ik wil het ook graag weten, ! ben er zoo benieuwd naar! na het geslacht ga ik meteen beginnen met de babykamer
Er gebeurd iets raars.. Ik heb moeite gehad met de zwangerschap van mijn buurvrouw, wij wilden ook zo graag en ik zat met die hormoonproblemen enzo.. Toen werd ik zwanger, kreeg een miskraam.. Nu gaat alles zo te zien goed, en de buurvrouw is bevallen, en ik voel weer hetzelfde als toen, ik heb er moeite mee.. Hoe kan dat nou?? Wordt er echt verdrietig van..
ja zoiets zit ik ook te brouwen maar ja heb wel betaald gelukkig maar een tientje maar toch principe kwestie he!! Ik zal via de andere mail reageren idd op die manier..en dat ze of de broek nu eens opstuurt of gaat terug betalen.. En dan is het handig als ik haar gegevens heb behalve naam en bank rek nr. als ze geen neppe opgeeft..
Mijn broer en schoonzus verwachten in sept. hun eerste kindje en ben ook echt benieuwd hoe hun hun kindje gaan noemen, we hopen zo dat het niet dezelfde namen zijn als wij bedacht hebben. Zou wel heel toevallig zijn, maar toch. Hun hebben al 8 jaar de naam die hun willen geven in hun hoofd, dus verwacht het eigelijk niet hihi... wel spannend... Trouwens, welk soort kinderwagen gaan jullie aanschaffen? Wij hebben zaterdag een vet mooie jeans uitvoering van de bugaboo gezien (mijn man werkt in een kledingwinkel) en vond die versie wel heel erg stoer. Hij zit ook veel op marktplaats te kijken naar 2e handse, die zijn toch een stuk goedkoper... wat doen jullie? Halen jullie echt alles nieuw of kijken jullie ook veel op marktplaats? We dromen er nu al over dat we de 10e van de volgende maand die 27,5 miljoen winnen... dan mag ik van mijn man wel alles nieuw kopen hihihihi....
Het lijkt wel een soort jaloezie, ze heeft een gezond kindje in d'r armen en ik moet nog afwachten of alles wel goed gaat. Ze smst me net dat ze binnen een uur thuis zijn, het gezinnetje, pappa, mamma en dochtertje. Ik weet helemaal niet wat ik terug moet sturen, heb de neiging om weg te gaan
@ Ik baal nu helemaal verschrikkelijk! Net mijn schoonmoeder aan de foon... ik had haar dus ook gebeld dat het van donderdag naar dinsdag verschoven werd... Ze was nl door mij mee gevraagd en nu blijkt ze op dinsdag niet te kunnen... Bud! Ach ben ik met manlief alleen... ook goed. Alssss hij vrij kan krijgen... ZUcht! K*Tzooi! Sorry voor mijn gemopper en gevloek. 5 dagen extra wachten! ARG!
ja hier ook hoor en niet erover gehad...gister op de verjaardag hadden we het erover en heel veel namen van elkaar houden wij ook op het lijstje..hadden bijna 3 evi's gehad en 2 tommen etc...hehe en Sem hadden hun voor de tweede maar wisten dat wij daar zouden komen wonen dus deden ze dit niet..haha van mij had het gemogen maar ok Erin vond ik ook een leuke naam Bart wilde die echter niet..
@ Vic, logisch dat je die gevoelens hebt... Het is niet niks... Jij had nu ook liever al gehad dat jij een gezond beepje mee naar huis had kunnen nemen... Maar probeer nu positief te blijven! Je hebt een gezonde beep in je en het zal allemaal goed komen! KNUFFEL!
Mamammia, ik wil alles nieuw gaan kopen! bugaboo vind ik zelf heel erg mooi maar mannetje vind het weer te duur! Ik mag kiezen tussen maxi cosi mura 3 en Quinny zapp 3... Ik wil zelf graag Quinny in het zwart we zagen laatst een setprijs voor 779,- euro! Maar hij was echt compleet met maxicosi, reiswieg enz..
ja ik wil dat ook wel winnen haha!! Wij hebben hier alles al..maar ja bij een jongetje wordt het toch eve een andere buggy...we hebben de roze van maxi cosi mura..en de maxi cosi zelf ook redelijk meisjes getint allebei nieuw wel in de aanbieding scheelt een hoop hoor Normaal speur ik voor alles MP af zo ook de kinderkamer..en die is groen zilver dus kan voor beide
Vic, Knuffel!!! Dat had ik laatst ook toen een vriendin zwanger was en ik nog steeds niet! maar nu denk ik voor ons komt het ook allemaal goed...(dat hoop ik)
als je dat wil gewoon doen meid!! spreek met iemand af of ga ff de stad in eet ergens iets..etc.. Pas naartoe gaan als jij er aan te bent hoor..niet over je eigen grenzen heen gaan! succes en bedenk jij houdt straks ook zo'n mooi wondertje vast en dan kun je er samen gezellig over hebben!
@ BW, Muur en Melek, Dankjewel voor de lieve reactie.. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik met die gevoelens moet. Ik krijg een beetje zo'n ; "ik wil jouw baby niet zien" gevoel. Dat vind ik helemaal niet aardig van mezelf
IK heb die met 4 wielen en volgens mij voor alles rond de 500 euro maar is weer ff geleden haha soms hebben ze mooie aanbiedingen hoor...Quinny hadden wij toen niet gedaan omdat er geen plankje achter kon...door de ronde buizen ja toen was de keus zo gemaakt haha
Ja ik denk dat ik inderdaad maar even lekker ga winkelen ofzo.. Misschien voelt het morgen alweer heel anders.. Frank maakte zich al zorgen om me dat dit zou gebeuren, toen het hier mis ging allemaal was het zo 'in my face' dat hiernaast alles wel goed ging. Ik kom vanmiddag nog wel even online, ga even afstand nemen..
Tis wel duur he? haha... maar ik wil liever eigelijk ook alles nieuw... maar er staan best nog mooie bugaboo's tussen voor een leuke prijs, al zijn die dus wel uit 2005 ofzo... ik ga hem wel ff overtuigen dat die jeansuitvoering toch echt het stoerste ook bij hem staat hahaha...
Ik had vroeger als jongens naam: Thomas, als meisjes naam: Annika. Nou wil het toeval dat mijn man: Tom(mie) heet... jah, dan is het niet echt leuk meer om die namen te gebruiken. Dan wordt het zo Pippi Langkous achtig hihihi... heb trouwens op mijn werk een meisje rondlopen die, hou je vast: Pippi-Lotta heet. Moest er in het begin ontzettend aan wennen, nu past het precies bij haar. Maar zou dus zelf echt nooit voor die naam kiezen...
Heel goed meid aan je zelf denken jij hebt er anders niets aan en zij ook niet!!! Ga je lekker iets voor je baby kopen ! En misschien voor die van haar hihi sterkte