Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heb even snel bijgelezen en zag de vraag van Knorretje.

Je betaald per uur, en hier staan geloof ik 8 uren per dag voor dat je opvang afneemt, tenzij halve dagen (maar daar heb ik geen ervaring mee).
    Als je je kind thuis houdt ivm je werk betaal je wel omdat dat plekje voor jou kind is gereserveert elke week. Beetje krom maar zo werkt het...

Als ik jou was zou ik dan voor gastouder gaan, die zijn veel flexibeler dan kinderopvang.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx voor het antwoord.....

Gastouderbureau is dan idd een betere optie voor mij. Ik heb tenslotte 12 weken per jaar vrij + nog een aantal extra vrije dagen....Ik vind het echt zonde van mijn geld om dan wel te betalen maar mijn kind thuis te hebben........

Bij een gastouder betaal je echt per uur/dag.....Is je kind niet bij de gastouder, dan krijgt deze ook geen geld....Dit spreek je van te voren af, en dan weet de gastouder ook dat je je kind op bepaalde dagen/tijden thuis houdt.........

Heb info aangevraagd, ben benieuwd....

Maar thnx voor het antwoord!

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Welterusten allemaal......

Productieve avond gehad, veel info gelezen, aangevraagd en dingen geregeld......

Slaap lekker!!!

4. minimouse

minimouse Niet meer actief

zo goeie morgen dames! haha kom ik ook weer eens langs.. nu maar gauw op bed.. ben erg moe! tot morgen

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen!
    Hebben jullie lekker geslapen? Hope so!
    Hier eindelijk een beetje weer door kunnen slapen. Ben maar 1 keer naar het toilet gegaan vannacht... hihi.
    Als jullie denken... die Muur houdt niet van uitslapen... Denken jullie fout... Ik was echt mijn best aan het doen... Maar ene Rutger... stond al om 7 uur sochtends onder ons raam te bellen over hoe stom hij was geweest om de lampen van zijn auto aan te laten... En dat hij nu dus niet weg kon. JOH!?! Echt?!?
    Toen heb ik net alsof liggen kreunen en is hij in de auto gaan zitten.. hihi. Manlief kwam geschokt van het toilet af.. Wat was jij aan het doen?!? zonder mij?!? Hihi.. Nou, eh... man de auto in aan het jagen... Maar helaas het was voor korte duur... De Rutger persoon had het blijkbaar erg warm in zijn auto... want dat vertelde hij aan de volgende persoon die hij aan de telefoon had... ARG! Ga weg... Nou en dus, daarom kon ik niet meer slapen.
    Hier een schoonmaak dag voor de boeg. Hopelijk gaan andere mensen leukere dingen doen? Het weer ziet er heel veel belovend uit. Het zonnetje schijnt hier heel heftig en het eerste wasje van vandaag is zijn best aan het doen...
    Hier ga ik ff de deuren tegen elkaar open zetten en heerlijk in de tuin bivakeren in de schaduw, met mijn ontbijtje.
    Prettige dag allemaal!
    Dikke knuffel Muur!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi!

Ik heb mij net helemaal wezenloos lopen zoeken naar de baby sites die hier neer waren gezet... En dus besloten... Hopelijk zijn Bloempje en Minimouse het daar mee eens... om de link op de site van ons erbij te zetten... Maar dames... geef ze dan svp ff door... Want ik kan ze dus niet meer vinden.. Waarschijnlijk te kippig... hihi

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen,

wij maken ook gebruik van gastouderopvang, aan huis. ideaal!! het is dan toevallig ook mijn zusje. zij komt als ik ga. kindjes kunnen in hun eigen bed slapen. zij brengt ze naar school. alles draait thuis gewoon door. kindjes kunnen gewoon bij vriendjes spelen ipv de hele dag bij de opvang zitten. ik vind het heerlijk.

dit is pas mijn eerste jaar. dus weet niet wat de belasting doet. ik krijg nu net zoveel als dat ik moet betalen. dus ik ben wel benieuwd wat dat zal zijn.

voel mij iets beter, al zit alles nog potdicht.
    gister naar t hartje geluisterd en hij klonk zo hard! ik schrok ervan! hahahaha leek wel of ie net onder mijn buikvet zat zo hard hoorbaar hahahhaahha.

vandaag is mijn zusje jarig, dus denk ik de hele dag afwezig. kindjes hebben nog niet in de gaten dat ze mogen uitslapen.., zucht... zou het wel fijn vinden als ze iets later wakker zouden worden..

ik mag woensdag naar de gyn!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ We hebben nog een nieuwe FEB mama erbij!
    Tamara1109. Ze staat al op de site erbij.

ps. links... van de babysites! Geef ze door! geef ze door!

@ bientje! Gefeliciteerd met je zus!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #7809 1Dondersteen, 26 jul 2009
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
    Agenda voor morgen!

Spannend... allemaal echo's!
    Succes dames! Geniet er van!

27 juli
    1e echo
    Laura28 + wendy06 + Angelea + Sassa25

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier wel lekker geslapen, kleine meid heeft, gelukkig ook weer doorgeslapen en in dr eigen bedje! Ze werd om 7 uur wakker. En half 9 nog uurtje met mij op de bank gelegen. Lekker lui dus Hahaha! Kleine meid heeft ook geen koorts meer, is alleen nog verkouden en erg schoor. Ze klinkt heel zielig. Maar wel heel erg vrolijk en lekker aan het spelen.
    Straks ff naar winkelcentrum, ff lekker naar buiten.

Meiden met echo morgen, heel veel plezier!!

Verder wens ik iedereen een hele fijne zondag!!

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen,
    @muur: Heb heerlijk geslapen hoor en nog uitgeslapen ook:-D geen Rutger die mijn ochtend kwam verstoren:p (en heb nog wel een neef die Rutger heet, was hij het niet haha)...

Moet dinsdag weer voor een echo en vind het toch wel heel erg spannend hoor... als ik die bevestiging heb dat het goed zit dan kan ik echt 100% gaan genieten... doe ik nu ook wel hoor, zeker, maar moet toch nog ff 1 bevestiging hebben... hmzz...

De link naar mijn baby-site is trouwens: -=] babydurwael.babysite.nl [=- als je die tenminste bedoeld!

Ik heb eigelijk wel zin om naar het strand te gaan, maar denk dat manlief liever hier in de buurt aan de lek wil liggen ofzo, anders moet ie weer zo'n eind rijden haha... ik hou niet van auto rijden:S nog meer dames last van trouwens of ben ik de enige? Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar durf niet meer... echt irritant... en iedereen gaat dan vragen: ga je het nu niet oppakken nu je een kleintje krijgt? jah en? kan toch ook gewoon met openbaar vervoer? Weet het allemaal niet zo goed wat ik moet doen... heb gewoon rij-angst en weet niet of ik er ooit vanaf kom... zucht...:S

Nou, fijne dag allemaal!

Liefs, mammamia

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    @knorretje ik heb dat hier ook met eten, snel vol paar happen en dan geen zin meer..
    daardoor en het overgeven al wat kilo's kwijt..kan daardoor dus broeken nu nog goed
    aan zal straks wel anders worden :p

@ Bientjuh voel jij je alweer wat beter meid? wat een ziekenboeg bij jullie he? :S

ow ja @ muurtje ik heb nog een verzoekje hihi
    laatst 2 buikfoto's op het forum gezet kunnen die er ook bij op de site?
    Ik had gisteravond ook echt een mega bol buikje zo raar
    en overdag is dit weer minder..vriend en andere plagen me hier ook
    met het kunnen er twee zijn...Nou ja dinsdag weten we het
    zeker!!

@Moon ik vind dat we sowieso teveel betalen voor PSZ
    Volgens mij voor Sem bijna 60 euro omdat we 2 ochtenden hadden
    en dit is niet standaard maja madam sliep toen ook nog ruim 3 tot 3,5 h dus ja mag dan ook wel he! Voorheen was dit niet zo duur..
    Maar na de vakantie gaat ze naar de basisschool dus dan is dit ook niet meer :D!!

Hier trouwens geen kinderopvang of gastouder ik werk alleen
    's avonds/'s nachts weekenden dus ja niet nodig thank god :D!

En voor de kraam doet mijn oudtante dit voor de laatste keer weer :D
    zo fijn!!! die heeft er 45 jaar ervaring opzitten..
    en ik doe zuidzorg gewoon achter de hand regelen en ligt daarna ook de
    VGZ in..

@ Muurtje lekker zo'n ontbijtje in de tuin het is heerlijk weer!!
    Wij hebben allemaal aan tafel ontbeten..straks in het nieuwe huis wil ik ook
    een mooi tuinstel en hebben we een zonnescherm dus lekker buiten zitten :D!!
    Wij gaan vanmiddag naar een verjaardag dus zal misschien vanavond laat nog aankloppen hiero!

@ Buddy veel plezier morgen bij je echo!
    Ben heel benieuwd :D!! ik mag dinsdag dus ook bijna bijna!!

@Mammamia ik zie dat jij ook gezellig dinsdag met mij mag leuk hoe laat ben jij aan de beurt??

Zo heb ik iedereen een beetje gehad??? :)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nu nog ff mezelf hihi :D!

Gisteravond was het een drukke avond, gelukkig is er dan politie die ze dan mee kan nemen ;)
    Het scheelt wel als het zo druk is ben ik maar mild misselijk..
    Maar als ik dan thuiskom ja dan gaat het los :(
    En dan heb ik na middernacht vrijwel niets meer gegeten en gedronken krijg er dan ook niets meer in..

En dan sta je hier over te geven :S en komt er alleen maar gal uit en dat doet zo'n zeer mijn slokdarm ging ook goed tekeer omhoog omlaag pijnlijk gewoon..
    Daarna snel beetje melk gedronken en mijn bed in gegaan..

Hopelijk niet nog ooit eens...bah bah!

Nou vanmiddag een dubbele verjaardag met eten enzo nou het weer kan al niet meer stuk :D! dus vanavond probeer ik nog ff te blieken hiero :D!!

doeg tot klets ;)

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

@bwtje: ik mag dinsdag om 10:10 spannend hoor... hoelaat moet jij?

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En een hele fijne dag allemaal ;)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    15.30 pas haha zo irri ze hadden alleen rottijden anders mocht ik nog langer wachten :S..
    Dus Bart moet hiervoor een halve snipperdag vragen!
    Scheelt dat we daarna een verjaardag hebben dus rijden we gelijk door :D tenminste nog wel ff kind ophalen bij schoonma die past dan hier op Eva..
    Sem nemen we gewoon mee die vind dat wel leuk ;)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    veel plezier!
    En hou je shirt aan he :p

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag allemaal......

Vandaag nergens zin in......Vriendlief is druk bezig met het bouwen van terraria, dus ik heb me genesteld op de bank met mijn laptop en een goed boek.......Schuifpui staat open dus een heerlijk fris windje.....Heerlijk!!! Voel me ontzettend moe, terwijl ik vannacht eindelijk weer eens helemaal heb doorgeslapen.......Snap er niks meer van!!!

@ Bwtje:
    Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van overgeven........Hopelijk gaat het snel beter met je

@ Viciousm:
    Zwarte cross.....Haha, Leuk!!! Heel veel plezier, het weer zit je in iedergeval mee!

@ Mammamia:
    Rijangst, mijn moeder heeft het......Ik ben verzot op autorijden, mijn vriend krijgt niet eens de kans om achter het stuur te zitten, ben hem altijd voor! Kan me dus niet voorstellen hoe het is om rij-angst te hebben, maar vervelend voor je meid........Soms is de auto toch wel erg makkelijk....Maar als je idd ergens woont waar het openbaar vervoer goed geregeld is, hoeft het allemaal geen probleem te zijn.....Misschien toch nog eens een soort opfriscursus doen bij een rijschool, of hoeft het allemaal niet zo nodig?

@ Muurtje:
    Blehhhhh, slaap je eens een keer goed door, heb je zo'n vervelend gastje onder je raam.....Grrrrrrr........Geniet nu maar van het heerlijke weer....Mmm, zag staan dat je ging poetsen.....Go muurtje, zou willen dat ik iets van jouw aandrang had, vandaag is een lui dagje....heb nergens zin in.....Zou zw.kleding gaan shoppen, heb zelfs dat maar uitgesteld, morgen is er weer een dag!

@ alle echo's morgen:
    Have fun!!! Ik wil ook, maar moet nog ff wachten tot 14 augustus.....Ben zo benieuwd hoever ik nu ben.....!!!

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,
    hier er vroeg uit i.v.m. werk, goed geslapen, alleen een beetje kort.
    ben nog steeds duizelig maar ga nu maar wat zoute dingen eten, soepjes enzo...

verder gaan wij straks even weg met de honden, waar naar toe weet ik nog niet, eerst maar even eten, lekker chocolade broodjes van dannerolles........hmmmmmmmmmm

morgen de echo, pas om 18.40 uur.... lange dag om te wachten, ben zo ontzettend nieuwsgierig naar wat we te zien krijgen!
    nou we zien wel.

tot later maar weer dames, doei doei

Deel Deze Pagina