect voor je hoor, het is een lange weg die je af hebt moeten leggen om zover te komen. lichamelijk en psygisch.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Wij laten wel een nekplooimeting doen. Ook ivm mijn leeftijd. Als kleintje komt ben ik alweer 33....

@ Effe ego berichtje... ships vergeten! eh...

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha vergeten

hmmm chips nu absoluut geen zin in maar liggen nog wel klaar voor een avondje :D

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Eh... op de site onder handige links staat een link naar een site die uitleg geeft over de verschillende testen... Zou handig zijn die eerst eens te lezen....

Man, ik vergeet echt alles wat ik op wil schrijven. Schuimpje of niet soms?

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Morgen 12 weken... Wow! Da's eh.... goed! Spannend wow!

17. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik weet niet wat ik zou doen als de test niet goed zou zijn...

wil er eigelijk niet over nadeken ook niet, bah.
    maar nina moet al zovaak op controle, weet niet hoe haar toekomst eruit gaat zien. kan ik het haar, mijzelf, maar ook mijn andere kinderen aan doen om nog een kind te krijgen waar alle aandacht naar toe zou moeten gaan? en ik zelf dan? en mijn huwelijk?? het is nu al passen en meten, en vind het best moeilijk en zwaar om 3 kindjes te hebben. een kind dat vaak in het zh ligt, een kind dat steeds naar de psgo moet. zelf nog jong(27) dus een man die ook nog wel eens wil stappen maar we eigelijk al nooit doen. pfff wil er niet over nadenken...

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

muurtje ben blij dat ik niet de enige ben met onrustige darmen. het zal er dan blijkbaar wel bij horen.

19. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Bedankt dames, ben een beetje gerust gesteld!
    wacht effe??? dus er is ook nog een kans op miskraam als je het laat doen??

ik wil het niet laten doen, wij zijn ook jong en wij hebben verder in de familie geen gehandicapte kinderen :( gelukkig maar!

Mijn moeder gaf aan dat wij het wel moeten doen maar vind het gewoon eng! en kost 135,- en word niet vergoed :(

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    we gaan er maar vanuit dat alles goed is!
    en het is maar een kansberekening..dus dan kun je altijd nog kiezen wat je ermee doet...verder onderzoeken of zo laten...
    ik moet er ook niet aan denken om dezelfde redenen..

Deel Deze Pagina