Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    zie je wel!! dat las ik al aan je berichie je moet heel laag zitten en idd volle blaas helpt ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Avond! hoest hier?
    Ik heb een emo dag achter de rug. Heel erg huilerig... zucht. Maar gelukkig was mijn mama er... hihi. Om mij te troosten... Is toch fijn zo'n schouder van mam's.

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ow schei uit!! zoveeeeel luchtjes...overal in het huis al joh en mijn vriend zijn deo haha doet hij nu al weken op in de auto :D!!

ach germ...maar bij nare luchtjes moet ik me ook inhouden en speelt mijn maag alweer op..en soms lukt dit dus niet :S

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    OH! Bien, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in de moeilijke tijden die gaan volgen. En ik hoop toch zeker op een wonder.

Helaas doet mijn man stug zijn deo thuis onder... nu niet meer in de badkamer... gelukkig... Maar in de hal, als ik niet in de buurt ben. hihi

Ik heb net bij de makro... 44 wonderijsjes gekocht... waren in de aanbieding... hihi. Een la van mijn diepvries licht helemaal vol... hihi. Erg he?

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    bwt hoe is het er mee?

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    warm maar nergens zin in haha en jij?
    zou wel een ijsje lusten lust ik altijd maar nu gewoon geen zin in...snap er niets van!!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Wat naar Bientje.. ik snap je gevoelens maar je man heeft gelijk, geniet van je meissie en hoe oneerlijk het ook is voor hun, het staat los van jullie gezonde kindje.. sterkte!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik heb zin in PATAT met mayo!
    Maar er is niemand om het voor me te halen.. *zucht*

oeh oeh oeh.. en een frikandel speciaaaaaal!

9. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    neee ben je alleen??

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Bwt, ik douw een ijsje door de computer naar je toe!

@ Vic, ik heb patat gehad... hihi :p met een snitsel

11. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    lekker dank je!
    gelukkig af en toe flink regen dat het afkoelt!!! poeh!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Lieverds, ik ben heel moe. Ik ga afsluiten! KUS!!!

13. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dag lieverds,

Zit weer misselijk op de bank de hele avond, maar heb toch aardig wat gewerkt. Nog niet voldoende, loop vreselijk achter op de planning, maar ja, die stamt uit het prezwangerschapstijdperk.

Muurtje, jij ook moe... pfffrt. Oh enneh... er staat een kleine typo in je banner (kocked ipv knocked). Haha als je van die eerste k een c maakt heeft het alsnog de bedoelde betekenis, alleen een beetje doorgedacht. ;)

Verder allemaal tot morreguh. Ik ga nog ff scrubs kijken en dan pitten.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

zo pfffff wat een avond!! net van de hap vandaan. Kleine meid ineens erge koorts en slijm spugen. gelukkig niks aan de hand. maar wel ff geschrokken, ze wil ook niet slapen. :( niet leuk als ze zo ziek zijn!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Ben er weer ff... hihi. Kom niet weg hier. hihi

@ Evenstar, thanks! WHAHAHA! ja, ik was er gelukkig al door iemand anders op gewezen. hihi. (schaam) Ik had er gewoon over heen gelezen. hihi
    Ik loop hier ook achter... met alles... (ZUCHT!) En ik lijk maar niet bij te komen.. hihi
    Jij succes er mee!

@ Mama, sterkte en beterschap voor je kleine meid. Vervelend joh!

16. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Woehoeee muurtje 12 weken!!!!!!!!!!! :D

Ik wens laidie, Ikke79 en Tinetje en mochten er nog anderen zijn veel succes en plezier met de echo vandaag!

Bloempjuh: ik zag dat vandaag de grote dag is. Heel veel plezier meid. Geniet ervan! Ik wil ook trouwen :( haha..

Ik moet vandaag nog werken en dan eindelijk vakantie!!!! Ben er ook echt aan toe :p

Alle anderen ook uiteraard een hele fijne dag!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Bloempje Fijne trouwdag!! Geniet ervan!! En veel plezier ;)
    Meiden met echo heel veel plezier!!

@ hier echt klote geslapen. Kleine meid steeds huilend wakker. Ze heeft bij mij in bed geslapen, maar nog steeds erg warm :(
    Heb haar net in dr eigen bedje gelegd en slaapt gewoon weer verder. Zo zielig!! Zo ziek is ze nog niet geweest.
    Nou ik ga maar ff wat doen, want tussen 8.00 & 9.30 uur komen ze me bed brengen!! Tot laterzzz

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    Muurtje gefeliciteerd met de 12 weken!!! Ik moet nu nog ineens een dagje wachten :( haha

Bloempje fijne trouwdag!

Echodames: veel plezier en succes!!

FutureMama: werkze laatste dag

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,322
    0
    0
    Hey Mama, vervelend dat Jaylinn nog zo ziek is! Beterschap. En hoe is het nu eigenlijk met je vriend en jou?

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

@Bloempje; Fijne trouwdag!

Voor de rest heb ik niet terug gelezen :) Ben 1 dagje niet geweest en het zijn meteen 19 pag :$ En bij de aug 2008 mama's ook al 15 pag. dus als ik daaraan moet beginnen ben ik de hele dag bezig, want ondertussen kletsen jullie natuurlijk gewoon lekker door ;)

X

Share This Page