Ik ben zo slecht bezig!! We hebben mensen leren kennen op vakantie die oud hollands snoep verkopen via internet. Ik heb wat besteld, maar omdat de verzendkosten zo hoog zijn, heb ik best VEEL besteld, zo van, dan hebben we nog even voorraad. Nu zit ik het gewoon achter elkaar weg te kanen!! Grr..
godver godver sorry sorry maar die mevrouw van MP heeft dus weer op de andere mail wel gereageerd..dat ik mag betalen etc... Maar die mail waar ik op mijn broek zit te wachten nog steeds geen reactie?!!?! Wat zouden jullie doen?!
Meiden met echo's vandaag: veel succes! Mootje, heb je dat kortgeleden besloten dat je stopt met werken? Veel succes met vertellen iig. Hoop dat Joppe weer goed opknapt. En succes ook morgen in het zkh. Mammamia, hier blijft het geslacht een verrassing, ook voor ons. Manlief wil het echt niet weten en mij maakt het niet zoveel uit. Dus we laten ons verrassen. Hier een zonnig eerste vakantiedagje... vanochtend even bloed laten prikken. Zes buisjes... maar voor het goede doel. Vanmiddag gaan we naar mijn broer, zijn dochter is jarig geweest. Ze staan op de camping, dus daar gaan we gezellig langs.
owwww balen meid niet leuk!!! We zijn lekker aan het schelden samen he hmm ik weet al wat ik ga doen haar gegevens vragen bij de andere mail hihi telefoon nr enzo..sneaky he
Wij willen heel graag weten wat het wordt en vertellen het ook aan iedereen die het wil weten. Mijn vader is overleden toen mijn zus zwanger was. Hij wist niet dat hij een kleinzoon zou krijgen. Ik ben veel te bang dat zoiets ook tijdens mijn zwangerschap zal gebeuren
Mijn man en ik willen weten wat het wordt! en iedereen mag dat weten ook... we gaan toch de babykamer in jongens of meisjesstijl doen, dus daar komen ze dan wel snel genoeg achter haha... alleen de naam houden we natuurlijk geheim. Wij zijn al een tijdje uit de namen voor zowel jongen als meisje, geen enkele naam die we daarna nog genoemd hebben haalt het bij degene die we nu hebben Mijn schoonouders komen oorspronkelijk uit Belgie en mijn man heeft ook een Belgisch paspoort (is zelf wel in NL geboren/ Kerkrade) en nu hebben we voor onze kinderen dus Frans/Belgische namen bedacht... als het een jongetje wordt vernoemen we het naar de opa van mijn man (die heeft een mooie Franse naam) en zijn doopnaam wordt dan van de andere opa (die helaas overleden is) maar dat klinkt wel mooi achter elkaar. Als het een meisje wordt wordt ze niet vernoemd, maar is ook een Belgische naam... op het kinderdagverblijf waar ik werk is ook een meisje die zo heet en ik had alleen aan haar moeder verklapt dat als wij een meisje krijgen ze dezelfde naam krijgt hihi... ze was helemaal vereerd! @muurtje: gelukkig wordt de misselijkheid minder... Wij hebben ook 2 katten, de oudste jaagt altijd op dikke bromvliegen in de woonkamer en vogels natuurlijk. De kleinste begint ook al zijn voorbeeld te volgen en had gisteren een heel klein muisje mee naar binnen genomen... dat beest leefde gewoon nog iewwwwww... super lache die beesten, maar soms wel een btje vies... ze hebben nu ook allebei vlooien, echt niet leuk...
Laat d'r die broek lekker in d'r r##t steken Je vind wel weer een andere! Ik zou op die andere mail reageren met fijn dat u op de een wel reageert en de ander niet, ik koop niets meer van u. Maar ja.. dat ben ik
Bedankt voor jullie reacties... En ja, het kan dus blijkbaar wel... Echo mevrouw is ziek... Die mag alleen die nekplooimeting doen... Grrr! Baal echt enorm! Wilde die kleine weer zien! Kan wel janken. ben echt pissed off!
@ muurtje Balen zeg!! Echt kl*t*!! Knufff Ik wil ook het geslacht van de kleine weten hoor. En iedereen die het wil weten mag het weten!! Bij Jaylinn wist ik al dat het een meid was en klopte ook! Vind het wel leuk en ook wel handig om te weten.
Wij hebben ook al een paar leuke namen. Het lijkt me wel gek als iemand hier eerder bevalt en dezelfde naam heeft! Mijn buurvrouw is vrijdag bevallen van een dochter; Elin. Ik had het een half jaar geleden met haar over dat ik Erin een mooie naam vindt. Het lijkt op elkaar, maar zal wel toeval zijn. Nu ga ik geen namen meet bepreken met andere mensen!