jeej goed nieuws!!! hier ook goed nieuws de voorlopige prijs is 450 voor hun bed valt me heel erg mee!! ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden!! we zijn nu nog steeds aan het uittekenen...en hij wordt leuker en leuker wil iemand hem al zien??
zo kan ik ze straks echt letterlijk en figuurlijk de boom in sturen haha !! Als jullie nog leuke ideetjes of voorbeelden hebben altijd welkom!!
Goed nieuws mama! En wat een gaaf stapelbed bwtje! Daar komen die jongens van ons dan maar bekaaid vanaf met een 'gewoon' stapelbed Erg mooi!
Bwtje: een schommel aanhangen aan de zijkant? rode appels intekenen? een boomhut idee in de boom zeg maar? (ben aan het doiordraaien hahaha)
@Mama; Goed nieuws! Mijn kleine man gaat aan z'n middagdutje beginnen en..................... mama duikt lekker ook haar bed in. Tot vanavond!
ja maar alles is welkom haha ja op deze zag je ze niet maar op een andere schets staan idd weer appeltjes en blaadjes erin verwerkt zitten. een schommel ja ik dacht zelf ergens een touw maar toen zei mijn vriend gelijk uhhh ze moeten er ook nog in slapen geen speelplaats zijn hahaha dus ik ging ook al te ver LOL!! en hij is nu de boomhut bovenop nog aan het maken..dus ik moet nog afwachten op het resultaat maar wilde dit idd wel verder uitwerken naar een meer boomhut idee. Als het allemaal maar gaat passen haha!!! thanx voor het meedenken!! en idd wij hebben ook bij gewone stapelbedden gekeken.. Maar die zijn vaak saai en ook al prijzig..dus dacht ik laat ik eens iemand gaan zoeken die wat leuks kan maken!!
duster: slaap lekker! o heb ineens een ander idee! onder het bed een soort bedstee maken waar ze in kunnen spelen, dus dat dat de boomhut is en dan in de bladeren slapen! maar dan heb je maar een bed...uhm
haha het idee van in de bladeren slapen vind ik wel leuk...maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld hahaha hoe krijg ik daar een bedstee? lol!
het bruine gedeelte van de stam van de boom maak je dicht met een soort van deurtjes zodat ze daar kunnen spelen. dan maak je een stapelbed daarop zeg maar rom ringt met die bladeren. slapen in de bladeren, spelen in de boomhut.
bedstee vind ik ook altijd helemaal geweldig!! maar nu is eva haar bed los en is de optie dus nog dat ze uit elkaar kunnen mocht het echt moeten en mochten we een jongetje krijgen dan is het vrij neutraal en zou hij er ook in willen jhaha en nu is er nog speelruimte onder of eventueel bureau je kan nog wat kanten op! heb al helemaal zin om het passend in te richten hehe
Hoi! Manlief heeft een bedstee gebouwd samen met oom boven de trap op zolder... Super gaaf... foto volgt... Oei telfoon...ben zo terug!