ik moet zeggen... Ik heb afgelopen woensdag echt zooooo'n dipdag gehad. Ik was het helemaal zat. Ik voelde mij sinds ik zwanger ben zooooo beroerd. Steeds maar misselijk en zo verschrikkelijk moe dat het huishouden nu helemaal achter loopt... En ik mij daar weer schuldig over voelen enzow...hihi. Dus om mijn verhaal nog langer te maken... Ik heb tegen mijn moeder aan zitten snotteren... Dat het eigenlijk helemaal niet leuk is om zwanger te zijn... Praktisch iedereen houd je een roze wolk en bril voor... MAar dat is gelogen!! Dattum... zo ging mijn beklacht en met lange snikken en uithalen... En promt de volgende dag voelde ik mij eigenlijk wel ok... en de dag daarna weer compleet bagger en tja, vandaag ondanks vermoeidheid eigenlijk best wel goed... Dus ik zie vooruitgang... En ook in de groei van mijn buik... kijk maar eens in mijn album...
1 juli hebben we de sleutel gekregen....Daarna zijn mijn ouders 3 weekenden op rij geweest.....Zonder hun hadden we het echt niet gered.....Die hebben als bezetene plafonds staan witten, muren staan verven, alles helemaal schoongemaakt....Helemaal super! We hebben samen met een vriend en vriendin overhuisd, dat was echt zwaar......Ben zo snel moe, plus kan echt niet meer zwaar tillen....Maar alles is over en ingericht. De nieuwe meubels zouden eigenlijk pas half augustus komen, maar die hebben we inmiddels ook al, dus dat is echt relaxed......12 augustus moeten we de sleutel van het oude huis inleveren, maar die is al compleet leeg........We wonen nu dus ook al echt in Barendrecht....Echt super.....Die 2 slaapkamers komen wel, tijd genoeg....Ben gewoon blij dat beneden alles af is en de badkamer en keuken helemaal goed zijn.......
hoi hoi knorretje haha: zit al de hele dag binnen met ziek kindje heb het wel gehad.. dus ik ben er wel. morgen nog steeds koorts ga ik HAP bellen. bientjuh: nou dat is ook wat.... je gaat nu zelf opknappend heen??? dat is ook balen. ik heb wel vaker gehoord dat iemand zijn babytje heel vroeg voelde... volgens mij de vorige zwangerschaps rond 16 weken. was wel heel bijzonder soort van belletjes in je onderbuik gek gevoel. mootje
hallo meiden, wat een leuke dingen hebben jullie gedaan! hier niet al te veel, beetje bank gehangen, geslapen en de honden uitgelaten. voel me nu eigenlijk niet tof, ben erg duizelig en heb een te lage bloeddruk, wat kan ik hiermee doen? is nu 100/50, is voor mijn doen sowieso laag, normaal rond de 120/60. moet ik de VK bellen of de HAP?
Nou, ik herken het wel hoor........Zeker zoals ik mij de afgelopen week voelde........Had het ook helemaal gehad....... Maar zodra je dan idd een betere dag hebt, dan gaat het ook allemaal wat beter.....Vind het alleen zo irritant dat ik zo moe ben, van het kleinste ding wat je doet wordt je al moe......En die misselijkheid, blehhhhh.....plus het feit dat ik echt 's nachts mijn bed uit moet om te plassen, ben dat plassen zo beu!!!
Laura, extra ijzer tot je nemen. Dit zit in stroop (je weet wel... appelstroop) Kan je op crackertjes of je boterham eten... en in groene groentes zitten ook extra ijzer. Maar je zou ha of vk kunnen vragen of je ijzertabletten mag slikken.. dat weet ik nl niet. Maar ik heb er in ieder geval ook last van. Erg lastig..
tja toevallig vanmorgen bouillon gehad, gebruik ik eigenlijk nooit. ja zal wel ff kijken. dank je voor de tips.
OH!!! Dat ken ik! DAt plassen! Ik weet echt niet meer hoevaak ik vannacht uit bed ben gekomen... Maar hemeltje lief... echt vaak! Ik ga vanaaf turven.. Eens kijken welke dag ik het meest ga gaan. Dan maar een spel element inbouwen... hihi en idd. Na een boterhammetje achterover werken wil ik eigenlijk gelijk weer slapen... hihi Ken het zooo goed. Trouwens zin om eens met Chicken en mij uit eten te gaan? via pb regelen?
Hoe weet jij wat je bloeddruk is, kan jij dat thuis meten??? Wacht, jij werkt in een ziekenhuis toch??? (sorry, heb zo'n geheugenverlies).....maakt ook niet uit hoe je het weet, maar 100/50 is wel wat aan de lage kant.....Idd, drop eten, sterke bouillon, veel rusten........En als je het niet vertrouwd toch even vk bellen morgen....... Duizelig kan zowieso tijdens je zwangerschap, heb ik ook last van....Teken van je lichaam dat je rustig aan moet doen, maar met een lagere bloeddruk is het normaal dat je duizelig bent.... Hopelijk voel je je snel beter!
@ Laura, kijkuit met drop. Daar moet je niet teveel van eten... Dan kan de boel de andere kant op schieten... en dat wil je helemaal niet... Wacht ff ik ga ff in boekie kijken of die advies heeft...
@ Laura, in boekie staat alleen dat een lage bloeddruk niet gevaarlijk is voor moeder en kind. Alleen langzaam opstaan...is hier het advies... heb je ook geen reet aan. hihi
We waren aan het wachten tot jij een beetje gesetteld zou zijn in je nieuwe huisje en dan aan jou vragen om te kijken welke dagen jij tijd en zin zou hebben... Ik kan behalve de dinsdag en donderdag elke avond wel...
heb zelf een bloeddrukmeter, vandaar. werk in een bejaardenhuis. als het morgen nog zo is dan zal ik even de vk bellen.
Ik kan in principe iedere avond....zeker nu ik nog vakantie heb.....Moet 24-8 weer werken. Ga dan fulltime werken, zie er best tegenop......ook wel weer leuk, en ja, in januari toch weer wat zw.verlof.....dus uhhhhhh......komt helemaal goed!!! Doe maar een voorstel.......qua datum, ik vind het allemaal goed.....En ideeen restaurants: Dippers&Fondue, Lulu, Brasil Brasil (achter hotel new york)
Handig, dat je je eigen bloeddruk kan meten.....Bejaardentehuis, ik wist het (sorry!!)..... Gewoon bellen voor de zekerheid, dat kan nooit kwaad! Succes ermee, hopelijk voel je je snel wat beter!
@ Laura, sterkte! En ik hoop dat het snel over is! @ Ik ga ff de verzoeken op de site verwerken.. ik loop iets achter...