Da's goed nieuws Evenstar, dat geeft rust. Ik zit hier zelf ook nog erg te stressen. Ik begin 1 augustus aan mijn nieuwe baan, maar het bureau waar ik ga werken heeft heel weinig opdrachten momenteel. Ben dus erg bang dat ze me om die reden in de proeftijd zullen ontslaan. Nou probeer dan maar 's zwanger een andere baan te vinden. Dan zit ik ook met mijn kinderopvang enzo... ik pieker me helemaal suf daarover, dus zou ook graag die rust hebben!
Zo nou de lunchcurve zit er op, t waren vingerprikjes dus viel wel mee, gelukkig. Nu maar wachten op de uitslag... Verder gaat het hier wel oke, alleen erg moe, pfffff. Geen energie. Geukkig komen mijn ouders zometeen ff helpen, want morgen komt me nieuwe bed Nou kom strakjes weer terug tot straks....
Joepie!! Mijn schoonmoeder wil niet oppassen!!! Even kijken hoe we het nu gaan doen allemaal, maar thank god, ik had er helemaal geen goed gevoel over!
vicious, kan je het niet goed vinden met je schoonmoeder? ik ben juist erg blij met de mijne en zij wil straks 2 dagen in de week gaan oppassen. ik moet morgen nog even een half dagje werken en dan gaan we tot en met zondag lekker naar drenthe in een vakantie huisje met me schoonouders en zwager. heb er al zin in. hoop dan wel dat me darmen weer wat tot rust zijn gekomen
Nee, het zijn een beetje aparte, ouderwetse mensen.. en schoonmoeder is erg dominant, het is er hier op het forum al eens over gegaan. We hebben ze in ieder geval een eerlijke kans gegeven om op te mogen passen, ik ben er blij mee zo. Mijn moeder zou 1 dag oppassen, en wil er misschien nu wel twee, anders zien we wel.. ik ben er nu gewoon even heel blij om!
Hahahahaha... Bij ons is het niet eens een optie. Oma 1 woont in Zeeland, maximaal ver van ons in Grunn... Opa en oma 2 (mijn kant) in Den Haag. Ik zou wel willen dat het een optie was, maar aan de andere kant... ik ben ook bang dat mijn ouders te veel zouden gaan opvoeden. En daar heb ik GEEN zin in.
@vicious: sorry maar moet er wel een beetje om lachen.... waar je al niet blij om kan zijn! mijn schoonouders zou ik ook niet willen dat zij oppassen, gaat niet gebeuren omdat schoonmoeder geestelijk niet in orde is, soort van dementie maar dan anders, zit heel moeilijk in elkaar in ieder geval. daarbij zijn mijn schoonouders beide op leeftijd en dat wil ik ze echt niet aandoen. gelukkig wil mijn moeder wel oppassen, ongeveer 2 dagen. @banen: gelukkig hier nog geen zorgen erover, alle 2 een vaste baan en tot nog toe ziet het er uit dat dat zo blijft. @ladytijger: lekker hoor een langweekend weg! ik zou ook wel willen maar helaas nog even wachten.. hier moe maar voldaan terug van mijn werk, hang nu lekker op de bank met de laptop op schoot. heeeerlijk ff ontspannen, zo maar even gaan bedenken wat we moeten gaan eten, misschien nog ff boodschapjes doen. wat gaan jullie eten?
Duster: WW, werkzoekende Muurtje: Docent, MBO BWtje :maatschappelijk werker, Tippelzone leger des heils Sassa: Eigen ondernemer Sabine: kraamverzorgster Evenstar: onderzoeker in opleiding (promovendus) Mootje: verzorgende IG (ouderen zorg) Ladytijger: verzorgende IG (ouderen zorg) Minimouse: horeca medewerkster ( voornamelijk in de bediening) Blondsteenbokje: administratief medewerkster / management assistent FutureMama81: administratief medewerkster / receptioniste Melek: tot 1-8 bankmedewerker; na 1-8 schuldhulpverlener boni001: bankmedewerker (assistent accountmanager Private Banking ) Laura28: verzorgende AG met verpleeg technische handelingen (ouderen zorg) Angelsfire: communicatieadviseur (interim) Knorretje84: Lerares groep 3, basisonderwijs
Hihi, blij zijn omdat je schoonmoeder niet wilt oppassen......heb toch ff gelachen vandaag!!! Mijn moeder heeft aangeboden 1 dag in de week te willen oppassen. We zijn hier serieus over aan het nadenken, maar ook ik ben bang dat ze teveel wil opvoeden.....Ze moet van ver komen, dus ze komt dan de avond van te voren....Dan de dag oppassen, mee-eten en 's avonds naar huis.....Weet niet of ik dat iedere week wil.....Oppassen prima, voor een keertje, maar iedere week vaste prik, ik moet er nog even goed over nadenken.... @ ego: Ben paar dagen niet online geweest.....Ben nog druk met de verhuizing, en ik voel me zo beroerd!!! Ben echt zo ontzettend moe, totaal geen eetlust, ontzettend misselijk, slaap slecht, plas me een ongeluk....oftewel ik voel me: blehhhhhhh!!! Echt niet leuk, maar komt wel goed! Bedankt nog voor alle lieve reacties op mijn goede echo van afgelopen donderdag......
@ eten: Moet er nog even niet aan denken, maar op de planning staat: eigen gemaakte pizzabodem belegd met: champignons, paprika, rauwe ham, mozzarella en parmezaanse kaas.........Klinkt heel lekker, is het ook........hopen maar dat ik vanavond een keer fatsoenlijk eet.......ben inmiddels al 2 kilo kwijt ipv aangekomen!!!
Goedemiddag! Tijdje geleden dat ik geweest ben, maar ik snap echt niet waar jullie de tijd vandaan halen zeg. Ben ook verschrikkelijk beroerd geweest de laatste weken, dus had ook echt geen puf om savonds naar de pc te gaan zitten staren. Ik zie trouwens dat ik nu maar alleen online ben. @echo's alle dames met een positieve echo, gefeliciteerd! @combinatietest, wij doen deze niet. Heb er ongeveer 2 weken over lopen wikken en wegen. Maar ja, als je het doet heb je nog geen zekerheid. En we zijn jong, gezond. Trouwens ik hoorde dat ze op de 12weken en 20weken echo ook heel veel zien, en bij de 12 weken echo kijken ze ook naar de nekplooi, dus dan kunnen ze ook aangeven als er iets niet klopt, en dan kan je alsnog besluiten om verdere onderzoeken te doen. @patat, ik las dat Melek patat op had. Ben gelijk naar de winkel gereden en heb lekker een zak gehaald. Met kaassoufles MMMMMMM. In het begin van mijn zwangerschap moest en zou ik frikandellen speciaal hebben, maar sinds kort heb ik een nieuwe tik: huzarenslaatjes. Van die in zo'n éénpersoonsbakje van johma. @buik, in het begin las ik dat veel van jullie last hadden van bandenpijn. Na nooit zwanger te zijn geweest was dit altijd een beetje onduidelijk voor mij. Ik voelde in het begin immers niks in mijn buik. Maar sinds een paar dagen heb ik ook zo'n drukkend gevoel onder mijn navel. Net een soort zeurende ongi-pijn. Maar ik moet zeggen dat mijn broeken ook onwijs strak zitten. Dinsdag eindelijk eerste echo. Hehe! Ben zo benieuwd. @werk, zijn er al veel dames die het al op het werk verteld hebben? Ik nog niet. Pas over 4 weken, dan komt mijn leidingevende terug van vakantie en ik wil het eerst tegen haar vertellen. Doe nu wijde shirts aan. @tip voor Melek, het is en blijft een superspannende tijd. Maar ook een mooie tijd. Dus probeer toch eens te genieten en je niet zoveel zorgen te maken. Je hebt al twee fantastische echo's gehad. Dus dat zit heus wel goed hoor.
@ viciousm: Zie dat je uit Didam komt, ik kom oorspronkelijk ook daar uit de regio vandaan (tolkamer).....wat een kleine wereld toch.....ben 2 jaar geleden verhuisd naar R'dam, nu net verhuisd naar barendrecht.....
Ah, oke! Ik ga in Tolkamer tweewekelijks naar een holistisch masseuse, en sinds gisteren yoga in Lobith
Kristen, je hebt gelijk! ik moet nu echt gaan genieten... Ik beloof jullie dat ik dat ga doen, maar als ik af en toe kom klagen moeten jullie het weer aangeven! heb nu buikpijn, ga effe liggen... Liefs Melek
ik heb de angelsound binnen!!!!!! Ennnnnnnnnn ik kan het hartje niet vinden ik hoor alleen mijn eigen hartslag. Heb vanaf mijn navel naar beneden toe geluisterd, maar alleen maar een 'trage' hartslag. Leuk hoor, nu maak ik mij dus weer zorgen of het hartje nog wel klopt of dat ik wel het hartje gehoord heb, maar dat ie veel te traag is (minder dan 100 slagen per minuut). Zo'n ding kan je dus ook behoorlijk onzeker maken. Meesten horen met deze termijn toch wel iets???
Nou Bientjuh vertelde me van de week dat ze wel drie kwartier heeft gezocht naar het hartje! Dus gewoon vanavond nog een keer rustig proberen? En ze zeggen vanaf 12 weken en alles wat eerder is, is mooi meegenomen! Niet teveel zorgen maken hoor!!
en je moet zoeken op het randje van je schaambeen, even daaronder zit je baarmoeder nog. heb je wel van die speciale gel of olie voor op je buik? dan geleid het geluid namelijk beter. succes met zoeken.