Ik ben op m'n knieen gegaan whahahaha.. Please feed me!! Alsjeblieft, patat met frikandellen!!! Hij moest HEEL hard lachen.. en nam me mee naar de cafetaria.. It works!!
@ Vic! Wahahaha! ik geloof dat dat m vanaaf ook wordt. hihi... @ ik moet zo naar de kapper... lekker... ben al eh... 10 weken niet geweest... en dat is erg lang voor mijn doen. minimaal nog 1 keer zou ik moeten zijn geweest. Met mn korte haar. hihi... Maar het lijkt niet zo heel lang te zijn... En ik zit toch thuis met vakantie dus ik heb geen zin om iets in mijn haar te doen...
Oei... frituur zit dicht bij de kapper in de buurt.... Mmmm geeft mogelijkheden... Alhoewel... ik heb net mijn brood achter mijn kiezen en ik zit propje vol.... Moet er eigenlijk nu niet aan denken. Maar ik ben blij te horen dat meer meiden heel erg naar vette hap verlangen.. hihi
Nou, deze avatar had ik al eerder gehad.... maar de dagen bleek hij niet op te tellen. Dus nu hoop ik dat hij wel telt... En zow niet dan komt die andere weer terug. Ik heb er maar 3... deze, die met Garfield en Odie die gekke bekken trekken en die in groentinten mijn nickname. Dus... zoveel zijn het er niet. hihi. angel verwisseld vaker van banner... hihi
Oh! Maar ik bedenk mij net dat ik ook wel redelijk al gewisseld ben van banner...hihi. Was ik vergeten... hihi. Tja, de smoes die ik de laatste tijd goed nuttig... ZWANGER.... hihi OH! heb ik trouwens oh ,ja... heb ik wel verteld... Dat ik te horen kreeg of ik zeker wist dat er geen 2ling in zat.... GRRRR!!!
Ik heb m'n raketjes gehaald Kan er helaas nog niet aan beginnen, want wij moeten zo warm eten en anders eet ik weer bijna niks
OK, wie eet er vanavond patat! Lijstje... hihi Blondsteenbokje en haar blondeaddonis-bok Muurtje en MachoManne-Muur...
nee zien ze dat niet hihi Bart was dus ook echt bang omdat ze nu al zo druk in de buik waren later ook ADHD konden krijgen haha ik moest zo lachen toen hij aan de VK vroeg als ze nu zo druk zijn zijn ze dit later dan ook?
nou deze was dus met de echo van de week ook zo druk een het bewegen dat het opmeten haast niet lukte. Draaide iedere keer om hahaha.... ik hou mijn hart vast. Mijn oudste is een schatje maar 1 met ADHD is echt genoeg!
@ Angel, geweldig plaatje! hihi!!! En idd 1 met ADHD is genoeg... Ik moet ook eerlijk toegeven als ik mijn klas met 25 ADHD-ers naar huis mocht sturen... ik ook echt helemaal gesloopt was. Maar allemaal stuk voor stuk schatjes... maar zoooo druk. hihi IEIEIEIEIEKKKKKSSSS!!! Komt een hele natte kat langs mijn blote benen lopen! Wha.... koud!
Hier ook patat, zou zoo net gaan halen maar mocht niet van collega's omdat ik al had gegeten deze week! maar ik ga thuis echt wel eten!
OK, wie eet er vanavond patat! Het VETTE-Lijstje... hihi Blondsteenbokje en haar blondeaddonis-bok Muurtje en MachoManne-Muur... -> met frikandel en hamkaassouffleee BWTje en Blije Warme Tafelgenoot man-tje -> met Loempia Melek en Melek-lover-meneer!