Slaap lekker dames, Morgen vroeg naar Amsterdam en op zoek gaan naar positiekleding hoop dat ik een leuke broek kan vinden.... KNUF
Goedemorgen Vandaag 10 weken!! Yeahhhhhhhh @ hier echt klote geslapen, en heb nog steeds hoopfdpijn, voel me ook beroerd blehh!! Kleine neid ligt nog te slapen in me bed. Gelukkig heeft zij wel wat beter geslapen. Fijne zaterdag allemaal!!
Vanochtend gaat al beter, geen koorts, 37.7. Gelukkig en is ook stuk vrolijker!! Is nog wel verkouden, maar ondertussen erg vrolijk en ontzettend lief !
sorry maar eerlijk gezegd vind ik het een domme pendel er staat gewoon helemaal NIETS? enige dat er staat is een jongetje nou dat is 50/50 en voor de rest staat er wel niet..ja dat kan ik ook niets van aantrekken gaat gewoon goed meid!! Anders laat je iemand anders eens een pendel doen en vergelijken..maar hier heb je niets aan
10 weken wave voor MAMA!! Fijn dat je meisje weer wat beter is!! Hier gister dus ook friet gegeten paar stukjes en een halve loempia die was niet zo deze keer balen.. En daarna in bad gegaan en naar bed hihi ff mijn rug rust geven en voel nu duidelijk verschil gelukkig! Hopelijk gaat het weer weg! Sassa succes bij je echo maandag ik mag dinsdag het is bijna zover voor ons!!! !! Hier zometeen naar de markt toe lekker ontbijtje bij de turk altijd lekker En verder de usual stuff.. Ik denk dat we niet naar de verjaardag gaan vandaag morgen ook al 1 en ik moet vanaaf weer werken dus ff relax! Dames fijne dag! En tot klets weer
Goedemorgen allemaal. Wilde iedereen een fijne dag wensen vandaag. Ik ga lekker shoppen vanmiddag Tot later!!
Veel mensen die pendelen kunnen niet pendelen, ze hebben inderdaad een score van 50% en vinden dit goed. Pendelen is eigenlijk je gidsen vragen om antwoorden en dit mag je niet misbruiken. Ga maar eens naar de gemiddelde parabeurs,moet je zien hoeveel charlatans daar zitten, zeker de helft. De pendel is ook geen toekomstvoorspeller en zal daarom gewoon geen antwoord kunnen geven, maar de vraag kan ook fout gesteld zijn,die moet duidelijk en helder zijn.
Goeiemorgen meiden! BWtje, je ziet wel verschil ja! Tonka, je hebt helemaal gelijk met je verhaal, helder uitgelegd ook! Hier een beetje een rot nacht, veel wakker geweest. Nu honger dus ga ff een broodje smeren!
hey hey. lijkt wel of iedereen gister aan de patat was! ik heb de pizza trek kunnen weerstaan. gewoon bloemkool gegeten! haha mama: de 10 weken wave voor je!! joppe hier nog steeds ziek: 3 dagen koorts naja niet de hele dag door, gister ochtend alleen verhoging. drinkt wel eet kleine beetjes. en een rare rode achtige wijn vlek achter op zijn tong.. met witte beslag op zijn tong. hij reutelt wat maar is niet verkouden. heeft iemand idee wat het zou kunnen zijn? nadeel is wel dat je veel zorgen maakt als kindje eenmaal wat heeft. ik wil ook niet steeds bij een dokter langs. en het lijkt altijd wel in het weekend te zijn :S pfff je kan niet eens meer boodschappen doen. verder gaat het hier wel goed, vandaag gaat het beter! niet echt vershrikkelijk misselijk. op de achtergrond zeg maar. ik ga zo ff bij hem kijken. gr. mootje
bwtje wat een mooie buik!!!! sassa, wat goed dat je dat zelf zo aan kan geven en het dan ook lukt! mama, gefeliciteerd met je 10 weken!!! ik ben vandaag ook 10 weken nog maar 2 te gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan slecht geslapen. kindjes zijn veel op geweest. dus lekker gebroken
hoi hoi bientjuhh voor jouw ook de 10 weken waveeeeee blijft dat nou door gaan tot 42 weken al die wavejes??? haha mootje
Wel leuk toch al die waves?? Hahah Ik heb ff afleiding nodig, dus ben vandaag ff naar fam. in friesland. Ff wat anders aan me hoofd!! Dus ben er vanaaf weer!! Knufff
Zo wij zijn redelijk droog terug gekomen van de markt haha was toch wel ff een flinke bui!! Ontbijt bij de turk was een paar hapjes mijn ogen zijn nog steeds groter dan mijn maag haha! vanavond lekker een tilapiaatje eten met overgebleven frietjes haha en wat boontjes erbij! Jullie nu ook wat gezonder?? Bientjuh voor jou ook nog een 10 weken wave (vond het ook wel grappig die wave moet zeggen dat dat bij de vorige club niet zo was..wel bij de 12 weken grens zo en de 20 en vanaf 37 als je mag bevallen...) Hier gaan we maar weer eens aan wat dozen inpakken beginnen want ja we moeten toch door gaan hiermee straks is het echt zo ver! Dank je voor de complimentjes nog dames was benieuwd of er verschil te zien was..want zelf zie je dit niet zo snel!!