Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    je moet ook niet zo hard drukken hihi

niets aan de hand meid! dit is heel normaal bij de ontlasting je bent nu meer doorbloed..en door het iets te hard persen kan er sneller een adertje knappen! en dan komt er bloed mee..
    Dit is niet vaginaal dus no worries en vaak ook maar een beetje...

Normaal zwanger of niet..is bloed wat erop ligt niet erg en vaak een bloedvaatje en bloed vaak wat meer echt door je ontlasting heen een hoger probleem en dan moet je wel ff langs de huisarts!

Nou hopelijk ben je een beetje gerustgesteld :)

Het kan ook nog zelfs zo zijn dat je een langere tijd nadat je gepoept hebt bloed krijgt..en dan weet je niet dat dit daar vandaan komt..dus altijd even in de gaten gehouden of je niet ver ervoor eeen grote boodschap hebt gedaan..

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hoi

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo Bwt! Met alle liefde en plezier wil ik het op de site zetten. Maar staan de foto's ok in je album hier? Anders lukt het mij niet... hihi
    En stuur dan ff een pb naar mij dat ik ze er op moet zetten... Dan reageer ik gelijk terug als ik ze er op heb gezet... Verzoekjes die hier gebeuren... vergeet ik... Is niet de bedoeling... maar gebeurt... *zucht!*

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Was net ff een stukje terug aan het lezen. hihi zie bericht hier boven.

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dan blijf ik gewoon zeuren hahaha
    maar ik zal ze straks ff in mijn album zetten en jou een seintje geven ;)

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Is goe!

Waar kwam je trouwens niet binnen?

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oei! Ik vergeet dat we bezoek hebben.. Was even naar boven gevlucht omdat ik nogal gassig aangelegd ben momenteel... Wilde ik gast niet aan doen... en toen zag ik de comp hier aan staan en eh.... HOezo veerslaafd? hihi
    Ik ga dus weer naar beneden!

Dikke kus!
    Doei doei!

Oh nee, nog ff ego berichtje!
    Ik was zo moe vanmiddag en toen ging ik ff liggen. Kwam manlief ff bij mij kijken en mij over mijn buikje aaien... en toen voelde het anders dan anders! Het voelde eh... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven... Maar ik moest gewoon huilen! Net als of ik voor het eerst voelde dat er iets boven mijn schaambod aan het groeien was... Zo wow gevoel! Alleen jammer voor manlief... hij voelde geen verschil... ik wel...

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    kwam ik ergens niet binnen?!?!

Nou muurtje ik heb ze erin gezet toch maar eens album aangemaakt hihi!
    Dinsdag ook echo kunnen we die ook gaan posten..
    Laat maar weten als het gelukt is...
    Maar ga eerst maar ff naar je bezoek toe haha!

en mooi momentje hoor *snik* ;)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dag meissies!

Vandaag met Lisetje naar mijn vroegere vriendinnetje geweest, nou geen spat veranderd alleen 3 kindjes verder + een bol buikje. Ik was trouwens bij jou in de buurt buddy, Asten.
    Durfde haar nog niet te vertellen dat ik zwanger ben, wil echt eerst de eerste echo afwachten.

Voor jou ook spannend buddy dinsdag :D Weet trouwens niet op ik mijn echo erop kan zetten, mijn scanner doet het niet meer :(
    Weet ook niet of ik meteen online kom daarna maar ik kom het zeker snel melden!

Hoe is het met iedereen hier?

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ohhh gezellie volgende keer wel ff op de thee komen he haha :p

hier druk gehad wel flink weer wat in dozen gedaan en stort klaar gemaakt :D
    vooral vriend is flink bezig geweest..

Daarna feesje n nu kids er lekker in ;)

Pizza in de oven want we lusten nog wel iets...na de stokbroodjes daar haha ik vond de sateballen nie zo dus ja dan eet je nie zoveel..

Nou we mogen eindelijk he!!!

Jij heel veel plezier morgen krijg wel een smsje he?? :D
    Ennuh jij dinsdag van mij ;)

Want daarna gelijk doorrijden naar verjaardag dus kan nog niet posten..

Ow ja that reminds me...
    BSB jij ging toch naar de VK met de vraag wat was het antwoord? ik heb er geen last meer van en hij is duidelijk gegroeid hihi ;)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook geen scanner maak er gewoon een foto van hoor ;)

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Even nieuwsgierig: welke vraag?

Jaaa ik zat het nog te denken in de auto toen ik Eindhoven voorbij reed (wat een crime trouwens op het moment daar zeg met al die werkzaamheden bij de A2/A67), volgende keer als ik daar in de buurt kom zal ik je zeker ff bellen!

Jaja je krijgt een smsje van me morgen ;) Kan jij het eventueel even posten :)

Maak me wel klein beetje zorgen hoor, mijn buik is naar mijn mening nog lang niet zo 'dik' als met Marcus rond deze tijd... Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oh ja dat kan ook natuurlijk!

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames thnx!

Nee het is gewoon van achteren! :)
    Net weer een bezoek gedaan en dit keer had ik niks :) Gelukkig maar, ik zal wel morgen roosvice halen!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo ik ben er weer even. Zal ff bijlezen en reageren zo.
    Wij hebben vandaag een leuke dag gehad. Vanmorgen om 11 uur kwamen onze vrienden (2 stellen) en hebben we eerst samen gebruncht. Daarna een stukje gefietst en op het stukje weiland van boniman geboerengolfd. Tot slot weer teruggefietst en de BBQ aangezet. Was allemaal erg gezellig en geslaagd! Jasmijn hield het ook goed vol. We hadden haar na de fruithap om half elf in bed gelegd, toen kon ze slapen tot 12 uur. En om vijf uur vielen haar oogjes bijna dicht en heeft ze weer geslapen tot kwart voor zeven. Daarna nog een uurtje op geweest en nu ligt ze er weer lekker in.

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha grappig! ja het is erg in eindhoven ze zijn OVERAL aan het werk maar ja er zit schot in ;)

De vraag ging over een riem gevoel over je buik en daarna had ik overal steken...etc..zij ook en ging het vragen ;)

Maak je geen zorgen meid elke zwangerschap is anders het zit zeker goed joh!!
    ik duim voor je!!

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Haha plat? wat is dat :D haha nee na mijn eerste zwangerschap is er nog wel wat blijven zitten hoor!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Angelsfire, zat gisteren in bad en toen dacht ik ook dat ik de beeb kon voelen :( Neem aan dat het nog niet kan dus zullen de darmen toch wel geweest zijn.
    Bij Jasmijn voelde ik het pas heel laat omdat mijn placenta aan de voorkant lag, toen was ik ruim 21 weken.

Site: niet echt een babysite, wel hyves waar ik foto's op plaats (kijk maar in mijn profiel bij mijn website, daar staat het adres).

Knorretje, eet hier ook minder dan normaal. Dus eet gewoon wat vaker op een dag en dan kleinere porties.

Hier wordt de vermoeidheid al beter, maar ben nu al zo'n 6 of 7 weken verkouden. Morgen ga ik maar ff naar de huisarts ermee (moest van boniman haha). Kijken of ik er iets tegen kan doen. Heb zelf ook last van astma en dat nu ook meer dan normaal (ik mag één van mijn medicijnen nu niet gebruiken).

Laura, je zou zo'n speciaal drankje kunnen kopen, floradix.

Knorretje, hier nog niet gekeken wat een tweede kindje voor invloed heeft op onze opvangkosten. Zal dat deze vakantie wel eens berekenen... heb de opvang al wel bijna rond gelukkig, nog een ochtend maar hoop dat ik die bij het kdv kan onderbrengen.

Kraamzorg verschilt per zorgverzekeraar, staat meestal wel op de site... weet het niet bij Menzis.

Kinderopvang: het scheelt wel heel erg voor welke dagen je het kdv wil inschakelen. Hier zijn vooral de dinsdag en donderdag erg druk, andere dagen kun je sneller terecht.

Mama25, fijn dat Jaylinn weer wat beter te pas is!

Vicious, hoe was het op de zwarte cross? Wat een hoge toren hebben ze gebouwd! Heb je die stunt nog gezien? Oh lees nu dat je niet binnenkwam, JAMMER!

Zag mooie buikfoto's voorbij komen...

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,
    ben er weer, vanmiddag lekker de hort op geweest, richting veluwe aan de wandel met de honden en daarna lekker gegeten in de buurt van garderen, heeeeeerlijk!

@evenstar: heb het er toevallig vanavond nog met manlief over gehad dat we gewoon van het positieve uitgaan, het is gewoon goed! waarschijnlijk wel wat korter i.v.m. langere cyclus maar dat maakt niet uit, als alles verder maar oke is!
    jullie horen het morgenavond wel van mij, eventueel met foto, dat ligt er aan of het lukt! hahaha

ik ga nu even douchen en dan lekker naar bed, moet weer vroeg op morgen en wil nu eindelijk eens vroeg in bed liggen....

dusse allemaal slaap lekker en tot morgen maar weer!

doei doei

Deel Deze Pagina