alle dames in de time out zone hihi! Hier ga ik er eentje verschonen en op bed leggen ! Ik ben zelf ook niet van de overdreven en moeilijke namen hoor.. Doe maar lekker hollands en dat ze hem straks ook zo kunnen schrijven Pip vind ik ook leuk maar ja Bart niet meer hahaen misschien ook wel een pest naam ik probeer dat toch niet uit te kiezen..
Ik ga zometeen ook ff de stad in, ff iets voor de kleine kopen. Als mijn meisje wakker is, die doet ff een tukkie. Heb een beetje rot weekend gehad. Heb 'vriend' de waarheid even gezegd, en nu laat hij niks van zich horen (sinds vrijdag al niet meer). Heb het dus helemaal met hem gehad op dit moment.
owww en had zaterdag een broek gekocht van H&M, kwam thuis want ik wilde hem daar niet gaan passen ivm een lange wachtrij Maar hij zit niet lekker dus ik breng hem donderdagavond terug Heb nog steeds geen positiekleding
oww jee toch hoe komt het dat je de waarheid moest zeggen liep het zo uit de hand?? Nou sterkte..en ff afleiding zoeken is fijn dan ja!
Hij doet helemaal niks om te helpen met Jaylinn, is niet mee geweest naar de echo vrijdag, terwijl hij wel mee zou gaan. En doet waar hij zin in heeft, houd geen rekening met mij of kleine meid. snap er dus niks meer van. Het lijkt wel alsof ik niks mag zeggen, meneer doet toch wat hij wil
Nou die slaapt... Nou madam reageert dus gelijk weer op de mail met gegevens adres geen telefoon nummer off course..ze is in het verleden zelf ook belazerd goh... Misschien ligt het aan hotmail dus nu laatste mail via MP maar verstuurd in afwachting van reactie.. Reageert ze hier niet op dan mail ik via die andere mail even wat ik ervan vind hehe hij staat al klaar ben benieuwd of ik dan wel reactie krijg!?
dat is idd vervelend zeg pfff daar kun je dan ook niet van op aan..daar heb jij niets aan en jullie kleine meid ook niet..erg vervelend zo wat wil je er mee gaan doen?
Ik lees dat verschillende mensen willen weten wat het gaat worden. wij hebben ervoor gekozen om het als een verrassing te laten komen. Bij de jongens wisten we het ook niet en het lijkt me nu ook weer een leuke verrassing. muur: wat balen dat de echo is uitgesteld. Hoop dat hij dinsdag wel door kan gaan
Ik weet het niet, het doet gewoon heel erg veel pijn dat hij zo is. Terwijl hij mooi praatjes houd. Ja me dochter ziet er zo goed uit en doet het zo goed! Ja door mij ja, maar dat zegd hij niet. Het lijkt wel alsof het hem weinig doet, dat hij een dochter heeft en straks nog een kleintje. Dat maakt me erg verdrietig, maar ik moet voor mezelf en de kids gaan. Die hebben mij nodig en ik hun.
Ja je zal daarin wel samen uit moeten komen..en zelf ook een beslissing hierin nemen..en goed kijken naar jezelf en je dochtertje.. Want je kan hiermee niet door blijven gaan als hier niemand beter van wordt..
Nee dat is ook zo, maar wilde ook met hem om de tafel gaan zitten en heb hem erover gebeld, maar hij neemt niet op en reageert helemaal niet. Ook niet op smsje. Waarin ik gezegd heb een gesprek met hem te willen en dat we allebei keuze moeten maken wat we gaan doen, want zo gaat het niet. we moeten weten waar we aan toe zijn. Maar tot op heden nog helemaal niks.
Ja dat maakt het helemaal frusti...jij hebt jou initiatief getoond..nu is het gewoon wachten op zijn reactie.. En dan idd samen om de tafel en waar hij nu mee bezig is en wat hij wil..want zo kun je idd niet verder..en lijkt het ook dat hij niet verder wil.. denk je dat hij een ander heeft?
Ben 'm ff kwijt. Jij had al betaald en krijgt je broek niet? En nu heb je een nepmail gestuurd onder een andere naam en krijg je wel reactie dat je mag betalen? KLACHT INDIENEN BIJ MARKTPLAATS!
Ik heb via andere mail een broek idd betaald.. Nu mail ik met ander emailadres naar schoentjes..en dan mailt ze gelijk dat ik kan betalen etc.. Maar die mail van de broek nog steeds geen reactie gewoon :S!! heeeel irri.. Dus bij geen reactie stuur ik een mail via de mail waar ze wel op reageert wat ik ervan vind en krijgt ze 2 opties terugbetalen of opsturen...en weert is hier niet ver vandaan hehe Maarruh zal zeker een klacht indienen bij MP maar ja meer kun je niet doen...
Dat zijn hele normale gevoelens hoor! Gewoon voor jezelf ze er laten zijn. Gewoon een normaal SMS-je terugsturen en je kunt ook vast normaal doen als je haar ziet. Je weet rationeel wel dat zij er niets aan kan doen. En dan reageer je je lekker hier af!! Ik heb het ook heel lang gehad met mensen die zwanger waren. Zelfs toen ik zelf zwanger was en zelfs toen ik 2 kinderen had!!
Hallo meiden, Ik wil jullie via deze weg kei bedanken voor de lieve reacties op mijn twijfels vorige week. Ik vond het superfijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Het heeft me echt opgelucht om alles uit te spreken zowel hier als tegen mijn vriend en moeder. Ik begin nu steeds meer aan het idee te wennen dat er straks zo'n ukkie rondhuppelt wat gezond is. En dat we het makkelijk redden met z'n 3tjes. Het beignt steeds beter te voelen. Ben er erg blij mee!!!
fijn he daar zijn we er ook voor om elkaar te steunen Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de mail gestuurd..heb weer lang genoeg gewacht en krijg gewoon geen reactie.. Ben benieuwd of ik er nu wel een krijg en wat voor 1 hihi ze zal niet blij zijn :S