@ Mama oeh! Echo... spannend! Dat wordt een mooie! Fijn om te horen mama! Ik hoop dat jullie weer goed tot elkaar komen en als een heerlijk gezin uit mogen groeien. En dat hij snel een baan heeft. Zou wel prettig zijn... @ Angelfire... loopt jouw banner 1 dag achter? Of loopt die van mij 1 dag voor? Ik ben de weg kwijt! ARg... Ik dacht dat wij op donderdag de nieuwe week begonnen of was dat nou de vrijdag? Ik weet t gewoon niet meer.... Echt erg... hihi @ Bsb: je zit vandaag al vol goede tips. hihi. Zal ik doen. Ik ga gelijk ff een boterhammetje maken voor mij en mijn kiezeltje... @ Hoe zal het met Knorretje en haar schilderwerk en verhuizing zijn?
12 weken wave voor Angelsfire YIPPIEEEE!!! hier ook slecht geslapen had lichte krampjes! Hebben jullie dit ook soms? net als je ongesteld moet worden?? vandaag ben ik niet zo misselijk als gisteren maar ben wel heel erg moe
Melek, ik voel me eigenlijk wel goed.... Ben er verbaasd over... Hoop dat je misselijkheid weg blijft!
het is niet zooo erg als ongesteldheidskrampjes maar wel hele lichte steekjes... Kan het ook niet goed plaatsen Vooral als ik op de wc zit, kan het mischien aan mijn darmen liggen?
Melek, die krampjes zal je de hele zwangerschap door houden. En soms wat erger en soms helemaal niet. Maar dat komt omdat het kindje in jou een ballonnetje op aan het blazen is (daar waar hij/zij in zit) En door dat ballonnetje worden jou darmen... en wat al nog meer aan de kant geschoven. En ja dat voel je. Sommige mensen wat meer dan anderen. Ik heb bv de laatste dagen als ik buk of op mijn hurken zit kramp in mijn onderbuik als ik opsta. En dat kan verschrikkelijk pijnlijk zijn. Maar het hoort er ook bij. Dus heel veel sterkte er mee!
melke: geen zorgen kunnen inderdaad je darmen zijn. ik heb er twee weken echt last van gehad. dus reken maar uit. Muurtje: nou niet helemaal hoor want heb zelf nog niets gegeten. ga ik nu meteen even doen.
@ Bsb; je was toch niet bij de hand? Serieus. Ik vond het echt slim van je om aan die uitdroging te denken. Sommige mensen denken daar niet meer aan als er iets met hun kleintje of partner aan de hand is, als ze ziek zijn. Dus ik vond het echt slim. Whahaha! Ik had ook nog geen eten voor mijzelf gemaakt.. heb ik gelijk ff gedaan. hihi. Zit nu te ontbijten gezellig met jullie. hihi
Jaaaaa muurtje gisteren met opstaan was het ook erg bij mij.... Ik heb dat heel erg als ik moet niezen Vroeg het laatst aan mijn VK over het niezen maar zei dus dat het geen kwaad kan Gelukkig maar! Je maakt je gewoon zorgen, heb 3 dagen geleden mijn echo gehad maar ik twijfel weer! Blondsteenbokje, 2 weken??? zoooo dat is best lang! Hoop dat het niet zo lang bij mij aanhoudt! ***Ander onderwerp*** Ga jullie nog iets leuks doen in het weekend??
@ Melek... 2 weken?!? Whahaha... Eh.. hele zwangerschap zul je bedoelen... met stukjes pauze van de steken en krampen... Lieverd, probeer je wat minder zorgen te maken en leuke dingen te doen... Is zo zonde van de energie. En zo lukt het je ook niet om echt vol op te genieten van de zwangerschap. Ga er van uit dat je met al die kwaaltjes van jou en met die schitterende echo van jou... waar zelfs je beep naar je ZWAAIDE! (ikke jaloers... hihi) Dat die jou echt niet in de steek gaat laten. Hij/zij was nu al aandacht van jou aan het zoeken. hihi Het komt echt goed. Meid!
@ Wat ga jij doen? @ Ik hoop dat ik mij lekker voel en weer eens iets in het huis zou willen gaan doen. Ik heb een lijst van hier tot en met Tokio... En tja, ook nog klusjes die al bijna 3 jaar op de lijst staan om te gebeuren in huis... We wonen er nu bijna 3 jaar... En ik heb tegen man gezegd. Klusjes af voor dat de baby er is. En hij zei: ok. Dus... Ik zou graag aan de klus willen gaan. hihi
muurtje: oke dan is het goed. en nee ik heb hier nog steeds nietsa op...moest nog allemaal kleine dingen doen je kent het wel... nu eerst een liga!
Muurtje bedankt meid! jaaa was zooo mooi om te zien Moet weer huilen! Het is zoo een mooi moment en wil graag genieten maar die stomme twijfels van mij Maar ik ga mijn best doen liefje! Ik droom ook vaak over mijn baby, ik heb nu al twee keer gezien dat het een jongetje is
ben het met muurtje eens: melek geniet meis! ik heb al slechte darmen en heb er nu 2 weekjes last van gehad. nus is het over en als ik dan woensdag ons wondertje heerlijk rustig zie liggen denk ik ach...
melke: o wat leuk een jongen! ik heb ook een vermoeden te weten wat het is. zeg het alleen nog nietw ant ik heb een andere topic ook nog niets gezegd dus ja...
ik heb gisteren schoongemaakt, en begon te stressen of ik alles af kreeg! Mijn zusje komt logeren bij mij vandaar dat ik alles schoon wilde hebben Morgen met zusje naar amsterdam, ga effe kijken naar positiekleding! en zondag gaan wij weer naar mijn ouders Muurtje moet ook veel doen in huis maar ik laat het nog liggen tot september want dan ga ik beginne met de babykamer en moet de mijne dus ook alles doen en afmaken tot feb 2010
Ik had vorige keer gedroomd dat het een meisje was en de nacht daarna droomde mijn man hetzelfde (zonder het van mij te weten) Bij de 20weken echo zeiden ze; Dat is duidelijk, hij heeft iets tussen zijn benen. Wij konden het echt niet geloven, wisten zeker dat we een meid zouden krijgen Ben nu bezig aan 'n lijstje met namen. Pfffffffffffffffff...........
Hemeltje lief... ik weet echt niet meer wat ik moet denken, van wat het wordt... Ik ben gister trouwens met een vriendin de stad in geweest... En toen liep ik over een zebrapad heen en toen lag daar een hema plasticzakje met iets oranje achtigs er in... Ik dacht. Zwenbandjes. Maar omdat ik het zonde zou vinden dat het misschien kapot gereden zou worden heb ik het opgeraapt. bleek het een knal oranje babay truitje te zijn met een olifantje er op. En ik ben dol op olifantjes... En ik wil best wel een meisje.... hihi. maar als ik iets wil krijg ik meestal het tegenover gestelde... hihi. Maar ik dus om mij heen kijken... iemand met kinderwagen? Kind? Nee, niemand. Terug naar de hema brengen? Tegen de lantarenpaal zetten... maar ja dan neemt iemand anders het mee. En gelukkig was het helemaal niet duur dat truitje... de bon zat er nog bij... En uiteindelijk heb ik besloten om het mee naar huis te nemen. Misshien krijg ik een meisje en anders die vriendin waar ik gister mee weg was... Zij is ook zwanger... Dan krijgt zij het truitje... Maf he? is het te begrijpen mijn verhaal?
Dames, ik ga voor nu af sluiten. Ik ben gesloopt... Mmmm niet zo'n dag als gister... jammer. hihi. Ik ga even tukkie doen. Later! heb zo slecht geslapen gister.... En dan iets in het huishouden doen. (hopelijk)