Hallo meiden! zag wat leuke foto's voorbij komen en een mooie echo! hopelijk ziet die van mij er ook zo uit komende maandag. over positiebroeken: bij de prenatal van mamalicious, zitten heerlijk en hebbe het elastiek om te stellen, op de heup in plaats van op de buik, echt super. ik vind dat het lekkerste zitten en 39 euro voor een spijkerbroek vind ik nogal meevallen, zeker als je bedenkt hoe lang je het moet dragen! @eten: eigenlijk staat er broccoli met gebakken aardappeltjes en een schnitzel op het menu, krijg wel trek in ander eten als ik het zo zie! misschien toch maar ff langs de snackbar of de Mac. daar heb ik dan wel weer zin in! dan morgen maar de broccoli. @kapper: wel foto zien hoor hoe het geworden is! @bloempje: hopelijk heeft ze een fijne dag gehad en kunnen genieten. verder hier geen bijzonderheden, nog steeds moe en dat zal nog wel ff zo blijven. de douche was trouwens erg lekker gisteravond!
hee grappig !! ja dit was dus een week overtijd ofzo..toen we terug waren van centerparcs maar gelijk een test gehaald hihi
Stampot andijvie met heeeeeeeeel veel andijvie, kaas, spekjes en een rundersausijsje voor vanavond, heerlijk!!
Ik eet zo slecht :x, warm eten krijg ik echt niet naar binnen..... Wel friet en/of pizza, maar daar wil ik niet aan toegeven
soms moet je er aan toegeven en als vanavond toch iedereen eraan gelooft!! Ik heb het ook hoor meis ik begin heel braaf en na een paar happen kan ik niet meer
Morgen gaan mijn man en ik uiteten en daarna naar de bios. Het is de eerste keer dat we iets met zijn 2tjes gaan doen sinds Matthijs geboren is Maar tegen het eten zie ik best wel op. Gelukkig serveren ze er meestal frites bij
@duster: leuk hoor, lekker samen weg, welke film gaat het worden? ik heb ook wel zin om uit eten te gaan, misschien zondag wel. voor vanavond denk ik toch dat het de mac gaat worden. heb niet zo'n zin om te koken en manlief brouwt er niks van in de keuken! hahahaha ik ga trouwens nu even de vaatwasser uitruimen, had nog geen zin om het eerder te doen. tot straks maar weer! doei doei
Ik ga om die reden ook nog niet luxe uiteten ofzo...straks wel als ik niet meer misselijk ben gelijk inhalen
@Laura; Bah, de vaatwasser leegruimen. Je herinnert mij er aan dat ik dat ook nog moet doen. Wij hebben vanmiddag al warm gegeten (nou ja, 'n paar hapjes dan) We moeten nog even kijken welke films er draaien
Meiden die de Angelsound gebruiken. Gebruiken jullie deze met de gel? Ik heb gehoord dat het ook met massageolie kan?
Ik heb geen angelsound... zou het niet weten... Leuk die andere kleurtjes. Vrolijkt de boel wat op. hihi
Als je het niet erg vind.. ga ik nog ff geen foto van mijn haar hier op zetten. Twijfel nl nog of ik er blij mee ben... het is kort en het heeft een chocolade kleur... zo hete het kleurtje.. hihi.
Ik breek even in. Kom net uit mijn werk. Ben kapot. De jongens hebben net pasta gegeten en spelen nu nog even voordat ze weer naar bed gaan.Ik kan zo de rommel weer opruimen want ze ku nnen verschrikkelijk knoeien. Heb nog geen tijd om bij te lezen. Zijn er nog meer mensen die soms z'n last hebben van hun banden? Had ik vorige keer niet
ik las iets over de combinatietest. Wij laten het niet doen. Als er uit zou komen dat het kleintje het syndroom van down zou hebben dan laten we het niet weghalen. Met de 20 weken echo zien we wel of het er goed uit ziet
HE! JO!! KNUFFEL!!! Geef de jongens een kus!!! En je man ook... hihi! En ja, ik heb er ook last van... Niet, leuk! En lekker zo ff plat. Is manlief thuis? Dan laat je hem ff het huis bestieren... hihi