bloempje, geniet ervan vandaag!!!!! muurtje, wave voor de magische 12 weken voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedereen met een echo vandaag veel plezier en succes mama, beterschap met je kleine meisje hier weinig kunnen slapen. gister met nina in bed gezeten, heb dr wel 45 min geknuffeld. de tranen rolde over mijn wangen. ben zo dankbaar. bas kwam op een gegeven moment en hield het ook niet droog. zaten we op met met zn 3e. bas en ik die nina heel stevig vast hielden, en nina die heel hard moest lachen omdat pa en ma zo gek deden
Goedemorgen dames, Hier heel erg misselijk Dames met een echo, veel plezier! moet vandaag tot 20.30 werken
Haaaiii... Melek, vervelend, maar dit is als het goed is echt het ergste (zo net voor en na 10 weken). Ik begin lichte vooruitgang te merken (niet meer de hele dag misselijk). Als het echt te erg is, dan moet je je gewoon ziekmelden hoor! Wel met vermelding van zwangerschap, dat is van belang voor de werkgever (ivm regelingen met UWV). Hier doe ik de... 11 weken WAVE voor mezelf!! En de nog grotere 12 weken WAVE voor muurtje!! Zooo. Bloempje, heeeele mooie dag, ik hoop dat het droog blijft! Hier nog precies 6 weken tot onze bruiloft, oei oei ik moet nog best veel dingen regelen... argh. Verder vanochtend wel ok, gisteravond niet geweldig, maar volgens mij kan ik het licht aan het eind van de tunnel zien. Zijn jullie al kleurenblind van mijn post?
morgen meiden! vici nou lekker dan... ga zo verder bij lezen hoor: Gisteren bij de verloskundige was alles goed. Mannetje was aan het twijfelen over de nekplooimeting. We hebben papieren meegekregen dus ik kan vandaag bellen. Moet echter wel deze week nog dus die kans is klein... maar goed gisteren ook weer een echo gehad, alles was goed en stiekem heeft ze toch de nekplooi op gemeten...0,7 mm dus perfect! mannetje was helemaal blij en gerustgesteld. ik begrijp het wel hoor. zo lief! was ook zo bezorgd om ons. bloeddruk is niet gemeten omdat ze eerst het bloed onderzoek af wilt wachten. Dat moet ik dus morgen even toen in een ander ziekenhuis dus hoop dat het goed komt. is samen genomen met het onderzoek voor de nekplooimeting dus dan komt het helemaal goed! kleintje lag dwars met een handje op het hoofdje alsof het zeggen wilde: o nee papa en mama zo schattig moest echt lachen! en een been in de lucht. konden het neusbotje al zien dus ik zei meteen, die krijgt niet mijn neus Ik heb het vermoeden wat het is maard at zegd nog niets natuurlijk. Vandaag even bellen voor de nekploii echo dan (misschien...) en de 20 weken echo want dat willen we wil heel graag. ben zo blij met ons wonder!
Iedereen met echo of VKafspraak: plezier/succes ... Ik WAVE gezellig met Evenstar mee voor alle meiden met een mijlpaal Heb een nieuwe buikfoto in mn album staan . Morgenochtendvroeg gaan we 3 weken kamperen in la douce FRance ... dus ... tot over 3 weken!
Goeiemorgen dames, hier weer een zeer misselijke ochtend!! nog net binnen kunnen houden zeg! want er moest iets anders gebeuren op de wc..haha hebben jullie dan ook dat je net ervoor ineens misselijk wordt? Ik hoop ook op die magische grens van de misselijkheid af te zijn maar ik ben er bang voor dat het niet zo zal zijn.. bloempje, FIJNE TROUWDAG!!! muurtje, 12 weken waveeeeee!!!!!!!!!!!!! Wie heeft er vandaag een echo of intake??? mama, beterschap met je kleine meisje zo sneu he als ze ziekjes zijn ... Nou hier ga ik zometeen weer afsluiten, want Sem mag vandaag op haar nieuwe school even komen snuffelen voor een uurtje! SPANNEND!!! dan ziet ze gelijk de kindjes die er vanaf September starten en wie haar juf wordt Eva slaapt nu nog wel..dus straks ff wakker maken die was zo moe die haalde het niet meer Dames fijne dag! Ik kijk nog of ik er ff achter kan maar moet nog meer dingetjes halen zoals iets voor Sem haar afscheid morgen zucht haha en vanavond werken druk druk dus!!
11 weken wave voor..... Mezelf! (en Evenstar ) Mijn buikpijn en diarree van de vakantie is nog steeds niet over. Ik heb dinsdag ontlasting naar het lab gebracht, en krijg daar volgende week pas uitslag van. Maar ondertussen wel lekker creperen van de pijn. Vanmorgen met kramp in de file, da's lekker! Gelukkig zit ik hier op m'n werk dicht bij de plee..
@BSB; Gefeliciteerd met je goede echo. Ik wist helemaal niet dat je een echo zou krijgen En 3 dagen verder
hoi Bientjuhh: wens jouw en je fam. heel veel sterkte. ik hoop zeker voor een wondertje! en brand een kaarsje in mijn gedachten. Hier: erg misselijk vannochtend bah... nergens zin in :S mama: hopelijk knapt je meisje snel op!! mootje
he dames Alle Waven voor de weken dames!! en bloempje, heel veel plezier vandaag! dit word vast een fantastische dag voor je!! verder niet veel te melden. ben heel moe.. moet nog ff aan kleden.. dus ga er weer vandoor!
thanks meiden, ben ook helemaal gerustgesteld. ook omdat mannetje dat ook is. Wel grappig, verloskunidge vroeg gisteren nog hoe wij dat gingen regelen met herkennen. dus ik zei al dat we aan het denken waren aan een ring om mijn vinger of erkenen en alles erom heen. toen moest ze wel lachen toen ik zei dat ik dat aan mannetje over laat